Dane techniczne Mitsubishi

Widzisz wiadomości znalezione dla frazy: Dane techniczne Mitsubishi




Temat: MITSUBISHI OUTLANDER
Poniżej trochę danych technicznych Mitsubishi Outlander 4WD z niemieckiego TUV.

Rok produkcji 2005.
DMC - 2070 kg,
Masa pojazdu - 1670 kg,
DMC przyczepy - 570; z hamulcem - 1500 kg
Naciski osi: przód - 1070 kg, tył - 1075 kg
Długość - 4,535 m
Szerokość - 1,750 m
Wysokość - 1,620 m
Opony - 215/55R17 94V

Silnik: benzyna
Pojemność - 1997 cm³
Moc - 148 kW/ 5500 obr/min
Spaliny - EURO4
CO2 - 237 g/km

Liczba miejsc - 5
V max - 220 km/h
Homologacja - e1*2001/116*0227





Temat: [CA1A 1.3] Dane techniczne do colta 1.3 93r help!!
Hammer, polecam http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=3445 - sciagnij sobie instrukcje serwisowa i dzialajcie.

Swoja droga grzebanie w 4G13 czyli 1,3 nie ma za bardzo sensu. Spalaniem zblizysz sie do 4G92 (1,6 16V) ale moca nie bardzo.

Porownanie danych technicznych znajdziesz tu -> http://www.mitsubishi-gra...topic.php?t=167

I witaj na Forum.





Temat: Mitsubishi Colt 1.3 '95. Dane techniczne silnika
Witam!
Nazywam się Marek, mieszkam w Nieporęcie koło Warszawy.
Czy ktoś z was może mi powiedzieć, gdzie znaleźć dane techniczne silników
1.3 montowanych w Mitsubishi Colt (model '92-'95)? Googlowałem już ze 2
godziny i nic konkretnego nie mogę znaleźć. Chodzi mi o takie dane jak:
- pojemność skokowa
- średnica cylindra
- skok tłoka
- stopień sprężania
- moc maksymalna, moment maksymalny (najchętniej wykresy)
- ewentualnie schemat takiego silnika z wykazem części.

Załączam link do strony z pożądnym opisem silnika 1.8 (chciałbym najchętniej
coś podobnego o tym 1.3, choć sama tabelka z wymienionymi powyżej danymi
będzie już bardzo pomocna, ale nie pogardzę taką "specyfikacją").

Oto ten link:
http://www.ecanfix.com/users/manualcd/gift/dsm/4g93_lancer_engine.pdf

Z góry dzięki za pomoc, jesteście wspaniali. Dotychczas się nie udzielałem,
ale czytałem tę grupę i znalazłem dziesiątki interesujących wątków z
ciekawymi wypowiedziami grupowiczów!





Temat: dane techniczne 1,8 gls 96r
Witam

Na początek polecam ściągnięcie instrukcji obsługi do tego auta:

http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=3939

Jest w niej wszystko na temat danych technicznych silnika.

Co do GLS to użyj wyszukiwarki forumowej, bo wszystko już było na forum opisane. Powiem tylko, że GLS to najwyższa fabryczna opcja wyposażenia.

Pozdrawiam



Temat: Mitsubishi L3E - dane techniczne
Witam
Musiałem - niestety - zrobić remont silnika w mojej minikoparce.
Silniczek to Mitsubischi L3E. 3-cylindrowy dieselek.
Poszukuję danych technicznych tego silniczla: kolejność dokręcania śrub głowicy, momenty dokręcania śrub w głowicy i stopek korbowodów, luzy zaworowe.
Z góry dziękuję za pomoc.



Temat: Spalanie
Według danych technicznych od mitsubishi Eclipse 4g 2,4 litra powinien spalać:

MIASTO:
10.02 l/100 km

TRASA:
7.95l/100 km

Do przeliczenia przyjąłem następujące przybliżenia:
1 mila = 1.609 km
1 galon = 3.785 L



Temat: ,Sam naprawiam,-manuale do naprawy Miśków i nie tylko.
cns80 napisał/a:
Jak możesz to sprawdź i porównaj z serwisówką. Czy dane są tak samo dokładne.

ok, dzisiaj wezmę instalkę i jutro się pobawię

dodano 2007-11-28
Zainstalowałem i obejrzałem.
1- Info-Tech wersja 2004
2- W sofcie jest ok 50 marek samochodów
3- Jeśli chodzi o Mitsubishi to jest Colt, Lancer, Carisma, Galant, Sapporo, Sigma, Pajero (Pinin, Montero, Shogun) Space xxx,L-200/300/400, ...z tym, że chyba nie ma wszystkich roczników ... np mój Galant jest or rocznika 97w górę ... i np w schemacie z hamulcami nie ma żadnej informacji i dwóch typach.
4- Ilość informacji nie w każdym modelu jest taka sama ... czasem jest bardzo skromnie, a czasem informacji/wykresów/schemetaów jest dość sporo. ...np Lancer CB ... na fotce jest podany Colt, a w informacja ogólnych brak jakichkolwiek danych, natomiast w Galancie >97 mamy już rozpisane znaczenie każdej litery w VINie
5- W programie są między innymi takie działy jak: Lokalizacja ID, Konserwacja, Dane dotyczące regulacji, Smary i płyny, Silnik, Sterowanie silnikiem, ABS, Bezpieczniki i przekaźniki, Okresy napraw, Remont silnika, Rysunki techniczne, Nadwozie, poduszka powietrzna, ... niestety nie wszystkie działy są dostępne w poszczególnych modelach samochodów.

Ocena końcowa (moja subiektywna)
Jest wiele ciekawych rzeczy, których nie ma w instrukcji serwisowej, ale .... nie zawsze, w wielu przypadkach brakuje informacji, są np puste tabeli i brak danych, dane są po prostu niekompletne. Wyszukiwanie informacji jest bardzo proste i intuicyjne, ale ....
Myślę, że jest to ciekawy dodatek do Instrukcji serwisowej własnego pojazdu, ale nie jest niezbędny.



Temat: NOWA BROŃ MITSUBISHI
Długo zastanawiałem się w jaki dziale umieścić ten wątek ale doszedłem do wniosku , że Lancer EVO to samochód iście sportowy (rajdowy można rzec ) więc zdecydowałem że umieszczę go tutaj w dziale sportu .

Chodzi o auto , które zastąpi dotychczasowe wersja Lancera EVO mianowicie LANCER EVO X . Z przecieków wiadomo , że będzie to zupełnie nowe auto , na którego bazie powstanie rajdowa wersja zarówno homologowana w grupie N jak i będzie ono bazą do stworzenia nowego auta WRC z pod znaku trzech diamentów . Premiera tego jakby nie było concept cara ma się odbyć przypuszczalnie w 2007 roku .
Chciałbym zacząć dyskusje na temat tego co myślicie o tym samochodzie.

Na chwilę obecną nie znalazłem nigdzie danych technicznych ani też lepszych zdjęć nowej sportowej broni MMC więc jeśli ktoś wygrzebie jakiekolwiek dane na temat tego autka to śmiało zamieszczajcie je tutaj !





Powiem szczerze ,że mimo "futurystycznego" wyglądu samochód ten wywarł na mnie bardzo pozytywne wrażenie



Temat: mitsu galant 2.4 gdi sport edition silnik-szukam danych
Witajcie Bracia !
Jestem nowym Mitsumaniakiem , a Mitsubishi jezdze od paru lat. Kupilem tydzien temu galanta 2.4 gdi sport edition 99r.Wiem stosunkowo niewiele na temat tego modelu i potrzebuje Waszej pomocy odnosnie danych technicznych silnika i zawieszenia.Najczestsze wady i usterki oraz sklepy zaopatrujace w czesci (stosunkowo tanie). Jako bractwo na pewno macie swoje kanaly. Licze na Was. Wasz brat./Zeb



Temat: Dane techniczne EVO IX
Prosiłbym o poadanie mi Parametrów konstrukcyjno-eksploatacyjnych, wszystkich układów konstrukcyjnych, oraz wykres charakterystyki zewnętrznej silnika do samochodu
Mitsubishi Lancer evo IX 2.0 280 KM z manualną 6 stopniowa skrzynią biegów. Te dane są mi potrzebne na projekt z budowy pojazdów samochodowych do szkoły. Z góry dziekuje za odpowiedzi.



Temat: Mitsubishi cordia- dziwna wajcha przy biegach

Tak naprawde to się przymierzam do kupna cordi
witam, a ja z innej beczki. wpadl mi kiedys w rece prospekt mitsubishi cordia - jest starsznie stary, niemiecki, dosc cienki - chyba 16 stron, ale jest troche fotek (m.in wspomniana wajcha ) oraz danych technicznych. jezeli nie masz takiego moge ci go przeslac na adres (ja juz go obejrzalem), ew jakis scan zrzucic gdzies. w razie czego pisz na priva.
pozdrawiam!



Temat: N-grupowe Evo X
Mitsubishi opublikowało fotografie N-grupowej wersji dziesiątej ewolucji Lancera. Póki co na tym poprzestano i nie znamy żadnych danych technicznych samochodu.

Oczywiście samochód musi spełniać dość restrykcyjne przepisy grupy N, więc nie należy się spodziewać znaczących zmian w stosunku do seryjnej Evo X-tki. Użycie dwusprzęgłowej skrzyni biegów w rajdówce też trzeba raczej wykluczyć, bowiem Mitsubishi w ogóle nie oferuje jej w odchudzonej drogowej wersji RS, na podstawie której homologowany będzie samochód.

Na zdjęciach da się tylko dostrzec dołożony wlot powierza, chlapacze, nieco inny tylny zderzak i dość rozbudowaną klatkę bezpieczeństwa. Do sesji wybrano egzemplarz z szutrowymi kołami i felgami - szkoda więc, że zdjęć nie wykonano na luźnej nawierzchni.

tutaj foty - http://multimedia.motopla...pokaz&T[id]=386

źródło: rallyonline.pl



Temat: Kiedy rozrząd oleje itd. Pajero 3.2 Did 2000r
Specjalny olej przekladniowy, gdzies na forum bylo kilka propozycji.
Jedna z nich to:
olej do skrzyni biegow Castrol SMX-S 75 W 85
olej do mostow i reduktora Castrol EPX 80 W 90

Obietosci to powinienes miec w instrukcji obslugi, na koncu w danych technicznych.
Jesli nie masz takowej instrukcji to sprawdz tu:
http://www.mitsubishi-gra...p=232939#232939



Temat: Outlander vs Forester
No dobrze, trochę mnie to gnębiło więc pogrzebałem w necie. Znalazłem to: http://www.mitsubishi.com...er_cat_2006.pdf
str 7 na górze - Dane Techniczne.
Wreszcie znalazłem miejsce gdzie jasno i wyraźnie jest napisane, że napęd jest stały i na 4 koła. Piszą o tym w paru innych miejscach, ale mało przekonująco. Co gorsza w salonach też nie za bardzo potrafią się wypowiedzieć na ten temat.
I niestety Mitsu wypada tu bardzo blado w porównaniu do Subaru. Tam właśnie taki napęd (bo rozumiem, że sprzęgło lepkościowe (mitsu) i wiskotyczne (Subaru) to to samo) jest eksponowany jako jedna z głównych zalet tej marki.

W sumie jeśli któryś z użytkowników Outlandera z W-wy chciałby się porównać z moim Outbackiem na ślizgim to chętnie. Jestem bardzo ciekaw jak by to wypadło.

