Dane Yamaha DT 80

Widzisz wiadomości znalezione dla frazy: Dane Yamaha DT 80




Temat: Dane eksploatacyjne najpopularniejszych 80ccm - pare pytan
Intersują mnie osiągi, dostępność części, spalanie, awaryjność motorków takich jak: Suzuki RG80, Yamaha DT 80 LC2, Yamaha RD 80, Honda MBX 80? Z góry dzięki





Temat: Dane techniczne DT 80 LC II (2)
Yamaha DT 80 to typowe "light enduro". Posiada zawieszenie olejowe o skoku : 240mm ,
przedni hamulec tarczowy , pełne oświetlenie i chłodzenie cieczą. Silnik o mocy 12km
nie do końca radzi sobie z ważącą 110kg maszyną. Yamaha maxymalnie �kręci się �do 12 tyś obr/min , ale to już tylko wycie i zacieranie silnika , a nie jazda. DT można wjeżdżać w lekki teren , choć nieraz poradzi sobie dobrze w trudnym . Zawieszenie nie jest najlepsze , większe nierówności przenoszą się na ręce kierowcy. Jeśli chcemy poskakać zwieszenie naszej DT-ki nie pozwoli nam na długie skakanie , po kilku skokach się zniszczy , po prostu ten motocykl nie jest do jazdy hardcorowej. Jest to motocykl praktycznie bez awaryjny , a jeżeli coś już się zepsuje to części są
wszędzie dostępne. Przykładowe ceny części: tłok : 70zł - 130zł , zestaw napędowy 150 zł , owiewka + lampa 100zł . W Polsce jest wielu posiadaczy Dt-tek , wiec można wymieniać poglądy na temat tego motocykla jak i rozwiązywać problemy. Yamaha DT było blokowana , zablokowana wersja miała ok. 8-9 km a blokady znajdowały się w trzech miejscach : dyfuzor - króciec , który zwalniał przepływ spalin , końcówka tłumika - rurki i dekielki brutalnie hamują spaliny i jeszcze blokada na
CDI - mały niebieski kondensator , który opóźniał zapłon i nie pozwalał wkręcić się silnikowi na wyższe obroty. Na szczęście wszystkie blokady można usunąć w domowym zaciszu i nie zajmie to zbyt dużo czasu. Hamulce dość dobrej jakości/klasy ,dobrze się sprawują w awaryjnym hamowaniu . Ogólnie rzecz biorąc DT to motocykl do średniego terenu.

Dane:
Yamaha DT80 LCII (LC2)
Dane silnika:
Producent i typ: YamahaŽ , 53V(dla Niemiec ) , 53W (dla Francji)
Rodzaj silnika : dwusuw
Rodzaj chłodzenia : chłodzenie cieczą
Liczba cylindrów : 1
Średnica tłoka : 49mm
Skok tłoka : 42mm
Pojemność skokowa : 79ccm
Stopień Sprężania : 6,6:1
Moc: 7,4kw (12km) przy 6tys obr/min

Gaźnik:
Producent i typ : Mikuni VM 20 SS
Urządzenie startowe : gaźnik z przysłoną
Główna dysza : 110
Główna dysza powietrza : 2,5mm
Iglica : 4 M 2
Dysza biegu jałowego : 17,5
Dysza zimnego startu : 40 (regulowana)
Obroty silnika na postoju : 1300-1400obr/min

Układ paliwowy:
Pojemność zbiornika : 10litrów

Smarowanie:
Pompa olejowa : System Autolube
Min. Ilość oleju dostarczanego do tłoka : 0,2 do 0,3 cm3 na 200 skoków tłoka

Tolerancja i silnik:
Średnica tłoka : 49mm
I szlif : 49,25mm
II szlif : 49,50mm
III szlif : 49,75mm
IV szlif : 50,00mm

