DAEWO Lublin

Widzisz wiadomości znalezione dla frazy: DAEWO Lublin




Temat: Strefa ekonomiczna będzie na Felinie
Flusiu miękki, co ty mi tu wymieniasz w ogóle?
np.
www.andoria.com.pl/
Wytwórnia Silników Wysokoprężnych "ANDORIA" S.A. w likwidacji
34-120 Andrychów, ul. Krakowska 140,
tel. (033) 876 24 44, fax: (033) 876 23 00,
zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie,
XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NR KRS: 0000065325,
NIP: 551-000-71-33
Kapitał zakładowy: 14.652.175,92 zł.

Widać słabo jakoś działa, co?

Jedziemy dalej:] hahahahaha

www.daewoo.lublin.pl/upadlosc.html
ODSTAWA PRAWNA UPADŁOŚCI
Sygn.akt VIII U 94/01
P O S T A N O W I E N I E
Dnia 1 października 2001 r.
Sąd Rejonowy w Lublinie VIII Wydział Gospodarczy
W składzie następującym:
Przewodniczący: Sędzia S.R. Zofia Homa
Sędziowie: Sędzia S. R. Zofia Tarkiewicz, Sędzia S.R. Monika Kazubińska-Kręcisz
Protokolant: Anna Reszka
Po rozpoznaniu w dniu 26 września 2001 r. w Lublinie
Na rozprawie
Sprawy z wniosku: wierzyciela "Gunther-MWK"Bramy, Elementy budowlane Spółki z
ograniczoną odpowiedzialnością w Konopiskach
Z udziałem dłużnika :"Daewoo Motor Polska" Spółki z ograniczoną
odpowiedzialnością w Lublinie
O ogłoszenie upadłości

Z tego wynika, że albo te firmy są lewe, albo lubelaki nie umią pracować
doprowadzając firmy do upadków.





Temat: Volvo kupi fabrykę po upadłym Daewoo Lublin
Volvo kupi fabrykę po upadłym Daewoo Lublin
Nie wiem co takiego sensacyjnego widzi autor artykulu w produkcji częsci
karoserii do samochodow osobowych? Autor pisze tak, jak gdyby produkcja
czesci do samochodow osobowych byla czyms znacznie bardziej zaawansowanym z
technicznego punktu widzenia w porownaniu z autobusami, ciagnikami siodlowymi
czy samochodami dostawczymi. Takie ujecie jest swiadectwem zupelnej
nieznajomosci tematu.





Temat: Hyundai rozpatruje lokalizację swojej fabryki w...
Lublin, Lublin , Lublin !

Rząd obiecywał wyrównywanie szans oraz pomoc regionom najbiedniejszym. Lublin
jest doskonałym miejscem dla tej inwestycji. Mamy mnóstwo dobrze
wykwalifikowanych speców, którzy pracowali wcześniej w FS, Peugeocie i Daewoo.
Teraz duża część z nich pałęta się po urzędach pracy zamiast wykorzystywać
swoje wysokie umiejętności.
Kilka lat temu daewoo rozpoczęło budowę w Lublinie drugiej, nowoczesnej
fabryki. Niestety wiadomo jak Koreańczycy skończyli, ale hala do której mógłby
Hyundai się wprowadzić tylko na to czeka.
Ze względu na niedobór dużych firm w woj. Luubelskim Hyundai cieszyłby się
priorytetem wśród lubelskich władz i poparciem społeczeństwa.
Lubelszczyzna nie jest taka biedna jak sie wszystkim wydaje. Lublin ma budżet
podobny do Szczecina, choć posiada o kilkadziesiąt tysięcy mieszkańców mniej.
Warunki bytu są tutaj wyższe niż w niejednej "petropolii" przesadnie uznawanej
za okaz "Polski A"
Powoli zauważalny jest wzrost inwestycji a kilka dużych firm chce w Lublinie
zainwestować wiele mln $.

No i nie leżymy na takim strasznym odludziu jak się wielu wydaje :) Drogo w
całym województwie przechodzą kapitalne remonty. Do warszawy jedzie się niecałe
2 godziny po drodze jakich w Polsce mało.

Zapraszamy do Lublina!
Pozdr. :)




Temat: Wrocław miastem ćpunów?
Lublin utrzymuje Wrocław od lat
Lublin ma bezrobocie 11% i średnie zarobki mieszkańców większe niż 120%
średniej krajowej ( wg Newsweeka). Osiągnięto to bez żadnego wsparcia ze strony
państwa, bez autostrady, SSE i lotniska. My nie dostaliśmy nic w prezencie z
budżetu centralnego jak Warszawa i Wrocław.

Przypomnę, że Wrocław ma 10% bezrobocie. Czyli zainwestowano we Wrocław
miliardy złotych, żeby osiągnąć spadek bezrobocia raptem o 1 punkt procentowy w
stosunku do Lublina.

Gdyby Lublin nie musiał dotować wrocławskich stref ekonomicznych i autostrad to
miałby bezrobocie o połowę mniejsze niż Wrocław. Nam nikt nie dopłacał do
Daewoo, a jak upadło, to Hausner nie zgodził się na strefę ekonomiczną. Mimo to
znalazła się firma która nadal produkuje tam samochody. Bez żadnej pomocy z
budżetu centralnego, który tylko potrafi zabierać Lublinowi pieniądze nie dając
nic w zamian. Dopiero teraz za rządów PiS coś się ruszyło, powstały projekty
lotniska i tras szybkiego ruchu S17 i S19.



Temat: Daewoo Motor Polska w Lublinie
Daewoo Motor Polska w Lublinie
Komu zależy na bankructwie Daewoo?
Brak porozumień i decyzji odnośnie uruchomienia projektu nowego samochodu w
Lublinie powoduje, że sytuacja ekonomiczna Fabryki z każdym dniem ulega
pogorszeniu. Praktycznie zerowa sprzedaż jest powodem utraty rynku, klientów
oraz powoduje to, że pęsje wypłacane są z ponad miesięcznym opóźnieniem.
Załoga nie jest informowana o sytuacji ani przez Zarząd, ani przez Związki
Zawodowe.
Trwa bierne oczekiwanie na "Kogoś kto zgasi światło".



Temat: Głupota pracowników daewoo (i nie tylko)!
Głupota pracowników daewoo (i nie tylko)!
Gdzieś usłyszałem, że jakieś małżeństwo jest bezradne, gdyż obydwoje pracowali
w daewoo w Lublinie i zostali zwolnieni. Nie byłoby w tym nic ciekawego, gdyby
nie fakt, iż to małżeństwo wzięło kredyt (za dobrych czasów) na mieszkanie i
samochód, oczywiście marki daewoo. Czy żałować tych ludzi? Za co? Za ich
głupotę? Kiedy Polacy wreszcie zrozumieją, iż kredyty są dla ludzi bogatych?
Kupno mieszkania jestem w stanie zrozumieć, ale kupno samochodu (nie wnikam w
markę) uważam za szczyt bezmyślności. Jakie zarobki były w tym Lublinie? Czy te
osoby chodziły do szkoły?



Temat: Co Pruszkowski zrobił dla Lublina? Pytam się: CO?
mali_bu napisał:

> Akurat Wrocław to zły przykład na obronę Pruszkowskiego:)

dlaczego? U nas są lepsze drogi niż we Wrocławiu.

Poza tym zauważ że Lublin ma o 1 punkt procentowy wyższe bezrobocie niż Wrocław
przy całkowitym braku inwestycji. To nie sztuka mieć niskie bezrobocie z
inwestycjami jak Wrocław - sztuką jest mieć niskie bezrobocie bez inwestycji
jak Lublin. A gdyby Daewoo nie zbankrutowało ( z winy Pruszona) to Lublin
miałby bezrobocie poniżej 10%.



Temat: Z czym kojarzy się Wam Lublin??
Mnie się lublin kojarzy z KULem, z samochodami marki Żuk a teraz Daewoo (które
też już nie istnieje) ale przede wszystkkim Lublin kojarzy mi się z prof
Benderem i prof Jaroszyńskim oraz z Instytutem Edukacji Narodowej przy Radiu
Maryja..uważam że województwa ściany wschodniej powinny trzymać się razem!



Temat: Samochód dla kontrolerów i strażników
Mydlenie oczu.A gdzie jest ten Lublin II, którym jeździł
Bagiński w czasie akcji powodziowej? To auto przekazało nie
istniejące już DAEWOO Lublin.Był jeśzcze drugi Lublin.Też na
akcję powodziową.
A wogóle - od nowego roku nie będzie koncesji na sprzedaż
alkoholu.Ponadto kontrolerzy mogą jeździć mpk.Niech dadzą
zarobić tej firmie.Zresztą dobroduszny Miłosz dla UM da
przejazdówki za darmo.
A straż miejska posiada już Renaulta,którym rozwozi do mieszkań
bzdurną,nieważna korespondencję.



Temat: Prezentacja nowego modelu Lublina
Ta kolejna osoba posiadajaca kompleks i nienawidzaca Rosjan to moze byc tylko
Polak albo ukrainiec a tak swoja dorga to ukraincy w Polsce sobie za duzo
pozwalaja jak sie nie podoba to na ukraine wracac. Osoba piszaca to jest na
tyle bardzo głupia bo zostawiła swoje firmowe IP *.daewoo.lublin.pl /
62.233.189 bo pracodawca moze wyciagnac surowe konsekwencje.Nie wiem skad tyle
agresji w tej wypowiedzi zamiast sie cieszyc ze firmie cos wyszlo i stara sie
rozwijac to tak bombardowac i mowic ze wszystkiemu sa winni Rosjanie wkoncu to
nie ich wina ze kupili daewoo. Wkoncu to pracodawca dyktuje warunki
Wdzisiejeszych czasach powinienes sie cieszyc ze masz prace i płaca ci
pieniedze za nia ale tak to juz jest daj palca to reke wezma i bedzie im mało



Temat: Koniec Andorii :(
Silniki były w Gazelach, i to była ewolucja silnika sprzed ładnych paru lat z
m.in Lublina (4C 90 i dalsze ewolucje z turbo), ale jak widać niewiele z tego
pożytku.
Za to słyszałem dzisiaj że Intrall (pozostałość po daewoo w Lublinie) szykuje
się na rynek Rosyjski i do Ghany jeśli dobrze pamiętam :)



Temat: Z czym kojarzy się Wam Lublin??
Lublin:

- miasto uniweryteckie z dwoma uniwerkami
- fabryka Daewoo
- brak lotniska mimo dużego znaczenia na wschodzie
- BAJM
- Herbapol
- stolica regionu
- kojarzy mi się troche z Rzeszowem bo obydwa miasta mają pdobne znaczenie w
Polsce

jak mi sie coś jeszcze przypomni to dopisze !:)

pozdrawiam
Jurek z Dębicy




Temat: Ignoranci!!! Nie Halinka a Helenka!!!
Ignoranci!!! Nie Halinka a Helenka!!!
Proszę o uważne czytanie czeskiej prasy motoryzacyjnej. Dziwi mnie to
przekłamanie, bo języki przecież podobne. Rozumiem, że to z pobudek
patriotycznych - Młynkowa to przecież pół-polka. Ale proszę się nie przejmować
Helenka Vondraczkowa, bardzo dobrze mówi po polsku, co naocznie widziałem i
słyszałem w Jagielskiego.
Taka dygresja na marginesie; ciekawie by brzmaiło: Daewoo Maryla, albo Daewoo
Lublin Zdzisława. Może inne propozycje?



Temat: Lubelskie zakłady Daewoo zbankrutowały!
I bardzo dobrze się stało. Jeżeli połona rozsądnego syndyka to jest szansa na
uratowanie przedsiębiorstwa. W tej chwili najwięcej zależy chyba od zachowania
związkowców. Jak będa krzyczec i chodzić pod sejm to z pewnością dobiją firmę.
Co do faktu czy słusznie sprzedano koreańczyko to trudno sie wypowiadać bez
znajmości kontraktu. Natomiast pewna jest nieudolnośc zarządu, który przez
ostatni rok nic nie zrobił aby zrestrukturyzować finanse firmy. Sam z Daewoo
Lublin wspólpracowałem i wiem jak tam panowała noszalancja w zakresie
inwestycji. A kupione dobra nie były wykorzystywane.