Pozdrawiam



Temat: Eclipse 3G; 2002 rok - dane techniczne?
Witam,
od kilku dni szukam na necie jakiejć ciekawej strony o MITSUBISHI ECLIPSE 3G; 2000-2005 rok, z parametrami technicznymi tego auta oraz ze szczegółową listą przeglądów technicznych.
Może ktoś podeśle coś ciekawego z polskich , angielskich (amerykańskich) lub niemieckich stron?

Hey
JacekM



Temat: Prosze o dane techniczne wszystkich modeli Eclipse 2G WAZNE!
Witam,
mam 20 lat i na tym forum jestem pierwszy dzień O motoryzacji wiem nie wiele (tylko podstawowe podstawy ;p ) a jeszcze mnie i mitsubishi Eclipse 2G.
Ale przejdę do tematu
Moim pierwszym autem a w zasadzie od taty był Ford probe, ale nadszedł czas zebym kupił swoje własne autko Napewno bedzie to MITSUBISHI ECLIPSE 2G poprostu zakochałem sie w tym samochodzie ale nic o nim nie wiem :/ No i teraz do was prosba zebyscie wymienili wszystkie modele 2G wraz z danymi technicznymi

Chciałbym tez zebyscie mi powiedzieli na co trzeba uwazac przy zakupie tego auta i co sie w nim najczesciej psuje

Chciałbym tez zeby osoba ktora dobrze znasie na Eclipse 2G napisała do mnie na GG: 7857355 i odpowiedziała mi jeszcze na kilka pytan:)

Wiecej pytan bede zadawał jak juz kupie ten amochod

Z góry dzieki za odpowiedzi



Temat: Tunning profesjonalny

Potrzebujesz jeszcze jakies dane techniczne
Zawieszenie Mcpherson? Czy moze wielowahacz? A z tylu? Wahacze wleczone czy moze drazki skretne? Panhard? Sprzeglo hydrauliczne czy moze mechaniczne? Przeguby? Homokinetyczne?
Ty, taki fanatyk Mitsubishi chcesz Toyote? To sie niegodzi... Dlaczego Celica a nie Eclipse? Przeciez sam mowiles gdzies, ze Mitsubishi to numer 1 dla Ciebie.... Cos to nie tak kolego.



Temat: Spostrzezenia dot. CZ3, jak sie ma do konkurencji


szczeeeeeerze watpie


Nie wiem jaka masz Cari, ale suche dane techniczne mowia tak:

Mitsubishi Carisma 1.9 DID HP 115 KM D hatchback 195 km/h 10,4 (0-100km/h)
Mitsubishi Carisma 1.9 DID MP 102 KM D hatchback 190 km/h 11,9 (0-100km/h)

Colt: 180km/h 11,1 (0-100km/h)

Natomiast faktycznie subiektywne odczucia w dieselu sa duzo lepsze niz w rzeczywistosci. Osobiscie sporo jezdze tez Megane 1.6 (115PS) w benzynie i jakis czas temu przez pewien okres mialem auto zastepcze z aso - identyczna meganka tylko ze diesel 1.5dci (85PS). Na poczatku sie przerazilem ze takim wolem to bedzie masakra jezdzic, ale juz po chwili bylem w szoku, ze tak mala moc a auto tak daje rade. Pamietam, ze baaaardzo mi sie spodobal ten silnik (dynamika i znakomite wyciszenie jak na ta klase), mimo ze na papierze jego osiagi marnie wygladaly.

Pozdrawiam!



Temat: Mitsubishi-czemu zanikły?
Siemx.Gdzieś jakiś czas temu czytałenm że Mitsubishi Electric zamyka definitywnie produkcję telefonów.Chciałbym wiedzieć czemu tak sie stało bo tak naprawdę to niewiem co z nimi było nie tak (swego czasu nie lubiłem telów tej firnmy ale kiedy poszperałem w sieci nt.ich danych technicznych przekonałem się do nich).Taki np.trium eclipse-wyszedł w 2001r. kiedy hiciorem była nokia 3210/3310 a już miał kolor,polifonie,ogromny wyświetlacz,itp.(co prawda w comentach objechałem ten tel.bo mi sie nie podoba no ale to nie zmienia faktu że jak na 2001r. to był full-hiper-wypas).M320 też był niezły-zwłaszcza wyświetlacz,szkoda tylko że nie obsługiwał mid-ów.Zmierzam do tego że telefony tej firmy były b.nowoczesne ale w takim razie czemu się w ogóle nie przyjęły?Czy przyczyniła się do tego słaba reklama,czy może kontrowersyjny design(a moim zdaniem-beznadziejny niestety,chociaż w przypadku nowszych telefonów np.m342i to już jest poprawione-telefonik wygląda nieźle)?piszcie:)



Temat: VAN - MINIVAN ?
Mam do sprzedania
samochód  DODGE GRAND CARAVAN bezwypadkowy z Kanady
Dane techniczne:
Rok prod.:  1998  Przebieg:  12 tys.km.
silnik MITSUBISHI   3.0 L
Automatyczna skrzynia biegów
Hamulce wspomagane z ABS
2 x przednie poduszki bezpieczeństwa
Klimatyzacja
Kolor - niebieski metalic



Proszę o opinię lub adresy w sieci gdzie znaleźć informacje
n.t. wyboru jakiegoś VANa albo MINIVANa

chciałbym kupić 2-4 letni, ma być lux wyposażany
przeglądając oferty on-line znalazłem Toyotę Previę, Chevroleta
TransSport,
Dodga GrandCaravan... są podobne, lepsze?


Mercedesem Bencem 12 letnim w wakacje zrobilem 10000 km po Europie, i nic
sie nie stalo. Jezdzi sie wysmienicie, duzo miejsca, polecam Ma odejscie,
i niewiele pali, kolo 8 litrow oleju nap. przy 90-100/h

-------------------------------------
Jakub Husak

http://rainbow.mimuw.edu.pl/~jhusak
-------------------------------------





Temat: Jest, jest, jest - mam Space Wagona

No ja może się trochę wyrwę, ale gratuluję zakupu. Jestem nowy, więc wcześniej nie zdążyłem złożć gratulacji. A tak przy okazji - mam zamiar kupić Space Wagona ale '98 rok i 2.0 TD - ma ktoś jakieś dane techniczne tego wozu, opis silników? Będę bardzo wdzięczny...

Widzę że trochę się spóżniłem z radą, ale nie kupuj diesla Mitsubishi.
Miałem okazję tanio kupić MSR 2.0 turbo diesel, ale Koledzy z klubu skutecznie mnie zniechęcili do tego silniczka - częste usterki turbiny, po większych przebiegach silnik może wymagać sporo inwestycji, etc. Zresztą zobacz ile jest MSRi MSW w dieslu (bardzo mało), a to właśnie z powodu awaryjności tej konstrukcji.
Jednak może właśnie Twoje auto będzie wyjątkiem....



Temat: Ford Windstar


Windstar co prawda wyglada sympatycznie ale to jeden wielki bol glowy


A glowna przyczyna tego bolu glowy to...


o wiele lepiej wyjdziesz z Caravanem
Chrysler czy Dodge czy tez Plymuth wszystko jedno


Slyszalem, ze z tej trojki najgorzej wypada Chrysler, choc to tak na prawde
to to samo auto. Wiesz cos moze na ten temat?


trzeba sie troche bardziej zaglebic w dane techniczne - niektore maja trzy
a
niektore czterobiegowe transmisjie

sa wersje czterocylindrowe ale chyba ty zapatrujesz sie na szostke skoro
wspomniales o Grand Caravan

tak naprawde jest tam kilka opcji silnikowych - ktorys silnik jest
stanowczo
gorszy od reszty  - bodajze 3.0 L V6 robiony przez Mitsubishi


Rozwazam 3.8 L teoretycznie najlepszy ale niestety nie znam opinii
uzytkownikow i jedynie, poki co,  moge sugerowac sie parametrami
technicznym.
O ile wiem to z tym silnikiem sa wylacznie czterobiegowe skrzynie.

A wiesz cos moze o rocznikach, jak sie  rzeczy maja?

Slawek





Temat: Aichi E13A ""Jake""
Aichi E13A ''Jake'' - powstał w wyniku przetargu z roku 1937 na trzymiejscowy wodnosamolot rozpoznawczy dalekiego zasięgu. Prototyp oblatano w roku 1940. Maszyna budowana była przez trzech różnych producentów np. Aichi Tokei Denki Kabushiki Kaisa. Powstało łącznie 1418 egzemplarzy oraz nieliczna liczba prototypów w następujących wersjach: podstawowy E13A1, trochę uleprzony E13A1a- który w wariancie nocnym miałukład tłumienia płomienia z rur wylotowych, oraz E13A1b z radarem morskim. Wiele wodnosamolotów z E13A1a i E13A1b zostało póżniej zaadaptowanych do zwalczania jednostek pływających.Samoloty te wyposażono w ruchome podkadłubowe działko kal. 20mm. W służbie marynarki wojennej samoloty regularnie odbywały loty patrolowe trwające 15 godzin. Wiele z nich doczekało jednak niechlubnego końca- pod koniec wojny wykorzystano je w atakach kamikaze.

Dane techniczne:
Kraj produkcji: Japonia
Typ: (E13A1) trzymiejscowy wodnosamolot rozpoznawczy
Napęd: czterocylindrowy silnik Mitsubishi Kinsei 43 o mocy 1080 KM (805 kW)
Osiągi: Prędkość maksymalna 377 km/h, czas wznoszenia na wyskość 3000 m- 6 min 5 s pułap praktyczny 8730 m, zasięg 2089 km
Masa: własna 2642 kg, maksymalna startowa 4000 kg
Wymiary: rozpiętość skrzydeł 14,50 m, długość 11,30 m, wysokość 4,70 m
Uzbrojenie: Ruchome działko 20 mm na dolnym stanowisku strzeleckim (modyfikacja polowa wprowadzona w późniejszych wodnosamolotach), rychomy karabin maszynowy w tylniej części kabiny, ładunek 250 kg bomb



Temat: <SPAM> katalog układów scalonych!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KATALOG  UKŁADÓW SCALONYCH  WERSJA 2003r

           KATALOG OBEJMUJE 7500 ELEMENTÓW , ZAWIERA SIĘ NA 3CD

      CAŁĄ ZAWARTOŚĆ MOŻNA SZYBKO PRZEGLĄDAĆ PRZEZ INTERNET

EXPLORER.

       OPRACOWANIE ZAWIERA :

  -  SZCZEGÓŁOWE WYMIARY ELEMENTÓW

  -  OPISY WYPROWADZEŃ

  -  CHARAKTERYSTYKI

  -  ORAZ DANE TECHNICZNE DOTYCZĄCE MAX  I MIN. ZAKRESÓW PRACY .

  -  SCHEMATY WEWNĘTRZNE

  -  OPISY ZNACZENIA POSZCZEGÓLNYCH SYMBOLI Z NAZWY ELEMENTU

  I WIELE INNYCH PRZYDATNYCH INFORMACJI DLA PRODUKTÓW FIRM:

   - THOMSON

  - SANYO

  - MITSUBISHI

  - MOTOROLA

  - TOSHIBA

  - SIEMENS

  - DATA SHEET

  - NEC

  - HITAHI

  - ATMEL

  - PANASONIC

  - SONY

  - TEMIC

  - CATALYST

  - MICROCHIP

 Calosc  na 3 cd, przykładowe zrzuty mogę przesłać na emial

cena 65 zł + wysyłka za pobraniem lub wplata z gory na konto. Wysyłka za
pobraniem to 11zł wysyłka z wpłatą na konto to tylko 5zł

Gwarantuje zadowolenie z otrzymanych materialow. Na wyrazne zycznie moge
wystawic sprzedawana plytke cd na allegro na koncie kolegi tak aby dodatkowo
zapewnic pewnosc i uczciwosc transakcji.

Pozdrawiam

Andralok





Temat: Ford Windstar
Windstar co prawda wyglada sympatycznie ale to jeden wielki bol glowy

o wiele lepiej wyjdziesz z Caravanem
Chrysler czy Dodge czy tez Plymuth wszystko jedno
trzeba sie troche bardziej zaglebic w dane techniczne - niektore maja trzy a
niektore czterobiegowe transmisjie

sa wersje czterocylindrowe ale chyba ty zapatrujesz sie na szostke skoro
wspomniales o Grand Caravan

tak naprawde jest tam kilka opcji silnikowych - ktorys silnik jest stanowczo
gorszy od reszty  - bodajze 3.0 L V6 robiony przez Mitsubishi


Co mozecie powiedziec o awaryjnosci i eksploatacji ww (roczniki od 95 w
gore).
Mile widziane opinie rowniez na temat CHRYSLER'a lub DODGE'a GRAND CARAVAN.

Ktore wersje sa godne zainteresowania itp.

Slawek






Temat: Najmocniejsze i najszybsze wozy w polsce
GMC Typhoon
moc-1234KM
0-100-ok 2,5s
moc z nitro-? o ile ma:)
1/4-9,36s

Audi S4 Killer
moc-707KM
0-100-2,7s
moc z nitro-907KM
1/4-9,71s

Toyota Supra Intercars
moc-1250KM
0-100-3,1s
moc z nitro-? tez czy wogule ma?
1/4-10,91s

Mitsubishi Lancer Evo7
moc-658KM
0-100-2,5s
0-200-8,3s
moc z nitro-?
1/4-9,70s

Chevrolet Camaro Z28 Platinum
moc-978KM
0-100-?
moc z nitro-1500KM
1/4-11,12s

Subaru Impreza Czoper
moc-505KM
0-100-2,5s
0-200-8,3s
moc z nitro-575KM
1/4-9,85s

Tu macie dane techniczne które udało mi się znalesc są to informacje pewne lecz niewiem czy aktualne bo z 2005 roku.Jezeli jakies osiagi ulegly zmienie prosze mnie poprawic:)



Temat: Rajdy !!! RSMP, RSMŚm Puchary, Dakar, F1 !!!!
MITSUBISHI LANCER WRC04
Dane techniczne:
DŁUGOŚĆ: 4360 mm
SZEROKOŚĆ: 1770 mm
ROZSTAW OSI: 2600 mm
ROZSTAW KÓŁ: przednich i tylnych - 1550 mm
MASA WŁASNA: 1230 kg (minimalna dopuszczalna !!)
SILNIK: 4G63, 4 cylindry, 16 zaworów, DOHC, turbodoładowany
POJEMNOŚĆ SILNIKA: 1996 cc
ŚREDNICA x SKOK: 85,5 x 86,9 mm
SYSTEM ZASILANIA: Magneti Marelli, wtrysk wielopunktowy
MOC MAKSYMALNA: 300 KM przy 5500 obr/min (również max dopuszczone )
MOMENT OBROTOWY: 539 Nm przy 3500 obr/min
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA: 220km/godz
SPRZĘGŁO: węglowe, trzytarczowe
PRZENIESIENIE NAPĘDU: Ricardo/MMSP, 5 biegów, stałe 4 WDpasywne dyferencjały: przedni, centralny i tylny
ZAWIESZENIE: przód i tył kolumny McPhersona sprężyny śrubowe, stabilizator poprzeczny
UKŁAD KIEROWNICZY: przekładnia zębatkowa z układem wspomagania
HAMULCE: Brembo, tarczowe, wentylowane średnica: 370 mm (asfalt), 300 mm (szuter), 328 mm (śnieg)zaciski ośmiotłoczkowe (asfalt), czterotłoczkowe (szuter, śnieg)
OBRĘCZE KÓŁ: ENKEI , 8x18 asfalt, 7x15 szuter, 5,5x16 śnieg
OPONY: Michelin
ZBIORNIK PALIWA 90 litrów
FOTELE: RecaroP
ASY BEZPIECZEŃSTWA: SabeltINTERKOM: Stilo



Temat: Broń pancerna - Czołgi Cesarstwa Japońskiego
Cesarstwo Japonii
Type 2 Ka-Mi

Na początku lat czterdziestych w Japonii rozpoczęto pracę nad budową czołgów pływających mogących być używane przez oddziały desantowe. Jednym z takich czołgów, był oparty na konstrukcji japońskiego lekkiego czołgu Type 95 Ha-Go, czołg pływający oznaczony jako Type 2 Ka-Mi, wyprodukowany przez firmę Misubishi . Czołg ten posiadał dwa blaszane pontony, które doczepiano przed pokonaniem przeszkody wodnej z przodu i tyłu kadłuba. Pontony te były mocowane na specjalnymi zamkami i załoga mogła je zrzucić w ruchu, tuż po wyjściu czołgu z wody. Podczas pływania czołg napędzały dwie śruby umieszczone w tylnej części jego kadłuba. Produkcję czołgów Type 2 Ka-Mi rozpoczęto w 1942 roku i łącznie wyprodukowano 184 czołgi tego typu.

Ciekawe informacje

• Czołgi tego typu były używane podczas walk na Filipinach w 1944r i na Tinianie.

Dane techniczne

∞ Silnik: wysokoprężny Mitsubishi Typ 100 o mocy 115 KM przy 1800 obr/min
∞ Załoga: 5
∞ Długość: 4,83 m (z pontonami 7,42)
∞ Szerokość: 2,79 m
∞ Wysokość: 2,34m
∞ Masa: 12,5 t
∞ Opancerzenie: od 14 do 16 mm
∞ Prędkość max.: 37 km/h (pływania do 10 km/h)
∞ Zasięg: ok. 170 km
∞ Uzbrojenie: armata Typ 1 kal. 37 mm i dwa karabiny maszynowe typ 97 kal. 7,7 mm





Temat: Historia modelu MSS
Jeśli chodzi o pierwszy to jest to całkiem możliwe, bo tydzień temu jakiś handlarz sprzątną mi SS DiD z 12.2005 z gwarancją do 12.2008 za 37.000. Ten trzeci też jest prawdopodobny, chociaż na www.autocentrum.pl jest podane że był produkowany do 2005r. więc 2006 może być rokiem pierwszej rejestracji.
Jeśli chodzi o tego czerwonego to ja go sobie odpuściłem po przeczytaniu opini rzeczoznawcy PZM. Jest trochę poobcierany (chyba niezbyt dbany) i był polerowany (ciekawe po co ?) i silnik pracuje nierówno, a naprawę wycenili na coś koło 3,5 tyś. Więcej szczegółów masz tu (wystarczy znaleźć mitsubishi i kliknąć "pokaż" w kolumnie "dane techniczne").
Pamiętaj też że to cena netto.

[ Dodano: 14-01-2008, 22:04 ]



Temat: "Budowa, eksploatacja, naprawa Carismy"
Witam wszystkich, muszę się pochwalić – chyba udało mi się upolować białego kruka. Otóż znalazłem w sieci coś, czego brakowało wielu z nas: programoksiążkę typu „Budowa, eksploatacja, naprawa Carismy”. Dokładniej jest to dziełko pod tytułem „Mitsubishi Carisma - domowy autoserwis”. Obiecuje:
Pełne dane techniczne
Tajniki eksploatacji
Dokładny opis napraw
Ponad 500 ilustracji
Kolorowe schematy elektryczne
Przetestowałem i muszę powiedzieć, że jest to o niebo lepsze niż Workshop czy AutoData, a nawet używany przez nas manual. Szczególnie cenne są opisy napraw. Niestety, nie ma róż bez kolców – program jest rosyjski i Windows przy standardowych ustawieniach widzi jakieś dziwne znaki zamiast cyrylicy. Mam nadzieję, że wśród mitsumaniaków znajdzie się ktoś, kto będzie wiedział jak ustawić system, aby program był czytelny i podzieli się tą wiedzą z innymi.
Ja poszedłem po najmniejszej linii oporu i odpaliłem program na kompie znajomej, mającej zainstalowany rosyjski XP.
Linki do programu:

Pozdrawiam, XL



Temat: Cóż to za samolot?
No wiesz co Shrek! Japońca we francuskich barwach? Ta harmonia ci chyba została.
Sonia Ki-51

samolot bombowy ● produkcja seryjna: 1939

dane techniczne silnik: Mitsubishi Ha-26-II o mocy 940 KM ● rozp./dł./wys.: 12,1/9,2/2,73 m ● masa startowa: 2920 kg ● Vmax.: 425 km/h ● pułap: 8270 m ● zasięg: 1060 km ● uzbrojenie: 2x 12,7 mm, 1x7,7 mm lub 3x 7,7 mm, 200 kg bomb

A skąd go Żabki dorwali? Pewnie z Indochin jak tam wrócili w '45.



Temat: galant 3.0
Siema! mam taki problem ze potrzebuje danych technicznych oraz jakich kolwiek informacjii na temat Mitsubishi galanta w wersji amerykanskiej z silnikiem 3.0. bo przeszukałem neta i nie widziałęm nic takiego. a słyszałem ze jest! chciałbym sie dowiedzec cos o nim bvo mam na oku takiego. Zgory THX



Temat: zmiany w ofercie na O2
Wrescie jakas sensowna benyzna, 150KM to juz cos, szkoda ze narazie SAP nie udostepnil zadnych danych technicznych nt tego silnika.
Jest jeszcze jedna sprawa.. ciekawe jak ten silnik radzi sobie ze slaba jakoscia paliw. Z tego co pamietam Mitsubishi( czy jak to sie tam pisze;) wprowadzalo juz silniki GDi z bezposrednim wtryskiem paliwa i ogolnie w polsce byly z nimi spore problemy wlasnie przez zla jakosc paliw, swego czasu chyba nawet wycofano niektore wersje silnikowe.
Jestem ciekawy jak to bedzie z O2

Pozdrawiam
Mirek



Temat: Ruszyło forum V12
Nie wiem czy jest to właściwe miejsce, do komentowania konkurencyjnej gazety, ale jeżeli już nazwa tego czasopisma padła, to trzeba by i je ocenić. Mam namyśli oczywiście "KMH".
Drukowana w Mojej opinii na dobrej jakości papierze, klejona (niestety przekonałem się o tym na własnym przykładzie, gdyż strona ze spisem treści poprostu rozkleiła się, po dwukrotnym otwarciu jej, co zdarzyło mi się po raz pierwszy, nawet najstarsze "Auto International'e z 1993 roku są w nienaruszonym stanie, nie mówiąc już o "Auto Świat'ach z 1995 roku). Zdanie wielokrotnie złożone ufff .
Przejdźmy do merytorycznego aspektu tej gazetki. Ciekawy styl pisania, choć nie pozbawiony tendencyjności i pogardy względem aut "tanich" i Mitsubishi Lancera (to tylko moja ocena). Poza tym duże wyraźne zdjęcia, oraz ciekawe wywiady z ludźmi związanymi z motoryzacją, minusem zaś jest zbyt mała liczba danych technicznych opisywanych samochodów. Według mnie niepotrzebne są artykuły o zegarkach sławnych kierowców oraz o instalacjach car-audio (od tego są inne specjalistyczne czasopisma).
Na koniec cena: 12.99 złotego jest zbyt wygórowana jak na tylko 146 stron.
Podsumowując: ciekawa gazeta, choć nie pozbawiona wad, jednak uważam, że obie (prócz V-12) powinny utrzymać się na rynku, ponieważ są kierowane, moim zdaniem do innej grupy odbiorców.