Temat: Lubelszczyzna najbiedniejsza. Jak to zmienić?
Mały drobiazg. Daewoo w Lublinie to była już prywatna firma,
natomiast w Warszawie to było FSO - firma państwowa która robiła
chyba Matizy na zlecenie Daewoo. U nas zlkiwidowano tylko jedną
porządną nowoczesną państwową firmę a mianowicie Odlewnię Żeliwa
URSUS i to za przyczyną guru ;-) ekonomicznego niejakiego Zbigniewa
Wrzodaka.



Temat: Mam samochod! Mam samochod!
Gość portalu: vonNogaj napisał(a):

> Śmiałem się jak zobaczyłem takiego po stłuczce. Miał
śliczny śnieżnobiały W
> ŚRODKU samochodzik. I zgadzam się, że lepiej byłoby
kupić np Berlingo
> (jeździłem - polecam).

Coraz czesciej sie zgadzamy.

> Ale nazywanie kogoś burakiem dlatego, że kupił sobie
taki a nie inny samochód
> (oszczędzając przy tym kupę kasy) uważam za (delikatnie
mówiąc)
> nieodpowiedzialne.

Jesli kupil Berlingo, bo mu bylo potrzebne, to nie jest
burakiem, ale jesli Lagune do wozenia majtek, to jest
wiesniakiem i kazdy rozsadny czlowiek mi to przyzna.
Przeciez gdyby kupil Lublina, tez by oszczedzil kase, a
przy okazji moze Daewoo Lublin by nie zbankrutowalo.
Ale przeciez on MUSI miec samochod osobowy, bo co by
sasiedzi powiedzieli.

> Czy ta *^#$#&*% kratka rzeczywiści powoduje taką
różnicę w wyglądzie
> zewnętrznym auta, komforcie podróżowania nim, czy
poziomie bezpieczeństwa jaki
> oferuje? Nie jestem w stanie zrozumieć co Ci tak kratka
przeszkadza w CUDZYM
> samochodzie.

Sama kratka nic. Przeszkadza mi skutek przez nia
powododowany, czyli oszustwo.

I nie rozumiem dlaczego oceniasz kogoś na podstawie tak
nikłych
> przesłanek.
> Ale wiesz co, może nie tłumacz, chyba wolę pozostać w
błogiej nieświadomości.
> vN

To nie tlumacze.



Temat: Akcje Fiata poniżej nominału
A kto się cieszy? Najpierw padło Daewoo (czyli: Lublin, Nysa, Żerań) teraz
grozi to samo Fiatowi i zagrożone są Tychy.
Panda istotnie ma b.dobre oceny w swojej klasie ale na tanim modelu się nie
zarabia. Tymczasem Fiat poza małoseryjnymi Alfami od lat nie miał dochodowego
większego samochodu a w klasie tańszych pojazdów Hyundai, Kia i Chevrolet-
Daewoo (dlatego zapewne GM się wycofał) wkrótce zjedzą Fiata w Europie.
Oczywiście, ktoś kupi dobre diesle (GM?) i zapewne markę Alfa-Romeo
(PSA,Renault?). Może ktoś kupi też fabrykę w Tychach?



Temat: JAK ZNIECHĘCIĆ NAMOLNEGO KLIENTA
Teraz się przyznam
Ten Fokus to ja .
Teraz mam:
Fokusa -ziel. met.
Fabię -silwer met.
Daewoo Lublin -biały (do sprzedania)
Ford Transit -czerwony
Żuk blaszak będzie zielony
Star 660 dźwig hydros 6T biało zielony
Polan dźwig 16 T zielony
Wózek widlak 3T zielony
taczka z gumowum kołem żółta
sorki że to wszystko wymieniam ale z tej euforji cóś mi
się tego..
:-)




Temat: Jaki człowiek jeździ zazwyczaj danym samochodem???
Nasze samochody
Na co dzień -Fabia 1.4 68KM
Dość często -Ford Transit
Czasami -Daewoo Lublin
Niezmiernie rzadko -Star 660 z dźwigiem 6T (najlepsza terenówka świata 6x6) ;-)
Prawie nigdy -Ford Fokus
Wszystkie te sprzęty i parę innych do których nie wsiadałem jeszcze
zarejestrowane są na moją firmę.
Coś w tym jest że styl jazdy zależy od pojazdu jakim się jeździ.
Bo ja preferuję styl Kapelusznicko-pszenno-buraczany ale tylko jak jadę busem
lub starem.
Wtedy jestem pan i wszyscy mi ustępują.
A jak jadę Fabią do często się wkurwiam bo ciągle jakieś palanty próbują mi coś
udowodnić.
pzdr



Temat: Skoda mnie zajechała... Skoda Octawia RS. (Długie)
>Stanley napisał że:
>Ps. Przykro mi z powodu Twojego monitora.
>Ja mam Sony i nic mi nie nawala, ale
>Sony jest pewnie za drogie.?

Za drogie to ile ?
Mój monitorek kosztował średnio. Ok1300zł
A Sony to ja mam telewizor KVX 29-51K
i też się psuje.
Ale wracajmy do samochodów.
Moje sprzęty do jazdy pod względem awaryjności
przedstawiają się jak niżej:
1 żuk na LPG 1994 r. stoi popsuty
2 Daewoo Lublin 2000 r. po kapitalnym remoncie silnika
2 Ford transit 1997 r. wymiana hamulców, wału i amortyzatorów
ale przebieg pow 500 tys.
3 Stat 660 z dźwigiem 6T bez specjalnych problemów
czasem operator coś przy nim dłubie
4 Polan Dźwig samojezdny 16T bez problemów
5 Ford Focus 97 tys. km, czasami problemy z elektroniką
zapala ię lampka awarii silnika. Nikt od dwóch lat nie wie dlaczego?
Ale ja nim nie jeżdżę,
jest mój tylko formalnie.

6 Skoda Fabia 57 tys. km ZERO problemów

Mając takie a nie inne doświadczeni nie wyciągam personalnych wniosków.
PZDR




Temat: Jednego skodziarza mniej!
Co to jest buractwo 2:

1. byc zlodziejem samochodow luxusowych w europie zachodniej
2. byc zlodziejem maluchow w polsce
3. Produkowac daewoo lublin
4. Nosic wlosy krotko z tylu i krotko na przedzie i pod nosem wasy, nosic
jeansy, skorzana kurtke i adidasy na nogach.
5. chodzic prez granice jak mrowka.
6. Lizac zachodnim USA tylki.
7. Wygladac jak Malysz




Temat: Moja propozycja
Moja propozycja
Mam propozycję dla osób, które m.in. na tym Forum twierdzą że np fabryki Daewoo
w Lublinie, jak równiez kopaln, hut oraz innych molochów przemysłowych nie
nalezy zamykać, a PGR-ów rozwiązywać.
Jest na to rada !!!
Niechaj wszyscy ci, którzy tak myślą, dobrowolnie opodatkują sie na rzecz
utrzymania wszystkich wymienionych powyzej instytucji, oczywiście po podpisaniu
odpowiedniego zobowiązania. Oddając na ten cel ok. 80 -90% swoich dochodów (czy
aby nie za mało ?) będą jednocześnie szczęśliwi, że mamy w kraju kopalnie,
pracujące pełną parą huty i wspaniałe PGR-y, gdzie pracownicy będą pracowac i
korzystać ze wszystkich socjalistycznych praw. W zamian opodatkowani ( i tylko
oni) mogliby otrzymac prawo do zniżkowego np 1% zakupu produkowanych przez
utrzymywane przez siebie instytucje wytworów np 1 x w roku, stając się
beneficjentami uratowanego dzięki swoim decyzjom socjalizmu.
Prawda jakie proste????????? I skończy się lament nad utraconym rajem.

Tylko że ja nigdy się nie zgodzę opodatkować w ten sposób !!!
Eko




Temat: Ciężar samochodu dostawczego
Ciężar samochodu dostawczego
Mam poważne wątpliwości na temat określenia ciężaru samochodu dostawczego
Daewoo - Lublin 2,9t.
Prospekt (ulotka) fabryczna podaje: masa całkowita 2900, ładowność 1100.
Mam wątpliwości czy masa całkowita jest to ciężar własny samochodu całkowity
netto, czy też łącznie z dopuszczlnym ładunkiem. Na ulotce nie ma takiego
parametru jak cięzar własny samochodu co by było bardziej jednoznaczne. W
fsabryce w Starachowicach niczego już sie nie można dowiedzieć, gdyż
urzędujący syndyk sam niewiele wie a służby techniczne zostały przetrzebione.
Sprawa jest dla mnie niezwykle ważna w związku z wypadkiem samochodowym w
wyniku którego zginęła moja córka Aurelia. O sprawie tej pisałem już tutaj
wielokrotnie. Chodzi o zakaz poruszania się samochodów ciężarowychy powyżej
2,5 tony. Stąd jest ważne ile ten samochód naprawdę wazy (ciężar własny) 2,9
tony czy 1,8 tony. Ewentualnie może ktoś zna źródło informacji do ktorego
mógłbym zajrzeć.




Temat: Za pięć dni wyrok banków dla FSO
Zwracam się do "Ormowca" - jego komentarza, Tylko debil może takie brednie
wypisywać. W polsce wiele dużych fabryk już upadło, choćby Daewoo Lublin - nikt
im nie udzielał żadnej pomocy publicznej i o nic nie pytał. Na bruk poszło ponad
4 tyś. ludzi. Czy Warszawa to wyjątek???, Swięta krowa?. Zamknąć i nie topić
pieniędzy.



Temat: Interpretacja znaku B-18
Interpretacja znaku B-18
Otrzymałem interpretację obowiązywania znaku B-18 (ograniczenia tonażu) od
współautora kodeksu drogowego. Ponieważ róożnie ten znak jest rozumiany to
pozwalam sobie zacytować tę kompetentną wypowiedź pokrywającą się z
wypowiedzią jednego z respondentów na tym forum.
===... znak B-18 dotyczy rzeczywistej masy calkowitej pojazdu, a wiec w
razie braku ladunku rowna sie ona w przyblizeniu masie wlasnej pojazdu.
Formalnie wiec opisany samochod mogl wjechac na droge zamknieta dla pojazdow
o rzeczywistej (aktualnej) masie nieprzekraczajacej 2,5 t. ===
Dla przypomnienia samochód który spowodował wypadek to dostawczy Daewoo
Lublin 2,9tony, o masie własnej z kierowcą 1900kg. prawie bez ładunku,
poruszał się po drodze gdzie obowiązywał zakaz ponad 2,5 tony



Temat: ILE RAZY ODWIEDZALISCIE ASO NA GWARANCJI?
Skoda Fabia 1,4 68KM
1 wymiana oleju z 10W60 Castrol na 0W40 M1 po 12 tys. (taki kaprys miałem)
2 założyłem sobie przednie chlapacze (j/w)
3 wymieniłem radio z fabrycznego 202 (okropny złom) na 502 (okropnie drogie)
bo chyba zgłupiałem.
4 regulacja klapki wlewu paliwa (zrobili ok)

To chyba nie przesąd, ale ja lubię swoje samochody (mam jeszcze Forda transita,
Daewoo Lublin, Żuk blaszak na gaz, Star wędka 6T, i Polan 16T)i one mnie lubią.
PZDR.



Temat: Do Pana Marcina Klonowskiego.
Do Pana Marcina Klonowskiego.
Panie Marcinie, obok zadałem pytanie na temat definicji cięzaru całkowitego
samochodu. Sprawa dotyczy wypadku w ktorym zgineła Justyna Aurelia siostra
Marty - panny młodej z fotografii ze strony 32 październikowego
numeru "Auto+"
Tutaj jescze raz powtórzę ten post. O ile Pan może to proszę o pomoc w tej
sprawie.
Mam poważne wątpliwości na temat określenia ciężaru samochodu dostawczego
Daewoo - Lublin 2,9t.
Prospekt (ulotka) fabryczna podaje: masa całkowita 2900, ładowność 1100.
Mam wątpliwości czy masa całkowita jest to ciężar własny samochodu całkowity
netto, czy też łącznie z dopuszczlnym ładunkiem. Na ulotce nie ma takiego
parametru jak cięzar własny samochodu co by było bardziej jednoznaczne. W
fsabryce w Starachowicach niczego już sie nie można dowiedzieć, gdyż
urzędujący syndyk sam niewiele wie a służby techniczne zostały przetrzebione.
Sprawa jest dla mnie niezwykle ważna w związku z wypadkiem samochodowym w
wyniku którego zginęła moja córka Aurelia. Chodzi o zakaz poruszania się
samochodów ciężarowychy powyżej 2,5 tony. Stąd jest ważne ile ten samochód
naprawdę wazy (ciężar własny) 2,9 tony czy 1,8 tony. Ewentualnie może ktoś
zna źródło informacji do ktorego mógłbym zajrzeć.