Temat: Auta Hołka-informacje
W imieniu Hołowczyc Management mam do Was prośbę.
Potrzebne są wszelkie informacje, dane techniczne, opisy aut, którymi Hołek startował od poczatku swojej kariery.(Fiat 125p, Polonez, Mazda 323, Toyota Celica ST 165, ST 185 4 WD Turbo, GT, Ford Escort Rs Cosworth, Subaru Impreza 555, Impreza WRC, Peugeot 206 WRC, Seat Cordoba Evo III WRC, Mitsubishi Lancer EVO VI, VII)
Jeżeli dysponujecie takimi materiałami to przysyłajcie je na moją skrzynkę rzuki@holek.pl.
Jest to dość pilne więc jak macie takie materiały to nie zwlekajcie.
Z góry dziękuję.



Temat: NOWE L 200 Uzytkownik-PRAWDA -Droga i teren..teraz DUŻE koła
uuuu... teraz bawimy sie w dealer'ow. Ja dodam tylo jeszcze! Pamietajmy, ze cena, dane techniczne i wlasciwosci pojazdu to tylko jedna strona medalu. Wymieniacie argumenty za i przeciw. To wspaniale. Daje to poglad na to co tak naprawde rozni te autka od siebie.
Pozostaje jeszcze kwestia odczuc osobistych i nazwijmy to relacji serwisowych. Osoba majaca male mozliwosci napraw we wlasnym zakresie powinna wybrac to auto, ktorego warsztat jest najblizej i do ktorego ma zaufanie. Dla mnie licza sie ludzie. W pierwszej fazie rozwazan mialem podobny dylemat czy Hilux czy L200. Rodzinne uwarunkowania zmusily mnie do rezygnacji z pick-up'a. Ja naprawde cenie sobie personalne relacje i dlatego mam Mitsubishi. Nie chce robic reklamy marce ani dealer'owi bo to bez sensu skoro jestesmy na tym forum. Poprostu wiele lat wspolpracy z Mitcarem bylo glownym czynnikiem decydujacym o wyborze. Dla mnie argumentem i gwarantem byla osoba pana Darka Krasnodebskiego i jego pracownikow. Dobry serwis, mila atmosfera, zyczliwosc i kompetencja. Znam tych ludzi i wiem, ze moge zwrocic sie do nich z kazdym problemem. To kwestia zaufania a nie ceny.



Temat: Problem z odpalaniem
Eassy, temat przeniesiony do "technicznych" napewno bedzie większe zainteresowanie Żeby Ci skutecznie pomóc, proponuje abyś podała więcej danych autka, np. jaki silnik, który rok prod. itd. Najprawdoponiej jednak LEWY ma racje Jak sprawdzić, oraz więcej info o krokowym masz tu: http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=9639



Temat: Mitsubishi A6M2 Zero
Dane tecgniczno-taktyczne(A6M2b)

Wymiary: długość- 9,05 m
rozpiętość- 12,00 m
wysokość- 3,52 m
Masa własna: 1745 kg
Masa max: 2757 kg
Prędkość max: 533 km/h
Pułap: 10300 m
Zasięg: 2220 km(z dodatkowym zbiornikiem paliwa
max.3350 km)
Uzbrojenie: 2 działka Typ99 kal.20mm(po 60 nabojów)
2 karabiny maszynowe Typ 97 kal.7,7 mm
(po 500-680 nabojów)
Załoga: 1 Pilot.

W styczniu 1938 r. Dowództwo Lotnictwa Marynarki przedstawiło dwóm najpotężniejszym japońskim firmom lotniczym warunki techniczne dotyczące nowego pokładowego samolotu myśliwskiego.Koncern Nakajima od razu wycofał sie z konkursu, natomiast zakłady Mitsubishi podeszły do tematu bardzo niechętnie.
Pierwszy prototyp został ukończony 18 marca 1939 roku.Była to nowatorska jak na owe czasy konstrukcja w układzie dolnopłata z całkowicie chowanym podwoziem i zakrytą kabiną pilota orz silnym uzbrojeniem pokładowym.
Przeprowadzone pierwsze próby w locie wykazały doskonałe właściwości lotne nowej maszyny.
14 września 1939 r. samolot został przyjęty przez Marynarek jako Typ0 doswiatczalny myśliwiec pokładowy A6M1.Pod koniec lipca 1940 r. po 10 dniach prób przeprowadzonych na pokładzie lotniskowca Kaga samolot został oficjalnie przyjęty na wyposazenie lotnictwa morskiego jako morski Typ 0 mysliwiec pokładowy Model 11-A6M2 Model 11.
[/list][/b]



Temat: Dane techniczne 1g
Witam Wszytkich . Chcialbym dowiedziec sie o o dane techniczne pierwszej generacji Mitsubishi Eclipse. Dzieki

[ Dodano: 28-10-2005, 10:46 ]



Temat: DANE TECHNICZNE
http://www.mitsubishi.com...tlander_bcc.pdf



Temat: [II 2.0 DID] Prześwit w Out II
Zależy od silnika:
2,0 diesel - 17,8 cm
2,2 diesel - 17,6 cm
2,4 benzyna - 21,5 cm

Dane techniczne ze strony mitsubishi.de

pozdrawiam
mk



Temat: Mitsubishi Colt CAO 1.6 GLXi
Witam interesują mnie dane techniczne tego Auta.
Osiągi + wymiary i masa.



Temat: [E33A 2.0] Mitsubishi Galant 2.0 1990r wersja USA-Proszę o p
Witam Wszystkich Mitsumaniaków!!! Mam do Was wielką prośbę:( , nie mogę nigdzie znaleść danych technicznych mojego modelu autka , otóż jest to Galant sprowadzony z USA ,produkcja 1990r , silnik 2.0 V8-Gaznik. Nr. nadwozia:DSRE33ALZ00208



Temat: Mitsubishi Lancer evo VI
Jestem zagorzałym fanatykiem tego samochodu, ia bardzo bym prosił o
wskazanie jakieś strony lub czasopisma gdzie mógł bym zdobyć plakat oraz
dane techniczne tego samochodu. Może być inna wersja Lancera
Z góry dziękuje




Temat: E36 vs. Eclipse
Zadałeś już to pytanie na forum Mitsubishi
Dlaczego chcesz porównać silniki 2.0 i 2.5 Znasz dane techniczne obu pojazdów? Więc je porównaj.



Temat: Accord 2,0 vs 2,4 a takze mocne i slabe strony tej generacji

Silnik benzynowy - 1 834 cm sześc., 4 cylindry, 16 zaworów, bezpośredni wtrysk
Moc - 125 KM przy 5 500 obr./min
Maks. moment obrotowy - 174 Nm przy 3 750 obr./min
Napęd - na przednie koła
Prędkość maks. - 200 km/h
Przyśpieszenie 0-100 km/h - 10,4 s

jesli juz sie delikatnie czepiac to 10,4 to sa dane dla silnika 122KM po 2001 roku Wiekszosc gazet pisze ogolnikowo osiagi dla GDI ale byly wersje 125KM i pozniejsze 122M).
125KM przyspiesza katalogowo w 9,9s
http://mitsubishi.katalog...8-16v-gdi-92kw/
chociaz sa takze w necie takie dane techniczne jak 9,4s:
http://www.autocentrum.pl...ubishi/carisma/
Jednak predkosc katalogowa max to 200km/h, ale tyle co widnieje licznikowo jechalem przeklamanie? napewno:-) ...jak w kazdym aucie

Co do 2,0 vs 2,4 w Accordzie to rozumiem serwis jest drozszy, spalanie pewniez
Chociaz znajomy ma Accorda 2,0 VII i mowi ze przy delikatnej nodze i braku korkow w miescie schodzi do 9l z hakiem ...wiec swietnie jak na 155km
ogolnie jestem przeciwnikiem gazu stad chcialem spytac fachowcow ile moga palic poszczegolne silniki benzynowe (2,0 i 2,4) diesli tez nie lubie Mialem a w zasadzie rodzice mieli wczesniej Puga 406 HDI i wtryskiwacze padly, turbo tez na wykonczeniu, pozniej Laguna 2 1,9Dci...szkoda nawet slow (a wszystkie z salonu nowki ). Znajomy kupil VW passka 1,9TDI 130KM i tez cos czesto zaczyna mu sie zaswiecac kontrolka silnika i spadaja osiagi...wiec ogolnie dieslom mowie nie Poza tym lubie jazde z obrotami silnika benzynowego ale wolnossacego bo za turbo tez za bardzo nie przepadam
Poza tym Mitsu juz nie ma zadnego autka w klasie sredniej a z tych obecnych na rynku to Accord jest poza zasiegiem reszty konkurentow wg mnie i to zarowno aktualna generacja jak i poprzednia
Co do 6generacji to mialem taka wziasc ale kupic w dobrym stanie bylo dosyc ciezko i nagle pojawila sie wlasnie moja Carisma i ciesze sie z mojego wyboru i podobnie jak Wy ASO (serwis) odwiedzam tylko co 15 tys km na zmiane oleju
Pozdroo



Temat: Impreza kontra lancer czyli pojedynek gigantów..
Bardzo ciekawy artykuł przeczytałem cały

Tak dla dopełnienia tematu warto by przedstawić w tabelce najważniejsze dane techniczne obu samochodów. Oto one:
Kod:
                                   Impreza WRX STI             Lancer Evolution VIII (GSR)
Pojemnośc silnika                  1994 cm3                    1997 cm3
Moc silnika                        265 KM przy 6000 obr./min   265 KM przy 6500 obr./min
Maks. moment obr.                  343 Nm przy 4000 obr./min   355 Nm przy 3500 obr./min
Przyspieszenie 0-100 km/           5,5 sek                     6,1 sek
Prędkość maks.                     244 km/h                    245 km/h
Masa własna                        1450 kg                     1470 kg
Skrzynia biegów                    6-biegowa manualna          5-biegowa manualna
Wymiary dł./ szer./ wys.           4415/1740/1440 mm           4490/1770/1450 mm

Dane techniczne pochodzą od producenta.
Jak widać pod względem osiągów samochody te róznią się niewiele. Różnice są w zachowaniu na drodze, zawieszeniu itp zresztą to jest opisane w artykule.
Osobiście jak miałbym wybierac to wybrałbym Mitsubishi, a to dlatego ze bardziej mi się podoba pod względem stylistyki, może ma mniejsze przyspieszenie ale za to większy moment obrotowy osiągany już przy niższych obrotach niż Impreza. Gdyby jeszcze miał 6 biegową skrzynię...



Temat: Lotnictwo Cesarskiej Japonii
Mitsubishi A6M2 Reisen (Zero)

Najsłynniejsza japońska konstrukcja lotnicza, a jednocześnie pierwszy myśliwiec pokładowy, który swymi osiągami dorównywał samolotom lądowym. Zespołem konstrukcyjnym kierował inż. Jiro Horikoshi. Prototyp o oznaczeniu A6M1 z dwupłatowym śmigłem i silnikiem Mitsubishi Zuisen 13 o mocy 643,6 kW (875 KM) wystartował 1 kwietnia 1939r. W grudniu samolot przedseryjny wyposażono w silnik Nakajima Sakae 12 i trójpłatowe śmigło. Produkcję seryjną uruchomiono na początku sierpnia 1940r. pod oznaczeniem Typ 0 Model 11 (A6M2 Model 11). Wersja ze składanymi ręcznie końcówkami płata otrzymała oznaczenie A6M2a Model 21, a wersja z działkami Typ 99 A6M2b. Budowano też wersję dwumiejscową A6M2-K. Firma Nakajima opracowała wersję pływakową oznaczoną A6M2-N.