Temat: Inaczej w Pabianicach
Inaczej w Pabianicach
Zmiany w Pabianicach:

-na czas wakacji rzadziej jeździć będą linie 2, 3, 11 i 11A

-od 26.06. na czas remontu drogi w Ksawerowie linię 263 obsługiwał będzie
mikrobus Daewoo Lublin 3 #101 z 2001 r.

-na czas remontu ul. Partyzanckiej objazdami pojadą linie 1, 6, 262, 263 i 265



Temat: Inaczej w Pabianicach
Gość portalu: marcin_pabianice napisał(a):

> Ale to tylko w godzinach szczytu, które i tak są małe. Myślę, że wielkiej
> szkody nie będzie. Sądzę, że wartoby na wakacje zawiesić "7". Tamta część
> Bugaju ma jeszcze "2" do centrum. A mieszkający przy rynku "4". I tak 3
> autobusy nie wyjadą z zajezdni - jeden z 3, drugi z 2, a trzeci z 263 BIS.

Napisałem, że w wakacje MZK zaoszczędzi 3 autobusy - jeden z linii 2, drugi z
linii 3, trzeci z linii 263 BIS. Jest jeszcze czwarty - z linii 263. Od soboty
będzie ją obsługiwał mikrobus Daewoo Lublin 3 #101.



Temat: Ciężar własny samochodu
Ciężar własny samochodu
Mam poważne wątpliwości na temat określenia ciężaru samochodu dostawczego
Daewoo - Lublin 2,9t.
Prospekt (ulotka) fabryczna podaje: masa całkowita 2900, ładowność 1100.
Mam wątpliwości czy masa całkowita jest to ciężar własny samochodu całkowity
netto, czy też łącznie z dopuszczlnym ładunkiem. Na ulotce nie ma takiego
parametru jak cięzar własny samochodu co by było bardziej jednoznaczne. W
fsabryce w Starachowicach niczego już sie nie można dowiedzieć, gdyż
urzędujący syndyk sam niewiele wie a służby techniczne zostały przetrzebione.
Sprawa jest dla mnie niezwykle ważna w związku z wypadkiem samochodowym w
wyniku którego zginęła moja córka Aurelia. O sprawie tej pisałem już tutaj
wielokrotnie. Chodzi o zakaz poruszania się samochodów ciężarowychy powyżej
2,5 tony. Stąd jest ważne ile ten samochód naprawdę wazy (ciężar własny) 2,9
tony czy 1,8 tony. Ewentualnie może ktoś zna źródło informacji do ktorego
mógłbym zajrzeć.




Temat: Dlaczego tak nie lubicie Skody ????
vwpassat (domorosły socjolog) napisał:

> Wydaje mi sie, ze to jest kwestia tego,
> - czy ktoś obecnie jeździ: poldkiem, starą ładą albo jego ojciec jeździł całe
> zycie skodą,
> - czy też "przeskoczył" w/w pojazdy i jeździ renówkami, cytrynami, fordami,
vw,
>
> audikami, volwiaczami, itp.
>
> Ci pierwsi bronią zaciekle skody bo to przecież "oszczędne i tanie autko i
> dobrej jakości" bo poskładane przez pepików z części VW ;-))))))))), a
> wszystkich sceptyków lub posiadaczy lepszych niż oni sami marek, kasują także
> na tym forum, bo są po prostu wściekli ze "chcą a nie mogą".
> Tych drugich stać na inne marki i o skodzie nie myślą. Bo po co. Jest tyle
> fajnych samochodów do wyboru.
W wątku pt. kto czym jeździ (czy jakoś tak)pisałem że posiadam n/w pojazdy
1 Skoda Fabia
2 Ford Transit
3 Daewoo Lublin
4 Żuk na gaz
5 Hydros 6T na Starze 66 (dźwig)też na gaz
6 Polan 16 T też dźwig
7 Sztaplarka 3T tzw. widlak
A przed tym Citroen Visa i Fiat Uno
To że nie siliłem się na jakieś bajeranckie marki to pragmatyzm kolego a nie
kompleksy.
Sprzęty te pracują na mnie a nie ja na nie.
PZDR




Temat: Co cądzicie o
Największe silniki w mojej stajni mają Daewoo Lublin i Ford Transit o Starze 66
z dźwigiem nie wspomnę. Jednak na tym sprzęcie nie da się wycignąć żadnych
wniosków potwierdzających tezę że wielkie jest lepsze.
Natomiast porównywałem silnik 1,4 8V 68KM z motorkiem 1,2 12V 64KM
Ten pierwszy to zabytek pamiętający czasy ho ho ho albo jeszcza starszy, a ten
drugi najnowocześniejsze dzieło VW. Naprawdę zdecydowanie wolę ten pierwszy.
Nazwy samochodu nie podam bo ciągle mam jeszcze jakieś lęki że mnie jakis druid,
marceli czy kto tam , nasobaczy.
Pozdrawiam -wesoły kapelusznik



Temat: Do miłośników Rzeszowa!
w Lublinie bezrobocie jest wyższe niż w Rzeszowie z 3 powodów.

1. Lublin nie ma lotniska. To nie wina Pruszkowskiego ani nawet Bryłowskiego
tylko rządu w Warszawie.
2. w Lublinie upadło Daewoo. To nie wina Pruszkowskiego ani nawet Bryłowskiego
tylko szefostwa tego koncernu.
3. Lublin ma lepsze połączenia z resztą województwa niż Rzeszów. Dobra
komunikacja i niskie ceny biletów w busach umożliwiają tani i szybki dojazd do
Lublina mieszkańcom Łęcznej, Świdnika, Kraśnika, Lubartowa ( są nawet ludzie
którzy jeżdżą codziennie do pracy do Lublina z... Zamościa, Białej Podlaskiej i
STalowej Woli!). W efekcie te osoby, które przy braku busów siedziałyby w
domach konkurują o pracę w Lublinie z mieszkańcami tego miasta.
To widać - w Lublinie bezrobocie jest wyższe niż Rzeszowie, ale w całym woj.
lubelskim jest zdecydowanie niższe niż w Podkarpackim ( mimo że podkarpacie ma
specjalną strefę ekonomiczną). Po prostu Lublin daje pracę mieszkańcom
okolicznych miast i wsi.



Temat: Czwarta młodość Lublina
Czwarta młodość Lublina
Podczas majowych targów w Poznaniu firma Intrall Polska zaprezentuje odświeżoną wersję modelu Lublin. Auto otrzyma m.in. nowy wlot powietrza, okrągłe, mocniejsze reflektory przednie, czujniki cofania oraz elementy zwiększające komfort jazdy, np. elektrycznie sterowane szyby. Pod koniec roku Lublin zostanie wyposażony w system ABS oraz poduszki powietrzne.

Zakończyły się już prace przy adaptacji zespołu napędowego Iveco, który obejmuje silnik 2.8 z bezpośrednim wtryskiem paliwa oraz włoską skrzynię biegów. Wyposażenie Lublina w silnik Iveco i ABS jest warunkiem koniecznym w ramach planów rozpoczęcia eksportu Lublina na rynek niemiecki.

Jak powiedział Piotr Mazur, wiceprezes Intrall Polska, w ciągu najbliższych trzech lat firma zaprezentuje kilka nowych konstrukcji.

www.samar.pl/index.html?__action=sec,4&news=7509

Ambitni - no ale skoro jest zbyt, może faktycznie warto zainwestować i sprzedawać Lublina jeszcze parę lat...
Szkoda cholernie, bo Lublin mógł być produkowany już na początku lat 80-tych, ale projekt "dojrzewał" w szufladach :( Gdyby zaczęli produkcję wczesniej, być może Daewoo zdążyłoby wdrożyć projekt LD-100. A tak - mamy auto dostawcze o konstrukcji nie tak daleko odbiegającej od Żuka :(




Temat: fiat na bruku
fiat na bruku
Czytałem ostatnio artykuł na temat dramatycznej sytuacji zakładów Fiata w
Bielsku. W ciągu ostatnich 2 lat sprzedaż Fiatów w naszym kraju spadła o 50%,
FAP zwalnił już kilkaset osób, a teraz ma wywalić z roboty kolejne 700. Oprócz
tego wstrzymują produkcję Sieny w Polsce.
A co nasza telewizja? Jak były zwolnienia i to duże w Daewoo to trąbili, o
upadłości DMP w Lublinie mówili jeszcze zanim firma upadła (prorocy czy co?)
potem (kilka dni potem) mówili znowu w nocniku o fatalnej sytuacji lubelskich
zakładów mówiąc że grozi im bankructwo. A tymczasem pracownicy dostali z tego
co wiem solidne odszkodowania przy zwolnieniach. GM podpisało z Żeraniem umowę
na dostarczanie części i nowych technologii do Polski. Co prawda Amerykanie,
którzy przejęli niedawno 2/3 udziałów w Daewoo nie chcą naszych zakładów w
koncernie DM, ale będziemy produkować samodzielnie i mamy umowę z GM na
modernizację i utrzymanie fabryki w dalszym ciągu pod nazwą Daewoo. Ludzie z
prasy motoryzacyjnej (np. Pan Iwaszkiewicz) twierdzą że to może pomóc Daewoo w
poprawie wizerunku, uratować markę przed zniknięciem i postawić ją na finansowe
nogi.
A co z Fiatem? Czy to że telewizja raczej niechętnie mówi o złej sytuacji
bielskiej fabryki i kryzysu we włoskiej części koncernu sprawi że problemu nie
będzie? Mam takie przeczucie, że teraz sytuacja Fiata i Daewoo może się
odwrócić. Ciekawi mnie czy wtedy na Fiata będą leciały takie pomyje jak teraz
na Daewoo? Czy "inteligentni" Polacy znajdą sobie nową kobyłę do ujeżdżania?



Temat: Honkery dla armii irackiej.
miasta.gazeta.pl/lublin/1,35640,1894661.html
Kłopoty z inwestorem w upadłym Daewoo

W sobotę minął termin, w którym spółka Intrall powinna była zapłacić za prawa
do produkcji Lublina 3. Nie zapłaciła.
Intrall - konsorcjum zawiązane przez rosyjskie firmy motoryzacyjne Kamaz i
Chimex oraz International Truck Alliance z Londynu - we wrześniu zeszłego roku
wygrał ogłoszony przez syndyka masy upadłościowej DMP przetarg na zakup praw i
linii produkcyjnej do wytwarzania lublinów. Zaoferował 4,5 mln dolarów.

W myśl ustaleń do końca stycznia na konto syndyka powinny wpłynąć pieniądze.
Zamiast nich do biura syndyka trafiło pismo od przedstawicieli Intrallu z
prośbą o przełożenie terminu wpłaty pieniędzy do marca.

Jak informuje syndyk Leszek Liszcz, jutro do Lublina przyjeżdża z Moskwy
dyrektor Intrall Consortium Anatolyj Leyrikh. Od wyniku rozmów zależy, czy
syndyk zgodzi się na przesunięcie terminu wpłaty.

Na korzyść niesłownego inwestora świadczy to, że zdążył już zainwestować w
produkcję lublinów kilka milionów złotych. Kupił urządzenia i komponenty. - Na
moim koncie leży też wpłacone przez Intrall wadium. I zawsze mogę zacząć im
naliczać karne odsetki - mówi Liszcz, który ma nadzieję, że Intrall zrealizuje
swoje plany rozwijania coraz większej produkcji samochodów przy Mełgiewskiej.



Temat: Radni o "Strategii rozwoju Lublina 2005-2013"
Zauwaz, ze w Lublinie jest duzo ludzi, ktorzy zostali zwolnieni z Daewoo i maja
fach w reku zwiazany glownie z mechanika. I co? Teraz oni maja sie zamienic w
przewodnika i pilota wycieczek? Mam nadzieje, ze VOLVO konkretnie mysli o
inwazji na Lublin i da prace tym 200 osobom. Chociaz co do turystyki to sie z
toba zgadzam. Sam jestem studentem turystyki i na samym poczatku kazdy
wykladowca opowiadal, ze Lublin tylko dlatego jest w Polsce Turystycznej B,
poniewaz mamy taki rzad jaki mamy. Mamy duzo wiecej do zaoferowania turystom niz
nie jeden wroclaw czy poznan, ale nie jest to docenione i rozreklamowane. W
naszym miescie turysci szybciej znajda hurtownie glazury niz jakies muzem czy
galerie. Zero oznakowan, map, historii danego zabytku. Pieniadz by byl
nieziemski z turystyki, gdyby tylko radni poszli w tym kierunku. Zydzi znajda
Lublin tylko z Majdanka - z niczego wiecej. A szkoda... O reszcie walorow
dowiaduja sie dopiero na miejscu.