Ciekawe informacje

• Zbudowano 64 samoloty wersji Model 11, ok. 1540 wersji Model 21, 508 wersji A6M2-K i 327 wersji A6M2-N.
• Pierwszy lot bojowy samoloty Zero wykonały 19 sierpnia 1940r. w Chinach.
• W grudniu 1941r. w pierwszej linii znajdowało się ok. 260 samolotów A6M2.

Dane techniczne Model 11 / Model 21 / A6M2-K

∞ Typ: jednomiejscowy pokładowy samolot myśliwski / dwumiejscowy samolot szkolny
∞ Silnik: czternastocylindrowy, w układzie podwójnej gwiazdy, chłodzony powietrzem Makajima NK1B Sakae o mocy startowej 691 kW (940 KM) i 699 kW (950 KM) na pułapie 4200 m
∞ Osiągi: prędkość maksymalna 520 km/h na wysokości 4500 m / 533 km/h na wysokości 4550 m / 476 km/h na wysokości 400 m; prędkość przelotowa 360 km/h / 333 km/h / 344 km/h; wznoszenie 7min 27 s na pułap 6000 m / 5 min 56 s na pułap 5000 m / 7 min 55 s na pułap 6000 m; pułap 10 100 m / 10 300 m / 10 180 m; zasięg 730 km / 2350 km / 744 km
∞ Masa: własna 1671 kg / 1754 kg / 1819 kg; startowa 2674 kg / 2757 kg / 2627 kg
∞ Wymiary: rozpiętość 12 m; długość 9,05 m; wysokość 3,525 m; powierzchnia nośna 22,44 m2
∞ Uzbrojenie: dwa działka Typ 99 20 mm, dwa karabiny maszynowe Typ 97 7,7 mm (wersje Model 11 i Model 21) / dwa karabiny maszynowe Typ 97 7,7 mm. We wszystkich wersjach dodatkowo możliwość przenoszenia dwóch bomb o masie 60 kg


Mitsubishi A6M2


Mitsubishi A6M2a


Mitsubishi A6M2-K



Temat: 380 - a co to???
otóż wypuścili takiego cusia w australii i oceanii
na lata 2006-07 zaplanowano już drugą generację trzystaosiemdziesiątki w wersjach gt i vrx. jest to taka jeszcze większa diamante / sigma, a nazwa jej wzięła się od pojemności silnika (jak nietrudno zgadnąć 3,8 litra) - jest to chyba największa jednostaka mitsubishi stosowana w osobówkach. jeśli znajdziecie większy motor w osobowym mitsu - koniecznie informujcie.

na razie parę fotek:

380 vrx





i 380 gt



wkrótce dane techniczne i "wypasik"

MITSUBISHI 380

Wyposażenie podstawowe – po australijsku, ale wszystko jasne

• Hi-output 3.8 litre V6 engine
• 5-speed manual transmission
• 16" steel wheels with full wheel cover
• Ventilated power 4-wheel disc brakes
• Power steering
• 4 channel / 4 sensor ABS with EBD
Mitsubishi’s Body Optimised Suspension
(MBOS) system
Mitsubishi RISE body construction
• 4 SRS airbags• Front seatbelt pretensioners and force limiters
• AM/FM radio, MP3 compatible single CD
with 6-speakers
• Steering wheel audio remote controls
• Automatic climate control air conditioning
• 4 power windows with time delay function
• Power driver’s seat
• Power mirrors
• Cruise control
• 10-function trip computer
• ‘Ice-blue’ LED illumination on instrumentation
• Rear seat headrests
• Remote central locking with 2-stage function
• Trim accents with metallic finish



Temat: Mitstubischi Lancer Racing

Mitsubishi Racing Lancer z pewnością uczyni markę bardziej widoczną na nadchodzącej wystawie motoryzacyjnej w Paryżu. Jest on pierwszym zwiastunem i podstawą nowej średnioterminowej europejskiej strategii Mitsubishi dotyczącej samochodów osobowych. Łączy on sportowe dziedzictwo Mitsubishi z „zielonymi” projektami, pod nietypowym hasłem “Jeden segment/ Jedno (zielone) rozwiązanie” (“One segment / One (green) solution”).

„Racing Lancer MRX09” jest wyczynowym pojazdem klasy super Production Cross-Country, przygotowanym zgodnie z regulacjami przepisów FIA, dotyczącymi klasy T1. Zbudowano go także z uwzględnieniem nowych przepisów, jakie zaczną obowiązywać w 2010 r. Jego fundamentem jest wiedza, jaką zebrano m.in. dzięki 12 zwycięstwom Mitsubishi Pajero w rajdzie Dakar, w ciągu 25 lat uczestnictwa fabrycznego zespołu w tym najsłynniejszym, motoryzacyjnym maratonie świata.

MRX09 zbudowano w oparciu o przestrzenną ramę, przygotowaną w procesie komputerowo wspomaganego projektowania (CAE), wykorzystanego do zoptymalizowania jej kształtu, układu i wytrzymałości. Samochód będzie napędzany silnikiem wysokoprężnym 3.0 V6 z turbodoładowaniem, testowanym właśnie podczas imprez cross-country Dakar Series i rajdów Pucharu Świata.

Wykonane z włókien węglowych nadwozie MRX09 nawiązuje swym kształtem do modelu Lancer Sportback - nowego hatchbacka właśnie wprowadzanego przez koncern na rynki Europy.

Nowa rajdówka będzie naturalnie wyposażona w układ napędu obu osi, system przeniesienia napędu, zawieszenie i układ hamulcowy, zgodne z najnowszymi regulacjami technicznymi dotyczącymi klasy T1 i odpowiednio współpracujące z turbodoładowanym silnikiem wysokoprężnym.

Dane techniczne:
Długość: 4475 mm
szerokość: 1990 mm
rozstaw osi 2900 mm
rozstaw kół (przód/tył): 1750/1750 mm
masa: 1900 kg
silnik: 2997 ccm, V6 turbodiesel,
moc maksymalna: ponad 190 kW (260 KM)
maksymalny moment obrotowy: ponad 650 Nm układ przeniesienia napędu: manualna, pięciobiegowa przekładnia sekwencyjna Ricardo układ 4WD: stały napęd obu osi z centralnym dyferencjałem o ograniczonym poślizgu



Temat: PT Cruiser - again



| Za to evo nie ma szans na 4.5 do setki, ot fizyka marchelowa ;-)
Macius, po nazwisku ci jedynie pozostalo ?
Ot jak madrosci nie staje to epitety sluza. Przytoczylbys Kabala
jakies sprawdzalne dane a nie Proge udawal.
O, popatrz sobie tutaj, jak sie znowu kolejnemu czasopismu nie udalo
ponizej 5 sekund nawet do 60 mph a co dopiero mowic do setki.


A przed chwila pisales ze dyskusja bylo od 0-200 a teraz wyjezdzasz 0-100 ;-)


osiagnac 200 kph bo o to wtedy chodzilo. Jakbys nadal mial zacmienia
to popytaj na liscie albo spytaj Zdzitowieckiego. To porzadny facet


                                                      ^^^^^^^^^


pomimo ze sie roznimy pogladami na osiagi i ci przypomni o co sie
spieralismy. Metodami Progi mozesz najwyzej przypominac Proge co o
tyle dac ci moze satysfakcje o ile ma ja dobry clown w cyrku ale


Rozumiem, ze sugerujesz ze ja nieporzadny?
Kilka razy kwestionowales czas do setki dla evo nawet w tym poscie.


niestety drugi za mistrzem.
Mozesz latwo sprawdzic, ile wspomniane EVO z tego testu potrzebujeo
aby sie zblizyc do 200 kph. Jakbys nie wiedzial, to mila amerykanska
ma okolo 1600 metrow a linijka tekstu z podanego artykulu:

oznacza, ze EVO osiagnelo 1/4 mili ze startu zatrzymanego po czasie 13.9
sekund i mialo w tym momencie predkosc 165 km/h a wiec dosyc daleko do
200 kph i dwie sekundy po czasie. Predkosc maksymalna 238 kph wskazuje


I kto tu nie umie czytac? Andy podawal troche nizsza predkosc maksymalna
na krotkiej skrzyni.


na krotkie przelozenia skrzyni i dalsza manipulacja przelozeniami niewiele
zmieni dla czasu do 200 kph. Moim zdnaiem niewiele zmieni rowniez dla czasu
na 100 kph, ale napewno "wiesz lepiej". Masz przeciez dostep do tajnych
danych firmy Mitsubishi nie potwierdzonych w badaniach czasopism, bo
zapewne dziennikarze nie umieja jezdzic. A propos. Osiagi
pojazdu Lancer EVO mozna rowniez policzyc, ale jak "fizyka" zaprzecza
danym Kabaly to tym gorzej dla fizyki :-)


W wielu czasopismach podaja takie dane jakie podawal Andy widocznie nie sa to
jedynie sluszne czasopisma amerykanskie

Masz doskonala umiejetnosc manipulowania faktami.
Tak samo znakomita zdolnosc kwestionowania danych technicznych aut
nieameryknskich, jak i bezkrytycznego do amerykanskich.

Maciek Kabala





Temat: Lotnictwo Cesarskiej Japonii
Kawasaki Ki-100

Kawasaki Ki-100 - japoński samolot myśliwski z okresu II wojny światowej.

Problemy techniczne z silnikami rzędowymi Ha-40 i Ha-140, którymi napędzane były samoloty myśliwskie Kawasaki Ki-60 HIEN, wymusił poszukiwanie nowego rozwiązania. Sztab Główny Lotnictwa Armii zalecił wykorzystanie, do ich napędu, sprawdzonych silników gwiazdowych Mitsubishi Ha-112-II KASEI o mocy 1500 KM. Przydzielił przebudowanemu płatowcowi oznaczenie Ki-100 i zlecił szybkie opracowanie projektu i budowę prototypu. Zabudowa silnika gwiazdowego w miejsce rzędowego, stwarzała poważne problemy. Nowy silnik był prawie dwukrotnie szerszy od istniejącego kadłuba. Aby przezwyciężyć powstałe problemy, przeanalizowano konstrukcję niemieckiego samolotu myśliwskiego Focke-Wulf Fw 190. Wykorzystano też doświadczenia zdobyte w czasie konwersji bombowca nurkującego Yokosuka D4Y. Prototyp przebudowanego myśliwca został oblatany 1 lutego 1945 roku. W lutym i marcu powstały jeszcze dwa prototypy. Produkcja samolotu ruszyła w marcu 1945 roku. Trwała ona do połowy sierpnia.

Odmiany produkcyjne:

Ki-100-I Ko - pierwsza wersja, powstała z wykorzystaniem kadłubów Ki-61-II Kai Ko. Powstało łącznie 272 sztuk tej wersji.

Ki-100-I Otsu - powstała na bazie płatowca Ki-61-II Kai Hei. Posiadała ona kroplową osłonę kabiny pilota. Zbudowano 118 sztuk.

Ki-100-II - wysokościowy myśliwiec przechwytujący. Zbudowano tylko 3 prototypy tej wersji. Napędzane były silnikiem Mitsubishi Ha-112-II Ru z turbosprężarką zapewniająca lepsze osiągi na dużych wysokościach.