Temat: Dyskusja czy kampania?
mi to jeszcze tylko zabrakło hasła "zlikwidować prywatne autobusy!"

fakty są takie, że w Lublinie praca jest, a przynajmniej jest jej więcej niż w
Łodzi, Szczecinie, Gliwicach, Gorzowie, Kielcach, Białymstoku i paru innych
miastach stawianych nam za wzór. W tych miastach bezrobocie jest większe niż w
Lublinie. W stawianym za wzór Wrocławiu jest bezrobocie 10% przy strefach
ekonomicznych, autostradach i lotnisku a w Lublinie 11% bez autostrady,
lotniska i strefy ekonomicznej.

Zalew Zemborzycki jest brudny? Skoro zalew się nie podoba to kto broni pojechać
nad Białe, Piaseczno, Rogóźno czy gdzie tam wola? Czy komuś mamusia zabrania
wyjeżdżać poza Lublin?

Nie rozumiem skąd te zachwyty nad Rzeszowem. Że ma trochę niższe bezrobocie -
ma bo nie padło u nich Daewoo, a upadek DU to mimo wszystko nie wina Pruszona. Z
A poza tym to przecież w tym Rzeszowie nic wielkiego nie ma, a pensje są niższe
średnio niż w Lublinie, przynajmniej wg Newsweeka.




Temat: Żądał ... 49 mln pensji ...
Żądał ... 49 mln pensji ...
Żądał 49 mln pensji, dostał 672 tys.

"Super Express": Syndyk Leszek Liszcz, przeprowadzający upadłość Daewoo
Motor Polska w Lublinie, nie krył wściekłości, kiedy poznał wczoraj wysokość
przyznanego mu wynagrodzenia.

Za swoją pracę Liszcz żądał... 49 milionów złotych, jednak Sąd Gospodarczy
zdecydował, że syndyk dostanie 672 tys. zł, a jego zastępcy otrzymają po
około 200 tysięcy złotych.

"To pensja jak dla dozorcy. Szukajcie sobie kogoś na moje miejsce" -
odnotowuje gazeta gniewny komentarz Liszcza.

Zgodnie z polskim prawem, mógł ubiegać się o 5 proc. wartości upadłej firmy.
Tak też zrobił. W przypadku Daewoo okazało się, że suma jest iście
astronomiczna.

Sąd jednak nie chciał przyznać tak dużych pieniędzy.

Liszcz poprosił o 2,5 miliona, a każdy z jego zastępców chciał 1,9 miliona
złotych. Sumy wynikały z prostego wyliczenia. Przez 10 lat, a na tyle jest
przewidywane postępowanie upadłościowe lubelskiego Daewoo, byli prezesi
fabryki zarobiliby właśnie tyle - wyjaśnie "Super Express".

Tymczasem 6 tysięcy byłych pracowników lubelskiego Daewoo dotąd nie dostało
zaległych pieniędzy, które w pocie czoła zarobili - zauważa "Super Express".

Syndyk zamiast pomyśleć w pierwszej kolejności o nas, chce dla siebie jak
najwięcej. Jak tak można? - pytał przed wczorajszą rozprawą Henryk
Pawłowski, jeden z byłych robotników Daewoo.

"Ludzie po odejściu z fabryki nie mają z czego żyć, a oni milionów żądali" -
komentowali inni z oburzeniem.




Temat: CO BYSCIE ZMIENILI I WYBUDOWALI W LUBLINIE???
Fabryka samochodow w Lublinie, Toyoty najlepiej.
Chcialbym, zeby jakas dobra firma samochodowa kupila nasze fabryki po Daewoo.
Np. jakis chevrolet, albo jakas japonska czy niemieckia firma. Fajnie by
bylo... Utworzylyby sie miejsca pracy, miasto by sie rozwinelo... Ludzie z
Ratusza powinni powysylac oferty do wielkich firm samochodowych. Zaloze sie, ze
na pewno znalazlaby sie jakas firma, co by chciala to przejac. Ostatnio Toyota
sie interesuje Polska. PANOWIE Z RATUSZA NA CO CZEKACIE??? www.toyota.com

Od razu inne firmy chcialyby w nasze miasto inwestowac, a Warszawka by
zalamywala rece jak Lublin sie rozwija... Mysle, ze to jest cos, czego wlasnie
brakuje Lublinowi. Porzadnej zagranicznej fabryki. Bylo Daewoo i chyba kazdy
powie, ze tylko na tym zyskalismy.



Temat: Politycy PiS sprawdzają się przed Brukselą
Politycy PiS sprawdzają się przed Brukselą
lublin to ma przewalone...przecież to zgrane karty....każdy chyba
pamięta lublin za pruszkowskiego....wynik wyborczy w pastionie pis
był tak jednoznaczny pomimo szopek wyborczych że chyba bardziej być
nie mógł.Podkański wielki jak zwykle eurosceptyk...człowiek z inne
epoki nie rozumiejący dzisiejszych czasów.Wypycha się takich ludzi
na siłę zamaiast zaproponować kogoś młodego perspektywicznego.A może
takich nie ma i to się tyczy wszystkich lubelskich zasobów
politycznych w barwach wszystkich partii.Ciągle to samo do
znudzenia.Można odnieśc wrażenie że lubelska scena polityczna to tak
jak rybki w akwarium cały czas to same stadko wzajemne
adoracji....co chwilę do nowego słoiczka wyławai się rybkę a potem
ona wraca. Dla lublina i lubelszczyzny wynika to tyle co widzimy w
rnakingach gdzie mamy miejsca tzw czerwonej latarni.Lubelscy
politycy o ile można uzyć tego wielkiego słowa politycy nie potrafią
się przebić na polskie podwórko a co mówić o europie.Już wywalczyli
setki kilometrów autostrad,cukrownie,pge,ursus i daewoo wywalczyli
remont torów do wawy.....stadion się buduje tak jak wiecznie teatr w
budowie....Jak to mówił ostatnio znajomy od 5 lat w londynie że
lublin był 5 lat temu jaki był złom na ulicach,głodowe pensje,syf
brud..w lublinie czas się zatrzymał....co nie przeszkadza ciągle tym
samym ludziom wyciągać ręce po coraz to nowe posady



Temat: Polacy muszą zrozumieć. Jedynym wyjściem jest PiS.
W Lublinie nawet PiS wychodzi lewo. Zapytajcie się pierwszego
lepszego Lublinianina, co osiągnął przez 10 lat były (na szczęście)
prezydent miasta Lublin p. Andrzej Pruszkowski (PiS)? Odpowiem wam-
wybudował deptak (w 1996 roku) i kilka pomników, a co zostało
zlikwidowane? Likwidacja: największa odlewnia w Europie Ursus,
Wepchnięto nam koreańców bankrutów(Daewoo), a później zbankrutował
Intrall (spadkobierca Daewoo), a teraz siadła cukrownia (w zagłębiu
rolniczym, gdzie zresztą świetnie prosperowała firma). Co ciekawe,
historycznie nie jesteśmy wcale gorsi od Wrocławia, Gdańska,
Poznania czy Krakowa. Ale chyba nie na rękę prawicowej partii
ziemie, które najdłużej cierpiały na skutek działalności PRL-owskiej
władzy- ostatni partyzant zginął w 1956 roku. To właśnie
Lubelszczyzna najdłużej walczyła z komunistycznym mordercą. Lublin
oraz region załugują na troche więcej szacunku. Jak wypłynął PiS,
był na fali i mógł coś osiągnąć głosowałem, ale wystarczyło tylko
zerknąć na Lubelską listę, aby w następnych wyborach wogóle nie
głosować. Teraz wiem jedno- nie warto żadnej partii ufać.



Temat: Stop Radiu Maryja! Rydzykowi mówimy dość!
reader.a napisał:

> 1. bo w Bychawie jest więcej przedsiębiorczych ludzi

To w końcu busy powstają z beznadziei czy z przedsiębiorczości?

> 2. bo Łomża to inne województwo - może Urząd Marszałkowski w Białymstoku nie
> wydał tyle pozoleń co lubelski.

tego nie wiemy na pewno.

> 3. bo lepiej zorganizowany jest tamtejszy PKS

Żarty sobie robisz. PKS Łomża ma długi mimo braku konkurencji busów.

> 4. bo w Lublinie pracuje dużo ludzi z Kraśnika i muszą czymś dojechać

Z Łomży też ludzie dojeżdżają do pracy do Warszawy czy Białegostoku.

> Twoje podejrzenia są nic nie warte. Zresztą patrz przypadek z poprzedniego
post u (Daewoo, Ursus i inne zakłady)

Dlaczego nic nie warte? Trasę Lublin - Parczew w większości obsługują busy z
rejestracją LU.

> 1. bo bus to nie jest jedyny środek transportu

no pewnie że nie. W Krakowie też nie.

> 2. bo widocznie nie ma takiego zapotrzebowania, popytu

dlaczego nie ma? w Łomży jest duże bezrobocie, ludzie na pewno jeżdża do pracy
do Warszawy czy Białegostoku.

> 3. bo są do Białegostoku

nie ma

> 4. kraśnika też bezpośrednich nie ma tylko wszystkie jadą przez lublin i tu
też zabierają ludzi

dokąd? Z Kraśnika są bezpośrednie busy do Warszawy przez Opole i Puławy.

> A strukturalnie ile busów woj. lubelkim przejeżdża lub zatrzymuje się w
> Lublinie? Ile ponad 90%?

Na pewno poniżej 90%.



Temat: Grunt to metropolie
babaqba napisała:

> Cóż za bezmyślny, za to bardzo chamski głos. Ale ad rem:
> "inwestycje" w oczyszczalnie ścieków, drogi itp. to są ulubione
> rodzaje wydatków na zacofanym wschodzie. I, mimo że potrzebne, nie
> przyniosą dochodu i rozwoju tym ziemiom. Podwyższą nieco poziom
> życia chłopstwa (cudzym kosztem) po to, by zostać za chwilę
> zapomniane. Nie tędy droga, ale żeby to zrozumiec trzeba nie być
> absolwentem KULu czy innej Uczelni Zabobonu ze wschodu. Należy
> inwestować w przedsiębiorstwa i to inne, niż surowcowo-buraczane!
> Tylko kto ma to zrobić? Komu starczy wyobraźni i odwagi?

Jak dotychczas starczyło odwagi na prawie całkowite zlikwidowanie,
bądź demontaż i wykańczanie zakładów produkcyjnych i przemysłu w
samym Lublinie oraz w województwie (Ursus-Odlewnia, FSC-Daewoo,
Fabryka Maszyn Rolniczych, Fabryka Wag, PZL Świdnik, Montex,
Cukrownia Lublin, itd.). Jeżeli nie ma bezpośredniej produkcji
pozbawia się lokalny rynek istotnych bieżących dochodów, czyli
skazuje się go na wegetację i obumieranie. Największym pracodawcą,
zakładem pracy w Lublinie stał się raptem budżetowy Uniwersytet
UMCS, którego "produkcja" nie przynosi znaczących bezpośrednich
dochodów dla miasta i regionu. Takie "proekologiczne" działania
rozwojowe miasta spodowały, że w rzece będącej wcześniej ściekiem, a
biegnącej przez Lublin, pojawiły się bobry.

Panu profesorowi proponuję przenosiny do ziemianki w dzikim lesie na
ścianie wschodniej. Niech żyje ze zbieractwa jagód i grzybów.




Temat: Co dalej z Daewoo-FSO
Co dalej z Daewoo-FSO
CZy ktoś to zauważył i docenił?! Minister Leśny doczekał się w końcu z dawna
wypatrywanej wizyty przedstawicieli Daewoo w Polsce, żeby porozmawiać o
przyszłości fabryki, w związku z czym udał się na w pełni zasłużony urlop. No
jeśli samo doprowadzenie do rozmów tak wyczerpało p. ministra, to po
zakończeniu rozmów niezależnie od wyniku p. minister przejdzie zapewne na w
pełni zasłużoną rentę inwalidzką. Może ktoś w końcu powie prawdę pracownikom
FSO, że przy takim zbiegu niekompetencji i złej woli naszych władców ich
przyszłość jednoznacznie jawi się na schodach pośredniaka? Ja to juz
przeszedłem w Daewoo Motor Polska w Lublinie. Tez nikt do końca nie wierzył...