Ciekawe informacje

• Samoloty myśliwskie Kawasaki Ki-100, zostały użyte bojowo w ostatnich miesiącach II wojny światowej. Broniły one Japonii przed nalotami bombowców Boeing B-29 Superfortress.

• Samolot ten nigdy nie otrzymał nazwy kodowej ze strony Aliantów.

Dane techniczne

∞ Napęd: 1 silnik tłokowy, gwiazdowy, 14-cylindrowy, Mitsubishi Ha-112-II o mocy 1500KM (1103 kW)
∞ Rozpiętość: 12,00 m
∞ Długość: 8,92 m
∞ Wysokość: 3,75 m
∞ Masa Własna: 2525 kg
∞ Masa Startowa: 3495 kg
∞ Prędkość maksymalna: 580 km/h na wysokości 6000 m
∞ Pułap: 11 000 m
∞ Zasięg: 1400 km
∞ Uzbrojenie:
2 działka kal. 20 mm typu Ho-5 z zapasem 2x250 naboi
2 karabiny maszynowe kal. 12.7 mm typu Ho-103 z zapasem 2x250 naboi
2 bomby o masie 30-250 kg





Temat: FunRace LiGNA i F1L

Ja jeździłem na lexusach i musiałem robić reinstal gry. Coś tam mi w plikach namieszało że Blue screen( Ekran Śmierci ) mi pierwszy raz na wingrozie wyskoczył.
A ja ten mod testowałem u kolegi, na moim kompie nie pójdzie mi rFactor, jednak podzespoły włożone w sklepie okazały sie za słabe. Kompa z wymienionymi częściami będe miał dopiero po nowym roku, jak ja tyle wytrzymam bez rFactora ech. Jeżeli chodzi o reinstalke gry, to u kolegi było wszystko ok bez żadnych problemów a i sama jazda Lexusem jest spoko. Ale jak widze nie każdy jest przekonany do tego moda, a oto przykład.

Jeśli miał bym wybierać Lexus czy Leon to zdecydowanie Leon.Lexus to taka jeżdżąca trumna,mało zwrotny,typowo cywilne autko dla rodziny a nie na tor.
Tylko żebyś ty miał taką trumne, no ale wydatek jest spory nie każdego stac a samochód jest rewelacyjny. A leonek to taki zwrotny samochodzik ? to ma być wyścig integracyjny LiGNA i F1L i chyba potrafisz opanowac Lexusa. To jest moim zdaniem jeden z najlepszych modów grafika super i jazda, bo jezdziłem na tym modzie wciągająca, także kaczy nie marudz
. I ten wyścig to ma być odskocznia od F1 warto też pojezdzic jak to napisał kaczy cywilnym autkiem, no ale wybór nie tylko odemnie zależy. Już na zakonczenie poleciłbym też mod Lancer EVO IX vs. Impreza STi 1.0 na którym już jezdziłem jeszcze przed awariom kompa jazda jest przyjemna. A sam mod dobrze zrobiony poniżej zamieszczam dane techniczne Lexusa i Mitsubishi Lancera pozdrawiam.
Lexus IS F
Silnik V8 o pojemności 5 litrów z największego modelu LS, dysponujący imponującym momentem obrotowym 475 Nm. A moc tego silnika to 408 KM napęd trafia na tylną oś, a skrzynia biegów to 8-stopniowy automat. Dzięki tym modyfikacjom IS-F ma przyspieszać do setki w 4,9 sekundy.
Mitsubishi Lancer EVO IX
Z 280-konnym silnikiem rozpędza się do prędkości 100 km/h w 5,7 sekundy, a prędkość maksymalna tego pojazdu to 250 km/h. Najmocniejsza wersja GT 340 z silnikiem o mocy 340 KM przyspiesza 0-100 km w 5 sekund.

PS. Crow zrób wreszcie ankiete i wtedy okaże sie na którym modzie pojedziemy wyścig międzyligowy LiGNA i F1L. Chociaż jak wiadomo mogą też głosowac osoby spoza ligii, moja propozycja jest taka napiszcie do mnie na GG numer jest w profilu. Na jaki mod głosujecie, a ja potem podlicze głosy głosują tylko kierowcy z lig LiGNA i F1L.
Piszcie krótką wiadomość bez zbędnego tekstu podają swój nick i mod na który głosujecie
Przykład: MITSUBISHI_GT - Lexus IS F 1.0
I co na to powie Crow
I jeszcze jedno co o tym modzie (Lexus IS F 1.0) myśli Powolniak ? twoje uwagi będe bardzo ważne. Może już jezdziłeś na tym modzie ?



Temat: Lotnictwo Cesarskiej Japonii

Mitsubishi A5M (Claude)

Był to pierwszy na świecie jednomiejscowy, jednopłatowy, wolnonośny pokładowy samolot myśliwski. Pierwszy prototyp oznaczony jako Ka-14 wzniósł się w powietrze na początku 1935r. Miał płat w formie litery "W". Pod koniec następnego roku rozpoczęto produkcję seryjną pod oznaczeniem wojskowym Typ 96 i produkcyjnym A5M1. Budowano kilka wersji różniących się silnikami i uzbrojeniem. Początkowo stosowano odkrytą kabinę pilota. W wersji A5M2b wprowadzono zakrytą osłoną kabiny, jednak szybko z tego rozwiązania zrezygnowano. Bojowo A5M był używany przede wszystkim w Chinach, gdzie wywalczył przewagę powietrzną. Wyróżniał się zwrotnością podobną do dwupłatów, ale miał delikatną konstrukcję. Jeszcze do 1944r. produkowaną wersję szkolną A5M4-K. Późniejszych wersji samolotu użyto też w misjach samobójczych.

Ciekawe informacje

• Łącznie zbudowano 1091 samolotów A5M. Do 1940r. w zakładach macierzystych powstało 6 prototypów i 782 samoloty seryjne od A5M1. W zakładach Kabushiki Kaisha Watanabe Tekkosho zbudowano 39 A5M4, a w zakładach Dai-Nijuichi Kaigun Kokusho 161 A5M4 i 103 A5M4-K.
• W 1941r. samoloty A5M4 służyły jeszcze na dwóch dużych i dwóch lekkich lotniskowcach.

Dane techniczne A5M4

∞ Typ: jednomiejscowy myśliwiec pokładowy
∞ Silnik: dziewięciocylindrowy, gwiazdowy chłodzony powietrzem Nakajima Kotobuki 41 lub 41 Kai o mocy startowej 522 kW (710 KM) i 577 kW (785 KM) na wysokości 3000 m
∞ Osiągi: prędkość maksymalna 435 km/h na wysokości 3000 m; prędkość przelotowa 395 km/h na wysokości 3000 m; wznoszenie 3 min 35 s na pułap 3000 m; pułap 9800 m; zasięg 1200 km
∞ Masa: własna 1216 kg; startowa 1671 kg
∞ Wymiary: rozpiętość 11 m; długość 7,565 m; wysokość 3,237 m; powierzchnia nośna 17,8 m2
∞ Uzbrojenie: dwa karabiny maszynowe Typ 89 7,7 mm


Mitsubishi A5M4



Temat: Lotnictwo Cesarskiej Japonii
Kawanishi H6K (Mavis / Tillie)

W pierwszym okresie wojny na Pacyfiku był to największy japoński samolot rozpoznawczy. Projekt nosił oznaczenie Typ S. Pierwszy prototyp powstał w lipcu 1936r. Samoloty prototypowe nosiły oznaczenie H6K1, a dziesięć maszyn przedseryjnych H6K2. Wersja cywilna była oznaczana jako H6K2-L, a sztabowa jako H6K4-L. W większej liczbie produkowano zmodernizowaną wersję H6K4, a także w odmianie transportowej H6K4-L. Ostatnia wersja seryjna H6K5 otrzymała silniki o mocy startowej 956 kw (1300 KM). Produkcji wersji rozpoznawczej zaniechano na początku 1942r., a wersji transportowej w roku następnym. Do połowy 1942r. samoloty H6K pełniły funkcje rozpoznawcze, później wykorzystywano je w misjach patrolowych i do patrolowania w głębi zajętych obszarów.

Ciekawe informacje

• Zbudowano łącznie 215 łodzi latających H6K; 4 prototypy K1, 10 K2, 2 K3, 127 K4, 16 K2-L, 20 K4-L i 36 K5.
• Co najmniej trzy łodzie wyposażono w radar do przeszukiwania powierzchni morza. Były to pierwsze samoloty lotnictwa marynarki japońskiej wyposażone w to urządzenie.
• W 1939r. cztery łodzie wykorzystano podczas rosyjsko-japońskiego zatargu o łowiska na Morzu Ochockim.

Dane techniczne H6K4

∞ Typ: dziewięciomiejscowa patrolowa łódź latająca dalekiego zasięgu
∞ Silnik: cztery czternastocylindrowe, gwiazdowe, chłodzone powietrzem Mitsubishi MK8D Kinsei 46 o mocy startowej 684 kW (930 KM)
∞ Osiągi: prędkość maksymalna 340 km/h na wysokości 4000 m; prędkość przelotowa 259 km/h; wznoszenie 13 min 31 s na pułap 5000 m; pułap 9610 m; zasięg 6080 km
∞ Masa: własna 11 710 kg; startowa 17 000 kg
∞ Wymiary: rozpiętość 40 m; długość 25,625 m; wysokość 6,27 m; powierzchnia nośna 170 m2
∞ Uzbrojenie: działko Typ 99 Model 1 20 mm, cztery karabiny maszynowe Typ 92 7,7 mm, bomby o masie do 1000 kg lub dwie torpedy lotnicze po 800 kg każda


Kawanishi H6K



Temat: Lotnictwo Cesarskiej Japonii
Aichi D3A (Val)

Był to jeden z dwóch najskuteczniejszych bombowców nurkujących pozostających z służbie państw Osi. Jego konstrukcja była wzorowana na niemieckim samolocie kurierskim Heinkel He 70. Prototyp, początkowo oznaczany AM-17, zbudowano w grudniu 1937r. Pierwszy lot, już pod oznaczeniem D3A1, miał miejsce w styczniu następnego roku. Samoloty seryjne D3A1 Model 11 produkowane od grudnia 1939r. miały zwiększoną rozpiętość skrzydeł, nieco inną osłonę kabiny i silnik o większej mocy. Dla poprawy skuteczności dodano płetwę przed statecznikiem pionowym. W czerwcu 1942r. samolot zmodernizowano, zwiększając moc zespołu napędowego, tak zmodyfikowany samolot nosił oznaczenie D3A2 Model 12. Do produkcji seryjnej trafiła wersja D3A2 Model 22 z powiększonymi zbiornikami. Używano ich jeszcze w 1944r., choć samoloty ty były wtedy już mocno przestarzałe. Niektóre egzemplarze przubudowano na wersję szkolną D3A2-K.

Ciekawe informacje

• Zbudowano 470 seryjnych D3A1 i 815 D3A2 w zakładach Aichi oraz 201 D2A2 w zakładach Showa. Razem z prototypami ogółem powstało 1495 samolotów tego typu.
• Ze względów oszczędnościowych zastosowano stałe podwozie.
• Samolot zwrotnością dorównywał myśliwcom, często używano go do zwalczania bombowców nieprzyjaciela.