Temat: jestem fanem Daewoo
O.K. dzięki za adres! Polecam też przy okazji oficjalną stronę Daewoo, bo jest
naprawdę profesjonalnie zrobiona i zawiera dużo informacji, bez zbędnego lania
wody.
Adres to www.daewoo.com.pl albo daewoo.pl. Nie wiem który z tych adresów
dotyczy Żerania, a który Lublina, ale zapraszam na oba!



Temat: Coraz mniejsze szanse na inwestycje na Wieniawie
Tylko, że jedna inwestycja napędza drugą. Notowania Lublinia wśród firm
znacznie by wzrosły, gdyby Norwedzy zrealizowali swoje projekty. 100 mln euro
to kwota duża i dająca do myślenia, że jednak w tym Lublinie jest sens
inwestować. Tymczasem przez jakiś durny kirkut i bande pejsiarzy taką szanse
tracimy. Wieniawa nie jest celem samym w sobie, ale szansą na przyciągniecie
kolejnego kapitału. Dlatego trzeba ją traktować ze szczególnym priorytetem i
doprowadzić do jej realizacji.
Lublin nie jest miastem bogatym. Nie stać nas na takie marnotrastwo. W dodatku
jesteśmy mniej rozwinięci niż podobne wielkością do naszego miasta: Gdańsk,
Szczecin, Katowice, Bydgoszcz. Każdą chętną do inwestowania tutaj firmę trzeba
wziąć pod opiekę i niemal poprowadzić ją za rękę.
Dlaczego Ratusz milczy w sprawie Norwegów? Przecież to Pruszkowski i
Wojciechowski tak sie afiszowali z poparciem dla nich.

I druga sprawa, chociaż odbiegnę znacznie od tematu. Dziś na onecie pisali, że
BMW rozważa Polskę jako miejsce budowy fabryki. Moim zdaniem całe władze
wojewódzkie i miejsce powinny już reklamowac Lublin. Przeciez stoi już prawie
wykończona nowa hala fabryczna po Daewoo. Wystarczy tylko nawieść tam maszyn i
zacząć produkcję. W mieście jest wielu bezrobotnych speców, którzy znają się na
montowaniu samochodów. Mamy tanią siłe roboczą, nawet w porównaniu do innych
regionów kraju. Trasa Lublin - Warszawa jest w stanie bardzo dobrym. Jeźdzę
troche po kraju i dobrze widze jak wyglądają trasy nawet w Wielkopolsce. Tam
poza odcinkiem autostrady A2 nie mają nic lepszego od nas. Uważam, że warto
jest lobbować.



Temat: Czy Lublin jest w XXI wieku
przecież nikt z Lublina nie rozwalił fabryki samochodów, po prostu
upadł światowy koncern Daewoo. Czy ty naprawdę myślisz, że Pruszon
zniszczył Daewoo?

Co do marketów to jest taka teraz tendencja że ludzie są wygodni i
nie chce im sie biegać z reklamówkami od sklepiku do sklepiku na
Krakowskim i nic na to nie poradzisz. Szczególnie teraz w zimie
widać jaką wygodą jest Plaza gdzie możesz zaparkować sobie pod
dachem i zrobić wszystkie zakupy w spokoju.

Lublin i tak ma obok Białegostoku najmniej marketów na mieszkańca
ze wszystkich miast wojewódzkich.




Temat: MPK Lublin
A jednak??
Tą informację znalazłem na stronach urzędu miejskiego:

um.lublin.pl/start/

"Za Wydziałem Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Lublin informujemy o zmianach
w komunikacji miejskiej.
Z dniem 9 kwietnia 2003 r. wydłuża się obecną trasę linii nr 76 do ul.
Grottgera z lokalizacją przystanku przy teatrze. Trasa linii nr 76 po zmianie
będzie następująca:

Parysa – Judyma – Kraśnicka – Bohaterów Monte Cassino – Wileńska – Głęboka –
Sowińskiego – Al. Racławickie – Grottgera (przystanek w zatoce przy teatrze) –
Skłodowskiej – Lipowa – Al. Racławickie – Sowińskiego – Głęboka – Wileńska –
Bohaterów Monte Cassino – al. Kraśnicka – Parysa.

Z dniem 14 kwietnia 2003 r. zmienia się trasę linii nr 77 kierując ją do
centrum, a trasę linii nr 16 wydłuża się do pętli Abramowicka do osiedla przy
ul. Szymonowica.
Trasa linii 77 po zmianie będzie następująca:

Kasprowicza – Turystyczna – Kalinowszczyzna – Unii Lubelskiej – Rusałka –
Mościckiego – Hempla – Kołłątaja - 3 Maja – al. Tysiąclecia – Kalinowszczyzna -
Turystyczna – Kasprowicza.

Trasa linii nr 16 po zmianie będzie następująca:

Szymonowica – Abramowicka – Kunickiego – 1 Maja – Unii Lubelskiej – Plac
Singera – Lwowska – Andersa - Mełgiewska (DAEWOO)."




Temat: Polskie mafie, to małe piwo !!!
Polskie mafie, to małe piwo !!!
Życie z 20 lutego br. pisze:
Kłopoty zakładów Daewoo Motor w Lublinie trwają od zeszłego roku, kiedy
zbankrutowała koreańska spółka matka polskiej fabryki.
Po bankructwie koreańskiego Daewoo spadła sprzedaż samochodów lublin. We
wrześniu ub.r. ogłoszono upadłość DMP, a w październiku zwolniono z pracy
większość z trzech tysięcy zatrudnionych. Zobowiązania fabryki wobec niektórych
z nich z tytułu zaległych pensji sięgają po 23 tysięcy złotych, a cała suma
jaką powinni zaległości, to 13 mln złotych. Kiedy dostaną zaległe pobory nie
wiadomo, znalazły się za to środki na wypłaty odpraw dla wiceprezesów zarządu
zakładów w Lublinie. Z kasy zakładu otrzymali oni po 200 tysięcy złotych.
==============================================
Niech żyje Polska, niech żyje SLD. Na taką chwilę czekalismy prawie 60 lat !!!




Temat: Co Pruszkowski zrobił dla Lublina? Pytam się: CO?
Co do Daewoo przypomnę tylko, że dzięki staraniom Urzędu Miasta w Lublinie
zablokowano tej firmie konta bankowe, gdyż Daewoo nie zapłaciło podatków na
rzecz miasta. Dla ludzi Pruszona wazniejsze było otrzymanie podatku, niż
ratowanie zakłądu i mijesc pracy.
Dalszy ciąg tego myślenia mamy w przypadku Herbapolu. Liczy się kilkadziesiąt
tysięcy za wycięcie drzew a nie istotne jest to że powstanie inwetycja warta
kilkadzisiąt milionów złotych i da miejsca pracy ludziom.
Zobacz ile Wrocław wydał w minionym roku na drogi, ile wyda w przyszłym i
porównaj proporcjonalnie do liczby mieskszańców.
Trzeba być szalencem, żeby uważać że o pracę łatwiej w Lublinie niż we Wrocławiu.
A z tą inwestycją na Spółdzielczości Pracy, zawsze zadowolona z siebie ekipa
Pruszona będzie opowiadać przez dziesięć kolejnych lat.




Temat: Pruszkowski wygrał w Lublinie
Gratuluję, szczery podziw z mojej strony
Pan Pruszkowski może i ładny, może i przystojny, a sukcesów to
ma na swoim koncie co niemiara np.....
1. Pierwszy globtroter Lublina, organizator wycieczek do
odległych zakątków naszego globu (oczywiście za fundusze
publiczne)
2. Świadek powolnego staczania się miasta Lublina w strone
totalnej nędzy.
3. Prorozwojowiec - najważniejsze dla regionu (np. niekorzystne
zamknięcie granicy wschodniej po wstąpieniu do Unii - nie zrobił
nic by to zmienić)
4. Nie dołożył wystarczających starań aby uratować Odlewnię,
Daewoo Motor i pewnie jescze kilka innych duzych zakładów - a
ludzie coraz biedniejsi bo pracy nie ma i nie BĘDZIE. Faktem
jest że to tak naprawdę SLD zlicytował fabrykę koreańczykom za
obietnice wyssane z księżyca. Ale to on jako prezydent powinien
wyrwać sobie żyły aby to uratować.
5. Teraz nasz cudowny prezydent powinien zmienić garnitur na
gorszy i poczuć się lublinianinem - ne ma sie czym chwalić. Np w
tamtym roku Lublin miał wzrost gospodarczy równy minus 6%!!! -
najgorszy w kraju wynik.
6. A teraz życzenie. Pan jako chrześcijanin powinien dołożyć
wszelkich starań aby ludzie mieli z czego żyć, nawet jeśli
trezba będzie podać rękę draniowi ...i poplamić sobie białą
koszulę. Pan powinien łączyć, a nie dzielić. Zyczę mądrości i
szczęścia, bo wk końcu nawet jeżeli Pana nie lubię, to jest Pan
moim prezydentem




Temat: Daewoo wróci na Lubelszczyznę?
Daewoo wróci na Lubelszczyznę?
Kochani ! witamy ponownie w Lublinie, myślę, że możemy kontynuować i rozwijać
współprace zapoczątkowaną w latach 90 tych, zdaje się, że Świętokrzyskie nie
ma większych szans na lotnisko, a u nas jednak powstanie, jesteście w Lublinie
mile widziani !



Temat: Czy Lublin to zaścianek?
i jeszcze jedno gdzie i co robiono by ratować ursus,daewoo.Co
zrobiono z ludzmi którzy dziś tną dawną hale odlewni,co zrobiono z
ludzmi którzy utopli milony w globusie,co zrobiono jak w czasie
prosperity samochodowej upada zakład produkujący samochody....Taki
jest Lublin dorwać się do jakiegokolwiek koryta i mieć gdzieś
resztę.Lublin to miasto uników i zajmowania się zbdurami.Kiedy
trzeba się wykazać na arenie w Polsce zdobyć prawdziwe punkty dla
miasta władz nie ma...Nie mamy przebicia,mimo że u nas ma władze
prawica rozdająca karty i przy tym układzie powinniśmy wyrwac
wszystko a tak nie jest.



Temat: Szukam porządnego autoryzowanego serwisu aut
AUTORYZOWANE SERWISY SAMOCHODOWE W TORUNIU
Autoryzowane? zależy jaką masz markę?

AUTORYZOWANE SERWISY SAMOCHODOWE W TORUNIU

Audi, Wschodnia 38, 658 05 70, 658 05 79
Avia, Wschodnia 38, 659 80 40
Citroen, Szosa Bydgoska 82, 654 25 94
Chrysler, Łódzka 123/125, 654 73 10
Daewoo, Łódzka 123, 654 70 07, 654 71 77
Daewoo, Ks. Popiełuszki 20, 622 38 32, 622 12 77
DAF, Poznańska 290D, 658 03 01
Fiat, Poznańska 152, 654 86 16, 654 82 36
Fiat, Szosa Lubicka 141/143, 658 20 37, 658 20 30..32
Ford, Gdańska 4A, 659 99 44.45
Ford, Chrobrego 16, 623 37 94
Honda, Żółkiewskiego 32, 664 41 30
Hyundai, Pod Dębową Górą 35/39, 662 38 88
Hyundai, Turystyczna 58, 648 93 45..4
Hyundai, Poznańska 194, 651 38 50
Iveco, Ceramiczna 6, 651 40 24
Jeep, Łódzka 123/125, 654 73 10
Jelcz, Legionów 220, 622 48 58
Kamaz/Liaz, Chrobrego 105/107, 669 43 10
Kia Motors, Starotoruńska 3, 651 86 30..31
Lublin, Polna 44, 623 32 11
Lublin, Pstrowskiego 72, 654 88 31
Łada, Idzikowskiego 42, 651 44 20, 663 52 12
Mercedes, Szosa Chełmińska 214, 652 95 90
Mitsubishi, Poznańska 194, 651 38 50
Mitsubishi, Turystyczna 58, 648 93 45..46
Nissan, Grudziądzka 138, 662 41 00, 661 00 66
Chevrolet, Grudziądzka 163, 623 40 96, 623 88 45
Opel, Lubicz k. T-nia, Toruńska 58B, 678 27 99, 663 29 25..29
Peugeot, Szosa Lubicka 139/141, 639 03 76..79
Renault, Curie-Skłodowskiej 67A, 650 93 56
Seat, Dekerta 26, 654 05 22
Skoda, Kusocińskiego 3, 659 06 02
Suzuki, Grudziądzka 124, 662 40 10
Toyota, Łysomice k. T-nia, Gdańska 3, 678 34 34, 678 35 55
Volkswagen, Wschodnia 38, 658 05 53, 658 05 59



Temat: Lublin Polska B - zapraszamy do Wrocławia
Gość portalu: maniek napisał(a):

> Chłopie!!! Jeśli chcesz porównywać to miasta wojewódzkie a nie wijewódzkie z
> powiatami.