Dane techniczne D3A1 / D2A2

∞ Typ: dwumiejscowy pokładowy bombowiec nurkujący
∞ Silnik: czternastocylindrowy, w układzie podwójnej gwiazdy, chłodzony powietrzem Mitsubishi MK8D Kinsei 43 (Ha 33-43) o mocy startowej 735 kW (1000 KM) lub Kinsei 44 o mocy startowej 787 kW (1070 KM) / MK8E Kinsei 54 (Ha 33-54) o mocy startowej 956 kW (1300 KM)
∞ Osiągi: prędkość maksymalna 386 km/h na wysokości 3000 m / 433 km/h na wysokości 6200 m; prędkość przelotowa 296 km/h; wznoszenie 6 min 27 s na pułap 3000 m / 5 min 48 s na pułap 3000 m; pułap 8100 m / 10 900 m; zasięg 2370 km / 2380 km
∞ Masa: własna 2408 kg / 2570 kg; startowa 3896 kg / 4128 kg
∞ Wymiary: rozpiętość 14,365 m; długość 10,185 m / 10,231 m; wysokość 3,348 m / 3,45 m; powierzchnia nośna 34,91 m2
∞ Uzbrojenie: trzy karabiny maszynowe Typ 92 7,7 mm, 370 kg bomb


Aichi D3A1


Aichi D3A2



Temat: Peugeot 307 WRC!
Peugeot 307 WRC!

Peugeot podtrzymuje swój marsz przez najbardziej sportowe zakamarki motoryzacji. Tę emocjonującą wycieczkę rozpoczął w lutym 1983 roku prezentacją modelu 205 Turbo 16, towarzyszącą premierze "cywilnego" odpowiednika - popularnej "205-tki".

W czerwcu 1998 przyszła kolej na model 206 i jego sportową wersję, 206 WRC, którą dziś doskonale znamy z rajdowych tras całego świata. Na tegorocznym salonie samochodowym we Frankfurcie nad Menem (IAA 2003: 11-21 września) zadebiutuje najnowsze, sportowe dziecko francuskiego lwa - model 307 WRC!

Wersja "World Rally Car" została oparta na najdroższej wersji modelu 307 CC. Wygląd nowej "rajdówki" utrzymywany był dotąd w ścisłej tajemnicy przez dział Peugeot Sport. Więcej o tym aucie dowiemy się podczas salonu we Frankfurcie.

Dane techniczne Peugeota 307 WRC:
Silnik:
Typ: XU7JP4
Liczba cylindrów: 4
Pojemność: 1997 ccm
Moc maksymalna: 300 KM przy 5250 obr/min
Moment obrotowy: 580 Nm przy 3500 obr/min
Głowica cylindrów: aluminiowa
Zawory: po 4 na cylinder
Blok cylindrów: aluminiowy
Wtrysk paliwa: Magneti-Marelli Step9
Turbosprężarka: Garrett Honeywell
Sprzęgło: węglowe, trzy tarcze 6''
Skrzynia biegów: 5-stopniowa, Hewland
Dyferencjały: aktywny z przodu, z tyłu i centralny
Zawieszenie: McPherson przód i tył
Amortyzatory: Peugeot
Hamulce:
Przód: wentylowane tarcze 370 mm 8-tłoczkowe zaciski
Tył: tarcze 370 mm 4-tłoczkowe
Wymiary:
Rozstaw osi: 2,610 m
Długość: 4,344 m
Szerokość: 1,770 m
Wysokość: 1,370 m
Koła: O.Z. 8x18"
Opony: Michelin 20x65x18"
Waga: 1230 kg
Pojemność baku: 90 litrów
Paliwo: zgodne z normami FIA
Olej: Total

Niemieckie targi przyniosą ponadto premiery takich modeli jak: nowy Opel Astra i Volkswagen Golf piątej generacji oraz BMW serii 6, Hyundai Elantra, Maserati Quattroporte, BMW X3, BMW X5, Opel Vectra kombi, Mercedes Viano, smart forfour, Nissan Dunehawk, Mazda Kusabi i Mazda3, Daewoo Lacetti 5-d hatchback, Mitsubishi "i", Saab 9-3 Sport-Hatch, Seat Altea, Ford Visos, VW Polo w wersji sedan i "Fun", Jaguar X-Type kombi, Subaru G3X Justy, Daewoo Tacuma II i Daewoo UniVerse, Nowe Volvo S40, Renault Be Bop, Lancia Fulvia Coupe, Nowa Alfa 166 i Kia SA

Źródło: interia.pl



Temat: ZUPEŁNIE INNE MODELE ;-)
poniżej parę agresywnych innych modeli o niezłych silnikach i niekiepskich osiągach


Opracowany przez konstruktorów Mitsubishi projekt wstępny myśliwca M-70 otrzymał oznaczenie Marynarki Doświadczalny Przechwytujący Samolot Myśliwski 17-Shi Otsu (Typ B) Senden (ang. Navy Experimental 17-Shi Otsu (Type B) Interceptor Fighter Senden - w skrócie J4M1 - i nazwę "Senden" (Błyskająca Błyskawica).
Osiągi
prędkość maksymalna 758 km/h (wg innych źródeł 703 km/h) na wysokości 8000 m
prędkość przelotowa 500 km/h (wg innych źródeł 463 km/h) na wysokości 3000 m
prędkość lądowania 148 km/h
czas wznoszenia na wysokość 8000 m - 10 minut (wg innych źródeł 15 minut)
pułap 11000-12000 m
Napęd: jeden 18-cylindrowy silnik gwiazdowy w układzie podwójnej gwiazdy, chłodzony powietrzem, typu Mitsubishi MK9D (inaczej Ha-43-41) o mocy maksymalnej 1692 kW (2300 KM), mocy 1397 kW (1900 KM) na wysokości 2000 m i 1213 kW (1650 KM) na wysokości 8000 m, napędzający metalowe 6-łopatowe śmigło pchające o średnicy 3,2 m
Uzbrojenie: jedno stałe działko kalibru 30 mm Typ 5 po prawej stronie przedniej dolnej części kadłuba (z zapasem 100 nabojów), dwa stałe działka kalibru 20 mm Typ 99 po bokach przedniej części kadłuba (z zapasem po 200 nabojów na lufę) oraz dwie lekie bomby o masie po 30 lub 60 kg na zewnętrznych zaczepach pod skrzydłami


Dane taktyczno-techniczne samolotów Mitsubushi Ki-109:
Konstrukcja: dwusilnikowy wielomiejscowy średniopłat wolnonośny z zakrytymi kabinami załogi i trójkołowym chowanym podwoziem z kółkiem ogonowym. Usterzenie klasyczne, wolnonośne. Konstrukcja całkowicie metalowa z płóciennym pokryciem sterów. Zapas paliwa 2152 litry.
Napęd: Ki-109.01, Ki-109-I - dwa 18-cylindrowe silniki gwiazdowe w układzie podwójnej gwiazdy, chłodzone powietrzem, typu Mitsubishi Ha-104 (Armii Typ 4) o mocy startowej po 1397 kW (1900 KM) każdy przy 2450 obr./min, mocy po 1331 kW (1810 KM) na wysokości 2200 m przy 2350 obr./min i po 1184 kW (1610 KM) na wysokości 6100 m przy 2350 obr./min, napędzające metalowe 4-łopatowe śmigła przestawialne o średnicy 3,60 m
Uzbrojenie: jedno stałe działo kalibru 75 mm Typ 88 w przodzie kadłuba (z zapasem 15 nabojów) i jeden ruchomy karabin maszynowy kalibru 12,7 mm Typ 1 (Ho-103) w tylnym (ogonowym) stanowisku strzeleckim na końcu kadłuba
Załoga: 4 osoby (pilot + drugi pilot/ładowniczy działa + radiooperator + strzelec)

większość z latających mitsu znajdziesz TUTAJ

a ten model to kiedyś skleiłem z "małego modelarza"




Temat: Cóż to za samolot?
no troche "temat przyschnął"... więc powiem, że to rysuneczek prototypowego "japsa" Manshu K-98

Dane taktyczno-techniczne (projektowane):
Konstrukcja: jednosilnikowy jednomiejscowy dolnopłat wolnonośny w układzie dwukadłubowym z centralną gondolą kadłubową, z zakrytą ciśnieniową kabiną i chowanym trójkołowym podwoziem z kołem przednim. Usterzenie wolnonośne z podwójnymi statecznikami pionowymi. Konstrukcja całkowicie metalowa.
Wymiary
rozpiętość 11,26 m
długość (bez lufy działka) 11,40 m
długość gondoli kadłubowej 8,28 m
wysokość 4,30 m
powierzchnia nośna 24,00 m2
Masy
masa własna 3500 kg
masa startowa 4500 kg
Obciążenia
obciążenie powierzchni nośnej 187,50 kg/m2
obciążenie mocy startowej 2,74 kg/kW (2,02 kg/KM)
Osiągi
prędkość maksymalna 710-730 km/h na wysokości 10000 m
czas wznoszenia na wysokość 5000 m - 5 minut 30 sekund
pułap operacyjny 10000-12000 m
zasięg 1000 km
długotrwałość lotu (przy prędkości 500 km/h) 2 godziny 15 minut
Napęd: jeden 18-cylindrowy silnik gwiazdowy w układzie podwójnej gwiazdy, chłodzony powietrzem, typu Mitsubishi Ha-211Ru (inaczej Ha-43-11Ru), z turbosprężarką, o maksymalnej mocy startowej 1641 kW (2200 hp, 2231 KM) przy 2900 obr./min., mocy 1462 kW (1960 hp, 1987 KM) przy 2800 obr./min. na wysokości 2000 m i mocy 1305 kW (1750 hp, 1774 KM) przy 2800 obr./min. na wysokości 8500 m, napędzający metalowe 4-łopatowe przestawialne śmigło pchające o średnicy 3,6 m
Uzbrojenie: jedno stałe działko typu Ho-201 (Ho-204 ?) kalibru 37 mm w dolnej części przodu kadłuba oraz dwa stałe działka typu Ho-5 kalibru 20 mm w górnej części przodu kadłuba
Załoga: 1 osoba
Wytwórnia: Manshu Hikoki Seizo Kabushiki Kaisha, Mukden, Mandżukuo
Produkcja: 1 prototyp w trakcie budowy




Temat: Technika w samochodzie
Elektryczne auto od Mitsubishi

Mitsubishi Motors Corporation oraz Pacyfic Gas and Electric Company prowadzą badania nad samochodami z napędem elektrycznym i MiEV.

Innowacyjne, czteroosobowe auto z napędem elektrycznym będzie gotowe do testów w czwartym kwartale 2008. Firmy Mitsubishi Motors Corporation (MMC) ogłosiły podpisanie listu intencyjnego rozpoczynającego współpracę z Pacific Gas and Electric Company (PG&E). Auta elektryczne i MiEV produkcji MMC zostaną przekazane PG&E do badań oraz do celów demonstracyjnych.

„Mamy nadzieję, iż możliwe będzie wprowadzenie i MiEV do floty PG&E w czwartym kwartale 2008 tak, by auto mogło rozpocząć testy drogowe w USA” – powiedział Tohru Hashimoto, Dyrektor Naczelny Działu Promocji i MiEV. „Nasza współpraca dostarczy cennych danych oraz sprawi, że funkcjonalność samochodów z napędem elektrycznym zostanie doceniona w Kalifornii” – dodał.

Testy i MiEV w Japonii trwały dwa lata. Siedem dużych przedsiębiorstw użyteczności publicznej poddało samochody rozmaitym próbom. Uzyskane wyniki wpłynęły znacząco na przyspieszenie wprowadzenia aut z napędem elektrycznym do sprzedaży na rodzimym rynku. Ma się ona rozpocząć latem 2009.