No właśnie!!!
Tymczasem ciągle w mediach słychać, że Wałbrzych, Łobez, Strzelin i Góra Śląśka
to Polska A, a Lublin, Białystok i Rzeszów to Polska B.

>W Lublinie nie ma dobrych ludzi do rządzenia.

Są. Pruszkowski.

> Nie zmienisz tego że
> we Wrocku powstają fabryki LG i Siemensa a u nas dopiero pierwszy Multipleks.

Człowieku kiedy u nas Daewoo powstawało albo Peugeot to ty chyba byłeś w
podstawówce.

> Taka jest prawda. Jak chcesz porównywać powiaty to porównuj ale i lubelskie i
> dolnośląskie i owszem tak wypadamy lepiej.

Szczególnie w kwestii bezrobocia.



Temat: Następca lanosa
Kalos
Jak poznałem prawidlopwą pisownie to sam coś znalazłem, może ktoś będzie
zainteresowany:
www.dw.lublin.pl/archiwum/moto/2001/moto0625.html#01
www.daewoo.com.pl/samochody/koncept/kalos.htm



Temat: Lubelskie zakłady Daewoo zbankrutowały!
Lubelskie zakłady Daewoo zbankrutowały!
Lubelskie zakłady Daewoo Motor Polska nie sa w stanie spłacać długów i nie mają
szans na wznowienie produkcji - uznał lubelski sąd i ogłosił upadłość spółki.
Jeśli ten największy w Lublinie zakład zostanie zlikwidowany, pracę utraci
kilkanaście tysięcy osób w całym kraju. Czy uważasz, że dobrym pomysłem była
sprzedaż zakładów Koreańczykom? I czy rząd powinien ratować zakłady w takiej
sytuacji? Być może lubelskie zakłady bez zachodniego inwestora rozwijałyby się
wolniej, ale ich przyszłość byułaby pewniejsza.



Temat: Lublin - kres motoryzacji?
Jeszcze parę słów od Lubliniaka
Daewoo sprowadziło do Polski dwóch ministrów przemysłu z okresu rządów koalicji
SLD-PSL 1993/1997: Klemens Ścierski (raczej zapomniany) oraz Marek Pol
(bardziej znany) - i to najpierw do Lublina a do Warszawy potem. Zarząd
lubelskiego zakładu Daewoo, a ściśle mówiąc, jego polska część, to były tzw.
inżyniery po wieczorówkach i wumlach (WUML = wieczorowy instytut marksizmu i
leninizmu - jeśli ktoś nie wie), znające się tylko na limitach, normatywach,
planach i akademiach pierwszomajowych. Od początku było wiadomo, że powierzenie
komuś takiemu kierowania zakładem w warunkach gospodarki rynkowej to pewna
katastrofa, tylko odwleczona w czasie.
Co do analizy sceny politycznej dokonanej przez któregoś z forumowiczów, to
pozwolę przypomnieć sobie partię pod nazwą Unia Wolności, powszechnie
znienawidzoną przez SLD, PSL, AWS (obecnie PiS i LPR) oraz oczywiście Leppera.
Korwina-Mikke poznałem osobiście. Powiedziałem mu: "Polityk powinien mieć rację
ale ważniejsze, aby umiał ją wcielić w życie uwzględniając przeszkody,
kompromisy i potencjalnych sojuszników". Niedługo potem Korwin-Mikke przestał
być politykiem czynnym - może pod tym wpływem?



Temat: Rozmowa z Andrzejem Pruszkowskim
Pan Pruszkowski może i ładny, może i przystojny, a sukcesów to
ma na swoim koncie co niemiara np.....
1. Pierwszy globtroter Lublina, organizator wycieczek do
odległych zakątków naszego globu (oczywiście za fundusze
publiczne)
2. Świadek powolnego staczania się miasta Lublina w strone
totalnej nędzy.
3. Prorozwojowiec - najważniejsze dla regionu (np. niekorzystne
zamknięcie granicy wschodniej po wstąpieniu do Unii - nie zrobił
nic by to zmienić)
4. Nie dołożył wystarczających starań aby uratować Odlewnię,
Daewoo Motor i pewnie jescze kilka innych duzych zakładów - a
ludzie coraz biedniejsi bo pracy nie ma i nie BĘDZIE. Faktem
jest że to tak naprawdę SLD zlicytował fabrykę koreańczykom za
obietnice wyssane z księżyca. Ale to on jako prezydent powinien
wyrwać sobie żyły aby to uratować.
5. Teraz nasz cudowny prezydent powinien zmienić garnitur na
gorszy i poczuć się lublinianinem - ne ma sie czym chwalić. Np w
tamtym roku Lublin miał wzrost gospodarczy równy minus 6%!!! -
najgorszy w kraju wynik.
6. A teraz życzenie. Pan jako chrześcijanin powinien dołożyć
wszelkich starań aby ludzie mieli z czego żyć, nawet jeśli
trezba będzie podać rękę draniowi ...i poplamić sobie białą
koszulę. Pan powinien łączyć, a nie dzielić. Zyczę mądrości i
szczęścia, bo wk końcu nawet jeżeli Pana nie lubię, to jest Pan
moim prezydentem



Temat: Nowy inwestor w Lublinie.
Nowy inwestor w Lublinie.
Projektowane centrum targowe w Parku Ludowym i nowa fabryczna hala Daewoo Motor
Polska przy Mełgiewskiej zainteresowały Thomasa Holmesa, przedstawiciela
inwestorskiej firmy Celtic Asset Management, która chciałaby w Lublinie budować
wielofunkcyjne centrum handlu, usług i rozrywki.




Temat: Mniej pieniędzy na lotnisko
to właśnie ty jesteś debil - antyegoisto. Wiesz ile kosztuje wybudowanie
lotniska - wiesz? Skąd na to wziąć pieniądze? Czy wiesz że Szczecin i Rzeszów
leżą na szlakach komunikacyjnych a lublin nie - od 1945r. Lublin się nie
rozwija nie dlatego że tu nie ma lotniska, ale dlatego że wszystko co tu sie
dzieje jest absurdem. Wszystko jest sp......... - sejmik wojewódzki, precydent,
drogi,kolej, prezesi spółek państwowych itp. Tutaj jest raczej myślenie
wsteczno...łaówkowe...aby jak najwięcej do swojej kieszeni. Mam już trochę lat
i wogóle mnie nie dziwi że padł ursus i daewoo...i padnie jeszcze więcej,
kwestia czasu

MENTALNOŚĆ CZŁOWIEKA JEST SUKCESEM WALE A NIE LOTNISKO

Gość portalu: antyegoista napisał(a):

> człeniu, to lotnisko pało nie ma na celu poloczenie lublina z
> lubartowem palancie . Lotnisko ma na celu k u t a s i e rozwijac
> region przyciogac inwestorow i ulatwic komunkikacje . Porownaj
> sobie szczecin, czy np rzeszów ktore to wlasnie miasta maja
> lotnisko i sie rozwijaja a nie jak ty palo , zwolenniku
> samoobrony i innych inteligentnych partii jestes przeciwko .
> Takich jak ty powinno sie usuwac bo tylko sieja zacofanie
> zamiast rozwijac sie H A H A H A H A H A smiej sie dalej fagsie




Temat: Czwarta młodość Lublina
Nie taki zły!
Oprócz pierwszego Lublina, który był koszmarnie awaryjny i podatny na korozję,
Lublin 2 i 3 był już całkiem przyzwoitym dostawczakiem.

Pierwszy był montowany prawie ręcznie i były kłopoty np z dostaniem identycznej
wiązki przewodów - funkcjonowały conajmniej trzy.
Z silnikiem 4C90 (bez turbo) z nadwoziem kontenerowym osiągał ok. 70/h a trasie.
Jesli nie miał spoilera na kabinie, to mniej niż 60/h...

Drugi był już lepiej spasowany (normy Daewoo) i mocniejszy, ale ciągle rdzewiał.
Trzeci był już zupełnie przywoity, jak za te pieniądze.

A co do faceliftingu - jak na dostawczaka może być i to pewnie nie uroda a cena
będzie do niego przekonywać.

Pozdrawiam,
Mejson




Temat: 2004-rokiem japońskich inwestycji na Dolnym Śląsku
To nawet nie chodzi o Wielkopolskę. Rzeczywiście z lokalizacją SSE jest coś nie
tak. Większość została założona w 1997r. w końcówce rządów SLD-PSL jako tzw.
kiełbasa wyborcza. Inne zostały założone pod konkretnego inwestora (np.
gliwicka czy bielska podstrefa KSSE). Ja to rozumiem. Z czysto pragmatycznego
punktu widzenia strefy zakłada się tam, gdzie inwestorzy chcą inwestować. Ale
mimo wszystko to dziwne, że zamożne Bielsko ma strefę a np. Lublin nie (upadł
tam prawie cały przemysł: Ursus, Daewoo). Tymczasem taki Lublin wymaga
szczególnej pomocy, bo jest odcięty nie tylko od Europy, ale również od reszty
Polski. Wystarczy popatrzeć na mapę i poszukać mostów na Wiśle. Zaznaczam, że
nie jestem z Lublina. Dodam również, że cieszę się z nowych inwestycji bez
względu na to, gdzie się znajdują.
EL Matador wspomniał o dużej japońskiej inwestycji. To jest tajemnica
poliszynela, ze chodzi o bardzo szanowana firmę motoryzacyjną, która zamierza
wybudować fabrykę samochodów o zdolności produkcyjnej 200 000 sztuk rocznie.
Inwestycja pochłonie ok. 700 mln EUR i da zatrudnienie ok. 2000 pracowników.
Rozpocznie działalność w 2008/09 roku (o ile wszystko dobrze się zakończy).
Nazwa tej firmy padła już na forum. Zresztą wszyscy wiedzą, o jaką firmę chodzi.




Temat: NIK: bulwersujące informacje o realizacji umów ...
Szanowny Panie redaktorze,
gratuluje determinacji z jaką śledzi pan losy prywatyzacji
polskiego przemysłu motoryzacyjnego. Dziwi tylko fakt, że jak o
tej pory urzędy, które winny stać na straży polskiego interesu
niezbyt wiele z tych publikacji biorą sobie do serca. Powstaje
pytanie dlaczego nikt do tej pory nie postawił konkretnych pytań
tym wszystkim, którzy stanowili i stanowią zarządy w Daewoo-FSO
czy DMP Lublin. To nie tylko wyprowadzenie kapitału z Polski, to
tysiące utraconych miejsc pracy w zakładach filialnych, spółkach
zależnych i u kooperantów. Może to zabrzmi komicznie, ale to
nasi rodacy zasiadający w zarządach i radach nadzorczych spółek
Daewoo w Polsce byli czasami lepsi od samych koreańskich
przekrętów. Proszę zobaczyć, co stało się z Nysa Motor
producentem popularnych trucków i współpracującej z CITROENEM w
montażu C-15 i Berlingo? Jak pięknie wymanewrowany został
zakład, który był podstawą gospodarczą miasta Nysa.Dzisiaj
świeci pustką a Daewoo-FSO nadal jest właścicielem majątku.
Ludzie zostali wyrzuceni na bruk a spółka matka dalej żyje na
koszt wierzycieli i skarbu państwa. Czy ten koszmar prywatyzacji
w polskim wydaniu będzie się odbijał czkawką do piatego
przynajmniej pokolenia.



Temat: "To pensja jak dla dozorcy"
"To pensja jak dla dozorcy"
Podaję za onetem:

info.onet.pl/648789,11,item.html

Żądał 49 mln pensji, dostał 672 tys.

"Super Express": Syndyk Leszek Liszcz, przeprowadzający upadłość Daewoo
Motor Polska w Lublinie, nie krył wściekłości, kiedy poznał wczoraj wysokość
przyznanego mu wynagrodzenia.

Za swoją pracę Liszcz żądał... 49 milionów złotych, jednak Sąd Gospodarczy
zdecydował, że syndyk dostanie 672 tys. zł, a jego zastępcy otrzymają po
około 200 tysięcy złotych.

"To pensja jak dla dozorcy. Szukajcie sobie kogoś na moje miejsce" -
odnotowuje gazeta gniewny komentarz Liszcza.

Tymczasem 6 tysięcy byłych pracowników lubelskiego Daewoo dotąd nie dostało
zaległych pieniędzy, które w pocie czoła zarobili - zauważa "Super Express".

Syndyk zamiast pomyśleć w pierwszej kolejności o nas, chce dla siebie jak
najwięcej. Jak tak można? - pytał przed wczorajszą rozprawą Henryk Pawłowski,
jeden z byłych robotników Daewoo.

"Ludzie po odejściu z fabryki nie mają z czego żyć, a oni milionów żądali" -
komentowali inni z oburzeniem.

LUUUDZIEEEE ja chce być dozorcą!!!

U tego pana rzecz jasna:-)

A tak powaznie,to co sie z naszym krajem dzieje? Ktoś może wie?



Temat: Niemiecka firma podniesie upadłe Daewoo?
Niemiecka firma podniesie upadłe Daewoo?
jak milo w koncu przeczytac taki artykol z Lublina -jedynie
ostatni akapit przeraza. Mam nadzieje ze to ciepelko nie
zniszczy szansy dla miasta. Udana decyzja moglaby pociagnac
szanse na nastepnych dobrych inwestorow - a tego najbardziej
potrzeba dla rozwoju. Tymczasowa zadawalajaca (kogo?) sytuacja
nie gwarantuje przyszlosci. Uwazam ze warto w to wejsc. Zycze
powodzenia i nie ociagania sie.



Temat: Udało się. E-sąd uratowany dla Lublina!
cieszmy się, gratulacje dla Pana Posła
oby takie jaskółki jak e-sąd czy szkoła prokuratorów wpłynęły pozytywnie na
inne sprawy, których wciąż jest tyle do załatwienia w Lublinie, martwi mnie
cisza w sprawie fabryki lodówek Daewoo czy Miasto przypomina się w tej sprawie
inwestorowi ?



Temat: W przyszłym roku możliwa fala bankructw dilerów...
dealerzy samochodowi bankrutują już od 1999roku
W Polsce.Śledząc tą branżę od 1988 roku mogę wskazać bankrutów:
1-Polmozyt
2-Mototechnika
3-Motoryzacja
4-dealerzy FSC –Lublin
5-dealerzy FSC –Nysa
6-dealerzy FSC –Andrychów
7-dealerzy FSO
8-dealerzy FSO-Daewoo
9-dealerzy Daewoo
10-dealerzy Skoda sieci Latowski-Szpak
11-dealerzy Skoda Auto-Polska S.A.Tarnowskie
Góry,Poznań,Sosnowiec,Gdańsk,, Szczeecin,Warszawa,Ruda Śląska,
12-dealerzy VW Sosnowiec
13-dealerzy Nissana Katowice,Częstochowa
14-dealerzy Opel Katowice,Gliwice
15-dealerzy FIAT Częstochowa,Tychy,Bytom
16-dealerzy Citroen Katowice,Mysłowice
17-dealerzy Mercedes Katowice
18-dealerzy BMW Katowice
19-dealerzy Chrysler Zabrze
20-Toyota Częstochowa
Na ich miejsce od razu jest 10 chętnych i co niektórzy zastanawiają
się skąd ci ludzie mają kasę na pałace dla samochodów.
Koszty jakie musza ponieść dealerzy na szpan są tak wielkie, że nie
starcza już kasy na servis,dokształcanie mechaników ,na budowanie
zaufania dla dealera,marki.
Wszystkiemu są winne administracje producentów .Narzucają wymyślony
z kosmosu szpan .Wpuszczają dealerów w kłopoty finansowea sami gdy
się marka chyli ku upadkowi przesuwają się do marki lepiej
stojącej .
Można by się nad tym jeszcze rozwodzić i polemizować ale tak to
wygląda z widoku tego biznesu ze Śląska.Myslę ,że w innych rejonach
widać to samo .Pozdrawiam wszystkich upadłych kolegów




Temat: zostać w Kielcach czy wyjechać ?
Ja jestem emograntem z przypadku,po prostu studia medyczne,poznana dziewczyna z
tamtych stron z mieszkaniem,mozliwość znalezienia pracy/ale to było 18 lat
temu/,i tak już zostało,gdyby nie to pewnie wróciłbym do Kielc.Nie myślcie
jednak wcale,że tu w lublinie jest lepiej,perspektywy żadne,Lublin ogólnie jest
biedny,produkuje dużo bezrobotnych/5 wyższych uczelni,rynek pracy mały/ogólnie
to w Kielcach chyba wiecej firm było lub jeszcze jest o jako takim znaczeniu,tu
to raczej biedny region pszenno-buraczany z upadającą fabryką Daewoo.Wszyscy
lublinianie chcący robić karierę uciekaja do wawy lub dalej.Ogólnie taki sam
syf jak gdzie indziej na prowincji.



Temat: UWAGA morderca - Lublin II ! Dajełu wynocha!
Gość portalu: jurek napisał(a):

> Nie mam Lublina , więc zbliżenie stanowisk nie wchodzi w grę .
Cieszę się że nie masz. Ale zawsze możesz mieć, na masce swojego samochodu albo i
głębiej.
> Zresztą w moim poście nie chodziło mi wcale o samochód ...
No przecież wiem że o obronę ciemiężonego ludu pracującego Koreańskiej Republiki
Ludowo-Demokratycznej. Mnie natomiast chodziło o zachowanie wysokiej kadry
zarządzającej Daewoo Polska z Korei Południowej.

> Historia prawdziwa!!!
> Kiedyś przejeżdzałem przez Łódż . Trzy razy zatrzymywałem sie ,żeby przepuścić
> pieszych na pasach , i za każdym razem byłem omijany przez pędzące
> samochody .Całe szczęście ,że piesi byli czujni .Sprawiali wrażenie jakby do
> tego byli przyzwyczajeni .Od tego momentu nienawidzę wszystkich łodzkich
> kierowców . To zwykli mordercy !!!
Jeśli chodzi o Łódż to nawet nie wiem gdzie to jest. Miasto w którym ja mieszkam
nazywa się Łódź. Tu przestrzeganie przepisów i zdrowego rozsądku jest podobne jak
w innych miastach.




Temat: Cukier drożeje, a my zamykamy cukrownie
w Lublinie padł ursus kilka lat temu i kilka tys ludzi na bruk,dawne
fsc/peugot/daewoo/intrall znów masa ludzi na bruk, wyprowadzono
zarząd lubelli(dawne zakłady zbożowe),upadła w zasadzie firma montex
(masa ludzi na kontraktach).Teraz cukrownia...ziszcza się sen
kononowicza....nie będzie nic.A w 1990 roku lublin był liderem tzw
ściany wschodniej a teraz walczy o ostatnie miejsce z białymstokiem



Temat: Protest prywatnych przewoźników
""Nie podoba mi się ani faworyzowanie poszczególnych przewoźników, ani
zwiększanie kursów na trasie Lublin - Warszawa, bo to z kolei uderza w PKP.""

no rozwalil mnie ten cytat, a co mnie obchodzi PKP (brudne, niebezpieczne,
czesto spoznione i zatrzymuje sie tylko w 1 lub 2 miejscach w wawie), z busika
moge wysiasc gdzie chce po dordze, nikt mi nigdy nie robil z tym problemow, a
ze czesto jezdze do rembertowa to po co mam sie tluc na dw. centrlany ??!!
to ja sie pytam, przez kogo wojtas zostal wybrany ? obywateli czy PKP ? i kogo
ma zamiar reprezentowac ?? PKP ??
takie jest rozumowanie naszych urzedasow !! niedawno dyrektor wydzialu
architektury i administracji budowlanej powiedzial ze leclerec na turystycznej
musial byc otwarty ze wzgledow handlowych, mimo ze wykonawca nei dotrzymal
terminow itd. tak myslac to nie otwierajmy juz w lublinie kin bo to uderzy po
kieszeni istniejace kina, nie otwierajmy knajp bo po co ? tutaj ujawnil si
eprawdziwy tok rozumowania naszych "wladz", zliwkidowano daewoo, po mogl
uderzyc po kieszeni inne koncerny samochodowe, nieprawdaz ?? zliwkidowano
ursus, bo tez mogl byc grozny !! i tak jeszcze pare firm w regionie, bo mogly
kogos uderzyc po kieszeni !! tak samo po co budowac tesco na krasnickiej ??
przeciez to uderzy w leclerka ? tylko co to kur.wa obchodzi urzednikow ? maja
udzialy w leclerku ??? powinno powstac jeszcze co najmniej kilka
supermarketow, moze to ozywiloby to miasto, tylko takich branzowych typu ikea,
castorama itd. bo zygac mi sie juz chce od monopolu realai leclerca !!!




Temat: NIK: bulwersujące informacje o realizacji umów ...
Szanowni wyborcy, pamiętajcie (tylko trochę dokładniej niż
niejaki normalny) kto rządził w Polsce ogólnie, a w
ministerstwach skarbu i prywatyzacji w szczególności w tych
latach ('95 i '96), a takoż kto szefował NIKowi w tych i
następnych latach, i nie głosujcie więcej na różne SLD (co nie
znaczy żebyście głosowali na Samoobronę), bo znowu dostaniecie
winietki, obietnice, wyższe podatki, prywatę, pychę i
zakłamanie. Inwestycje Daewoo były nastawione WYŁĄCZNIE na
pompowanie pieniędzy z Polski do Korei: bodaj w 1997 podano, że
bilans handlowy z Koreą pogorszył się o 1 miliard $ w momencie
wejścia Daewoo. Pracowałem wówczas w DMP w Lublinie. Szeregowi
pracownicy wiedzieli z grubsza co jest grane, a gdzie był NIK i
Ministerstwo Prywatyzacji?!! Oczekując na karę podrzucę parę
nazwisk (pomijam będących klasą samych dla siebie Koreańczyków):
v-ce prezes zarządu Marek Richter (postać wiodąca), v-ce prezes
Roman Wojtaszko (finanse - również postać wiodąca),
przewodniczący Rady Nadzorczej Zbigniew Prus (w fabryce mówili,
że jedyny porządny na górze, ale przecież z racji stanowiska
jest niemal głównym winowajcą), oraz pomniejsi: Roman Kozak,
Wiesław Puch (szefuje obecnie spółce Andoria Mot produkującej
szczątkowe ilości Lublinków), Zbigniew Zaporowski, Tadeusz
Chabrajski i inni. Dopóki część tych panów nie wyląduje w kiciu
nigdy nie uwierzę w konstytucyjny zapis o państwie prawa w
Polsce.
PS. Jeszcze dwa nazwiska: Marek Pol i Wiesław Kaczmarek. Na
pohybel.