Pacific Gas and Electric Company zbada użyteczność samochodów napędzanych za pomocą silnika elektrycznego oraz wpływ, jaki ma ładowanie akumulatorów na sieć elektryczną. Firmy PG&E oraz Mitsubishi Motors są przekonane, że uzyskane dane potwierdzą walory aut elektrycznych przeznaczonych na rynek kalifornijski. „PG&E od lat dziewięćdziesiątych ubiegłego stulecia zajmuje się badaniem korzyści, jakie niesie zasilanie elektryczne stosowane w samochodach. Współpraca z producentami aut, takimi jak Mitsubishi, pozwoli stworzyć kompatybilne infrastruktury niezbędne dla rozwoju aut z napędem elektrycznym oraz zapewni bezpieczne korzystanie z sieci” – powiedział Andrew Tang, kierownik wyższego szczebla tzw. „inteligentnej sieci energetycznej” PG&E. „Szczególnie ważna jest wymiana danych dotyczących dostępności infrastruktury służącej do ładowania akumulatorów, danych technicznych samochodów, jak również oczekiwań oraz opinii odbiorców” - dodał.

Pod względem technicznym i MiEV spokrewniony jest z Mitsubishi serii „i” („i” jest małym benzynowym autem typu K – car, oferowanym wyłącznie na rynku japońskim). Różnica polega na zastosowaniu nowoczesnego napędu elektrycznego zamiast silnika spalinowego. 330 V akumulatory litowo - jonowe o zwiększonej pojemności zostały umieszczone pod podłogą. Do napędu samochodu służy silnik elektryczny z magnesem trwałym. Dzięki odpowiedniemu umiejscowieniu baterii i silnika nie ucierpiała funkcjonalność auta, z kolei obniżony środek ciężkości wpłynął korzystnie na właściwości jezdne. Ponadto napęd elektryczny o mocy 47kW zapewnia lepsze przyspieszenie oraz elastyczność w porównaniu do standardowego silnika benzynowego dysponującego mocą 64 KM.

Nowoczesna bateria litowo – jonowa jest dziełem Lithium Energy Japan. Jest to spółka joint venture w skład której wchodzą Mitsubishi Motors Corporation, Mitsubishi Corporation oraz GS Yuasa. Dzięki zaawansowanym technologicznie akumulatorom maksymalny zasięg i MiEV wynosi ok 160 kilometrów bez konieczności ładowania.

moto.onet.pl



Temat: Sprzedam Mitsubishi DPS Click + Cp9550 DW-S
jak w temacie sprzedam taki sprzęt

Dzisiaj mamy do zaoferowania sytem minilabu termosublimacyjnego firmy mitsubishi zawierający Stacje sterującą z dotykowym ekranem DPSClick 5000 a także drukarkę CP9550DW-S system stanowi o wiele tańszą alternatywę dla minilabów cyfrowych których koszty są dość duże (około 100.tyś.zł) . System ten był eksploatowny przez 2 lata w naszej firmie i służył głównie do druku fotografi ślubnych naszych klijętów ze względu na jakość jaką oferuje . System nie był nadmiernie eksploatowany nie posiada żadnych usterek (nie był nigdy serwisowany co zawdzięcza wzorowym warunką pracy i eksploatacji) sprzęt jest w stanie bardzodobrym na zakupiony sprzęt wystawiamy fakture vat

Taki sprzęt nowy to koszt około 16.000 zł u nas 7.000 zł

Specyfikacja systemu:

MINILAB TERMOSUBLIMACYJNY MITSUBISHI
ZESTAW BASIC

Minilab Termosublimacyjny "BASIC" to kompletny system wydruk zdjęć w technologii termosublimacji, działający w oparciu o niezwykle wydajny komputer z dotykowym monitorem oraz drukarką termosublimacyjną CP9550DW-S. Przejrzysty i czytelny układ ikon i funkcji, prostota realizacji poszczególnych zadań w połączeniu z dotykowym ekranem sprawia, że obsługa urządzenia przebiega intuicyjnie. Jest przy tym ekonomiczny i wydajny w eksploatacji. Minilab nie wymaga od użytkownika znajomości specjalistycznego oprogramowania graficznego ani nawet środowiska Windows.
Zastosowanie zestawu
Oferuje między innymi:

- zaawansowaną obróbkę i retusz zdjęć,
- wydruki zdjęć z zewnętrznych nośników pamięci,
- wykonanie zdjęć do dokumentów,
- wczytywanie danych ze skanera (płaskiego oraz filmowego),
- wydruk indeksowy, dekoracje, kalendarze oraz ramki
- kopiowanie i archiwizację plików na płytach CD-ROM
- obsługa standardów IrDA oraz Bluetooth

Za wydruk odpowiedzialna jest drukarka Mitsubishi CP9550DW-S o wysokiej rozdzielczości druku 346 dpi, Trwała głowica drukująca gwarantuje wydruki o niezwykłej jakości. CP9550DW-S jest prosta w obsłudze, niedroga i ekonomiczna w eksploatacji, a do tego szybka: drukuje 3 fotografie w formacie 10x15cm w niespełna minutę. Zastosowanie papieru w rolkach zapewnia nieprzerwaną i bezstresową pracę.
Dane techniczne.
Monitor 17" dotykowy
Czytniki kart pamięci Compact Flash (Type I/II). SmartMedia, Memory Stick (Pro, Pro MagicGate, Duo, PRO-Duo, Duo MagicGate), Secure Digital Card, miniSD Card, Multimedia Card (plus, mobile), RS-MultiMedia Card, xD Card, xD Type M (v1.2), Microdrive, USB
Napęd nagrywarka CD/DVD
Współpraca minilab, skaner (filmowy, płaski), opcjonalne drukarki, terminal zleceniowy, kiosk Komunikacja Bluetooth, IrDA
Rozdzielczość 346 dpi (max 2152x3146)
Głębia Kolorów 24 bit, 256 odcieni dla Y,M,C (16,7 mln)
Szybkość wydruku 10x15 - 16 s
13x18 - 25 s
15x20 - 29 s
15x23 - 30 s
Format/Obszar wydruku 10x15 / 102x152 mm
13x18 / 127x178 mm
15x20 / 152x203 mm
15x23 / 152x229 mm
20x25 / 20x30 *
Pamięc Drukarki 2x32 MB
Interfejs USB 2.0 (HIGH SPEED)
Wymiary drukarki (SxWxD) drukarka: 300 x 325 x 365 mm
terminal : 405 x 400 x 260 mm
Waga ok. 35 kg (całość)
Akcesoria Kabel zasilania, Skrócona Instrukcja Obsługi, CD z Instrukcją Obsługi oraz sterownikami, kaseta do folii (sanki), dystanse do papieru, pojemnik na ścinki,

* opcjonalna drukarka CP3800DW lub CP3020DE dostępna na innych aukcjach
Dane techniczne.
NAJTAŃSZE CENY ODBITEK NA RYNKU
NAJWYŻSZA JAKOŚĆ WYDRUKU
Materiały eksploatacyjne Format Cena
CK 9015 : folia transferowa + rolka papieru 600 zdjęć 10x15
od 0,33 PLN
CK 9318 : folia transferowa + rolka papieru 350 zdjęć 13x18
1,13 PLN
CK 9523 : folia transferowa + rolka papieru 270 zdjęć 15x20/15x23
1,12 PLN
Wystawiamy Faktury VAT lub paragon.





Temat: Mitsubishi L300 Diesel z zabudową Hymer Eriba Camp II
Do sprzedania samochód kempingowy/ kamper Hymer Eriba na podwoziu Mitsubishi L300 z silnikiem Diesla. Kamper kupiony bezpośrednio od właściciela (Lekarz) w stanie dokładnie takim jak na foto. Do Polski przyjechał 30 maja (obecny na zlocie w Borkach w ostatni weekend), posiada oryginalne tablice niemieckie.

Dane techniczne podwozie baza- silnik:

- Mitsubishi L300 (Made in Japan)
- Rok produkcji 1986 Maj
- Oryginalny przebieg 209. 800
- Silnik Diesla o mocy 68 KM poj. 2325 ccm
- Prędkość maksymalna 120 km/h
- Zużycie paliwa ok 8 litrów ropy na 100 km.
- Wysokość 2640 cm, Długość 4500 cm, Szerokość 2030 cm, DMC 2930 kg
- Obciążenie haka 1000 kg
- Rejestracja na 6 osób

Dane techniczne zabudowy:

- Hymer Eriba Camp II
- 4 miejsca do spania (2 w alkowie+ 2 w tylnej części zabudowy składana podkowa)
- Wysuwany stopień do wchodzenia z sygnalizacją wysunięcia
- Lodówka z zamrażalnikiem (12V/220V/Gaz)
- Ogrzewanie gazowe Truma SL 2002 z nadmuchem (rozprowadzenie po całej zabudowie)
- Boiler na ciepłą wodę (gaz)
- Łazienka z prysznicem/ brodzikiem i umywalką
- Kuchnia ze zlewem oraz dwoma palnikami
- Zbiorniki na czystą i brudną wodę
- Instalacja elektryczna 12/220V
- Oświetlenie 12/220V (4 pkt. oświetleniowe w całej zabudowie)
- We wszystkich oknach rolety
- W alkowie 3 okna w tym dwa otwierane
- W alkowie bardzo wygodny, żelowy materac ortopedyczny
- Duża ilość szafek we wnętrzu w tym duża szafa na ubrania
- W tylnej części zabudowy stół składany
- Na dachu duży bagażnik przygotowany do przewożenia długich przedmiotów (np. Windsurfing)
- Z tyłu bagażnik na rowery
- Na wyposażeniu butla gazowa
- Dodatkowy akumulator z pełnym układem ładowania podczas jazdy oraz z 220V+ kontroler stanu naładowania obu akumulatorów.

Wszystkie urządzenie w 100% sprawne! Boiler gazowy na ciepłą wodę, lodówka, ogrzewanie z nadmuchem- wszystko sprawne (możliwość przetestowania wszystkiego na miejscu). Zabudowa w oryginale, bez napraw. We wnętrzu żadnych dziwnych zapachów świadczących o nieszczelności zabudowy. Obicia tapicerskie w bardzo dobrym stanie- żadnych rozerwań, plam itp. Meble w idealnym stanie, nie porysowane, nic nie zniszczone.
Silnik, zawieszenie, skrzynia biegów bez najmniejszych zastrzeżeń.

Co bardzo ważne: W zeszłym roku (1000 km temu) auto przeszło dużą inspekcję w Niemczech podczas której zostały wykonane takie czynności:

- Układ rozrządu kpl.
- Nowa chłodnica z termostatem
- Nowe hamulce kpl. (cylinderki, klocki, tarcze, szczęki, płyn hamulcowy)
- Wymienione wszystkie paski klinowe, rolki napinające
- Wymieniony kpl. układ sterowania skrzynią biegów
- Wymieniony kpl. układ wydechowy
- Wymieniony olej w silniku, filtr oleju, filtr powietrza

Cały serwis wykonany w ASO potwierdzony rachunkiem końcowym na kwotę 1924 euro!!!
Na wyposażeniu auta znajduje się dokumentacja z instrukcjami Mitsubishi/ Hymer Eriba, Fahrzeugbrief, Schein, dwa kpl. kluczyków, wydruki z przeglądów technicznych TUV i inne.

Auto w pełni sprawne, gotowe do wypraw. Po wykupieniu ubezpieczenia można odrazu jechać (Ubezpieczenie miesięczne tablic niemieckich w PZU kosztuje 32 PLN.).

OGŁOSZENIE NIEAKTUALNE.



Strona 1 z 2 • Zostało znalezionych 78 wyników • 1, 2
Powered by WordPress