Temat: Bielecki: Bez lotniska nie będzie rozwoju Lubel...
na całym świecie działają obecnie tzw lotnicka miejski generujące głónie ruch
biznesowy powtarzając za preziem Bieleckim dla bogatego inwestora to zarówno
200 jak i 40 km jest za daleko. Ląduje niemal w centrum miasta spotkanie z
inwestorem lub posiedzenie rady nadzorczej może obiad w Lubliniance i po 3-6
godz. powrót do Londynu. Biorąc pod uwagę bliskość terenów i firm potencjalnie
nastawionych na nowe technologie i prawdziwy kapiał czyli zakłady i tereny WSK
Swidnik czy park technologiczny na Felinie plus tereny dawnego Daewoo lotnisko
miejskie w Swidniku to przysłowiowy strzał w 10. Tylko IDIOTA tego nie zobaczy.
Wniosek od nowego roku lotnisko dla Lublina oraz Nałęczowa i Kazimierza w
Deblinie od maja kampania reklamowa Dęblina i tanich połączeń i czarterów z
uwzględnieniem rynku warszawskiego zanim ruszy Modlin (też oddalony od
warszawy) a w okresie 2-3 lat lotnisko w świdniku dla biznesu. Niedzwiada
zbudowane w szczerych polach za 5-6 lat za 600 mln nie posiadajaca w okoliczy
atrakcji turystycznych i znaczących podmiotów gospodarczych to dla mnie sen
wariata po LSD.Pozdrowienia dla wszystkich potrafiacych jeszcze logicznie
myśleć. Niestety były mieszkaniec Lublina



Temat: Miliardy z UE pójdą do najbiedniejszych
Strzech na scianie wschodniej juz nie ma niedouku od lat 25, jest natomiast
jedna z nielicznych naprawde rentownych kopalni wegla (i to pomimo trudnych
warunkow geologicznych), jest jeden duzy w Lublinie (z kontakatami
miedzynarodowymi), jeden sredni w bialymstoku (o bardzo dobrej kadrze) i kilka
malych osrodkow akademickich, bez mala caly przemysl lotniczy kraju (Swidnik,
Mielec) no i zaszlosci historyczne polegajace na tym,ze przez ostatnie 60 lat te
regiony byly PLATNIKAMI NETTO DO BUDZETU - z wiadomym skutkiem. Mozeby tak
mieszkancy takiego Wroclawia, Trojmiasta czy Warszawy, ktore to metropolie
zostaly podniesione z gruzow wysilkiem calego kraju oraz pompowano w nie
nieproporcjonalnie duzo srodkow troche na chwile zbastowaly. W koncu taka FSC
Lublin nie oglasza upadlosci i nie szuka "strategicznych inwestorow", nie
pieprzy o niczym jak jakies Nysy czy Zeranie tylko produkuje samochody ktore sie
sprzedaja i to pomimo bankructwa Daewoo, ktore w latach 90-tych zainwestowlo tu
raptem 20% tych srodkow co w FSO Zeran.
Tu naprawde nie wyciaga sie lap na cele "reprezentacyjne" tylko po to zeby
zainwestowac w najwazniejsze dziedziny.



Temat: lublinianki!!!!
lublinianki!!!!
organizujemy jakieś spotkanie??

a może któraś ma ochotę zapisać się na
LADIES STYLING tylko dla Pań
choreografie latynoskie, tańce karaibskie, salsa, cha cha i inne
data rozpoczęcia - 23 marzec, piątek 20:00 - 21:15
miejsce - STUDIO 2, ul. Mełgiewska 7-9 ( biurowiec Daewoo ) ?
ja bym chętnie poszła, ale nie sama :)

to stąd: www.salsa.lublin.pl/index.php?id=11




Temat: Pomnik Andrzeja Leppera na Litewskim
Organizacje spoleczne, ktore zabiegaly o postawienie pomnika marszalka
Pilsudskiego, w zwiazku z propozycjami postawienia na reprezentacyjnym placu
lublina pomniku marszalka Lepper, wystapily z prosba do wladz miasta o
mozliwosc przeniesienia pomnika Pilsudskiego. Stwierdzaja one w pismie
skierowanym do wladz Lublina: "... uwzgledniajac wszelkie za oraz wszelkie
przeciw, my wasacze i inni, domagamy sie przeniesienia pomnika naszego,
marszalka Pilsudskiego naszego, w miejsce gdzie bedzie mniejszy fetor, bo
uwazamy ze marszalek Lepper smierdzi, jako nowa lokalizacje proponujemy tereny
nad bystrzyca, w okolicach cukrowni, tamtejszy fetor jest przynajmniej
sezonowy" - tlumacza przedstawiciele stowarzyszenia "Wąs i ja". Wladze miasta,
prezydent - Konrad Rekas, v-ce - Jaroslaw Urban, oraz przewodniczacy Rady
Miejskiej - Kamil Zinczuk (po przejsciu z SDl do SdPl zmienil legitymacje
partyjna, przeszedl do Samoobrony gdy ta zdobyla 367 miejsc w Sejmie V RP) -
stwierdzili w ktorki wystapieniu z ratuszoweg balkonu ze rozwaza prosbe
stowarzyszenia "Wąs i ja", chociaz z poufnych zrodel wiemy ze na terenach za
cukrownia powstac ma nowe centrum handlowe pod nazwa "Zapachowa melancholia", v-
ce prezydent zaproponowal aby pomnik marszalka Pilsudskiego przeniesc np. na
teren upadlego zakladu ursus (tam moglby stac w hali, gdzie nie byloby wymagane
mycie go z fekaliów, oraz mozna by sprzedawac bilety za 5 minut spogladania na
postawnego jezdzca na ksztance), inna propozycja to strefa wokol dawnej fabryki
FSC-Daewoo.



Temat: Rover proponuje Daewoo-FSO zakup linii do produ...
Kiedy FSO chciał kupić GM/Opel, zrezygnowano, bo jednym z
postulatów było ograniczenie zatrudnienia. Przyszli koreańczycy
z złomem, ale zatrudnienia nie ograniczali. Nie wiem jak było w
FSO, ale w FSD w Lublinie na 1 zatrudnionego przpadały 2 (dwa!)
wyprodukowane samochody na cały boży rok. I jeszcze jedno: p.
Pol nie powie publicznie, że koreańczycy też sztucznie
podwyższyli wartość zakupionych dla Daewoo-FSO maszyn. Teraz ma
być replay?



Temat: Co Pruszkowski zrobił dla Lublina? Pytam się: CO?
faktem jest że bezrobocie w Lublinie jest niewiele wyższe niż we Wrocławiu, i
to mimo braku inwestycji. Co do Daewoo to czy gdyby Pruszon nie blokował firmie
kont bankowych to światowy koncern by ocalał? Może i tak.

Wrocław może i wydaje na drogi, co nie zmienia faktu że my bez inwestycji mamy
lepsze drogi niż Wrocław. To ci powie każdy co był we Wrocławiu.

A co do Al. Sp. Pracy to co? Ma Pruszon milczeć o tym? Mi poprawiono drogę
którą jeżdżę do siebie na wieś i za to zagłosuję na Pruszona. No chyba że
Palikot obieca likwidację MPK.



Temat: Pamiętacie LD-100?
sherlock_holmes napisał:

> LD-100 to opracowany przez Daewoo następca Lublina. Oczywiście z wiadomych
przy
> czyn nic z tego nie wyszlo, ale projekt LD-100 nie umarł śmiercią naturalną,
le
> cz został wykorzystany przez swojsko brzmiącą firmę LDV i będzie sprzedawany
ja
> ko LDV Maxus:
>
> motoryzacja.interia.pl/news?inf=592466
>
> A my tylko banany i banany...

Witam.
I najgorsze w tym wszystkim jest to,że nie możemy o to winić Daewoo!
Winę ponosi rząd (celowo z małej bo nie poważam), który w tamtym okresie
sprawował władzę i dopuścił do roztrwonienia polskigo przemysłu motoryzacyjnego.
Szczególnie dopuścił się zbrodni na FSO, wybierając (za łapówkę rzecz jasna)
partnera stojącego na skraju bankructwa (kierowanego przez geniusza, który
potem nawiał z kasą ).
Pzdr.




Temat: Latarnie na razie nie zgasną
Dziwne jak Prezydent Lublina ma kiepskich doradców a to widać w
tym miejscu bardzo dobrze. Przecież nie należało sprzedawać
elektrociepłowni Daewoo tylko przejąć przez Miasto a przecież
miasto bardzo do tego się przyczyniło. Zaraz padnie pytanie
dlaczego bo ekonomiści wyliczyli że należy ją sprzedać .
Otóz elektrociepłownia Daewoo produkuje energię cieplna i
elektryczną, energią elektryczną w dzień można zasilać urzędy
miejskie szkoły i trolejbusy natmiast w godzinach nocnych
oświetlać ulice i tutaj są znaczne oszczędności dla miasta i nie
ma tak duzych kosztów przesyłu.



Temat: Ostrowski Arms miała jednak dostarczyć broń
Honkerow nie produkuje polska firma tylko rosyjka. Poprawnym sformulowaniem
jest: Honkery sa produkowane w Polsce

Prawami do produkcji samochodów terenowych honker, w które ma być wyposażona
armia iracka, dysponuje obecnie Intrall Polska - oświadczył wiceprezes Intrallu
Piotr Mazur.

Odniósł się w ten sposób do informacji, że w ramach amerykańskiego konsorcjum,
które wygrało przetarg na dostawy wyposażenia dla armii irackiej, znalazła się
firma Andoria-Mot z Andrychowa, która zaoferowała samochody terenowe honker.
Mazur dodał, że żadna firma uczestnicząca w przetargu na dostawę sprzętu do
Iraku nie zwróciła się jeszcze do Intrallu z propozycją współpracy.

1600 honkerów
W ofercie konsorcjum NOUR, które wygrało przetarg na dostawę broni dla irackiej
armii, są lubelskie honkery!

Poinformował, że Intrall - funkcjonująca od kilku tygodni w Lublinie spółka
kontrolowana przez kapitał rosyjski - dysponuje prawami do produkcji honkerów
od 1 lutego br. Uzyskała je tymczasowo na podstawie umowy z syndykiem masy
upadłościowej lubelskiej fabryki Daewoo.




Temat: Sondaż "Mój samorząd". Topnieją szanse Wasilews...
Sondaż "Mój samorząd". Topnieją szanse Wasilews...
więc kto ...odpada sld i psl.Zostaje pis i po.Pis przerabialiśmy 8
lat za pruszkowskiego...straciliśmy ostatnie firmy
montex,ursus,daewoo, straciliśmy pozycję lifdera wschodu.Przez 8 lat
nie pozyskano żadnego inwestora, przespaliśmy wzrost
gospodarczy,stracono szansę na drogi.Pis nie ma lidera a partyjny
dygnitarz poza obasadzaniem stołkami swoich nic więcej nie
zrobi.Poza tym pisowski prezydent nic nie zrobi gdy PO będzie u
władzy.A chyba nikt nie wątpi że poza ścianą wschodnią reszta
pójdzie za Po.A to oznacza kolejną marginalizację Lublina



Temat: Tania i używana terenóweczka - proszę o rady
wonsz napisał:

> No wlasnie, co dzieje sie z produkcja Honkera po upadku polskiego Daewoo?

Andoria go produkuje, i bardzo dobrze. Oprócz Lublina, to jedyny polski
samochód.

www.andoria.com.pl/andoria-mot/index.html

> Dla dziewczyny chyba jednak Vitara, nie sadzisz?

Przcież chciała dużego i ciężkiego, to jej daję dużego i cięzkiego:) Ze
wspomaganiem - nie ma problemu.

Choc do Honkera mozna
> zaladowac kilka namiotow, skrzynki piwa i 6 czy 7 osob :)))

A po co aż 7 osób;)



Temat: Irak. Nowy przetarg bez Honkera
Gość portalu: HK napisał(a):

> O ile pamietam artykul Gazety to prawa do Honkera kupila od syndyka Daewoo w
> Lublinie firma rosyjska - Intrall Polska - ktorej udzialowcem jest miedzy
> innymi Kamaz - tak ze to na prawde z Polskiego punktu widzenia nie robi duzej
> roznicy.

Robi, bo chodzi o polskie miejsca pracy!



Temat: Warszawiacy wolą logo "Leonardo"
marcinskrzypek napisał:

> wg mnie Fiat wymienił logo dlatego, że miał poważny kryzys. Logo
kreskowe zdewaluowało się razem z akcjami całej firmy. Nawiązanie
odnowionym starym logiem do czasów świetności było wg mnie jednym z
zabiegów odnowy całego wizerunku.

Gdyby logo "kreskowe" było dobre, nie zmienianoby go nawet w
obliczu klęski ekonomicznej, bo to nic nie daje. To nie znaczek się
sprzedaje tylko produkty. Koreańskie Daewoo nawet "zbankrutowane"
nie zmieniło logo i nadal używa tego samego (zresztą w Korei idzie
im bardzo dobrze). Kolejny dowód to Mazda, która nie przeżywała
żadnego kryzysu, a także zmieniła ostatnio logo, bo - wprowadzony
hucznie przed paru laty poprzedni wzór (kółko umieszczone
niecentrycznie w większym kółku) - kompletnie się nie przyjął.
I niechbym był złym prorokiem, ale uważam, że wydumany "system
identyfikacji wizualnej" Lublina (jeśli zostanie uchwalony) także
się nie przyjmie i ulegnie zapomnieniu. Szkoda naszych - podatników
pieniędzy.



Strona 1 z 4 • Zostało znalezionych 209 wyników • 1, 2, 3, 4
Powered by WordPress