Układ napędowy:
Przełożenia seryjne : 51/15

Układ jezdny:
Długość : 2170mm
Szerokość 820mm
Wysokość : 1170mm
Wysokość siodła : 845mm
Wysokość kierownicy : 1360mm
Prześwit: 265mm
Masa w stanie suchym : 110kg
Dopuszczalna masa całkowita : 320kg
Pochylenie główki ramy : 62stopnie
Ogumienie przód : 2,75 - 21 - 4 PR
Ogumienie tył : 4,10 - 18 - 4 PR

Układ hamulcowy:
Przedni hamulec : tarczowy , wentylowany - 190mm
Tylny hamulec : bębnowy 130mm

Amortyzatory:
Przód : Widelec teleskopowy
Skok : 240mm - progresywny
Ilość oleju na lagę : 366cm3
Tył : Amortyzator �Monocross�
Skok: 210mm






Temat: Yamaha DT50
Yamaha DT 80(lc2) (yamaszka)

Yamaha DT 80 to typowe "light enduro". Posiada zawieszenie olejowe o skoku : 240mm ,
przedni hamulec tarczowy , pełne oświetlenie i chłodzenie cieczą. Silnik o mocy 12km
nie do końca radzi sobie z ważącą 110kg maszyną. Yamaha maxymalnie „kręci się „
do 12 tyś obr/min , ale to już tylko wycie i zacieranie silnika , a nie jazda. DT można
wjeżdżać w lekki teren , choć nieraz poradzi sobie dobrze w trudnym . Zawieszenie
nie jest najlepsze , większe nierówności przenoszą się na ręce kierowcy. Jeśli chcemy
poskakać zwieszenie naszej DT-ki nie pozwoli nam na długie skakanie , po kilku
skokach się zniszczy , po prostu ten motocykl nie jest do jazdy hardcorowej. Jest to
motocykl praktycznie bez awaryjny , a jeżeli coś już się zepsuje to części są
wszędzie dostępne. Przykładowe ceny części: tłok : 70zł - 130zł , zestaw napędowy
150 zł , owiewka + lampa 100zł . W Polsce jest wielu posiadaczy Dt-tek , wiec można
wymieniać poglądy na temat tego motocykla jak i rozwiązywać problemy. Yamaha
DT było blokowana , zablokowana wersja miała ok. 8-9 km a blokady znajdowały
się w trzech miejscach : dyfuzor - króciec , który zwalniał przepływ spalin ,
końcówka tłumika - rurki i dekielki brutalnie hamują spaliny i jeszcze blokada na
CDI - mały niebieski kondensator , który opóźniał zapłon i nie pozwalał wkręcić się silnikowi na wyższe obroty. Na szczęście
wszystkie blokady można usunąć w domowym zaciszu i nie zajmie to zbyt dużo czasu. Hamulce dość dobrej jakości/klasy ,
dobrze się sprawują w awaryjnym hamowaniu . Ogólnie rzecz biorąc DT to motocykl do średniego terenu.

Dane:
Yamaha DT80 LCII (LC2)
Dane silnika:
Producent i typ: Yamaha® , 53V(dla Niemiec ) , 53W (dla Francji)
Rodzaj silnika : dwusuw
Rodzaj chłodzenia : chłodzenie cieczą
Liczba cylindrów : 1
Średnica tłoka : 49mm
Skok tłoka : 42mm
Pojemność skokowa : 79ccm
Stopień Sprężania : 6,6:1
Moc: 7,4kw (12km) przy 6tys obr/min

Gaźnik:
Producent i typ : Mikuni VM 20 SS
Urządzenie startowe : gaźnik z przysłoną
Główna dysza : 110
Główna dysza powietrza : 2,5mm
Iglica : 4 M 2
Dysza biegu jałowego : 17,5
Dysza zimnego startu : 40 (regulowana)
Obroty silnika na postoju : 1300-1400obr/min

Układ paliwowy:
Pojemność zbiornika : 10litrów

Smarowanie:
Pompa olejowa : System Autolube
Min. Ilość oleju dostarczanego do tłoka : 0,2 do 0,3 cm3 na 200 skoków tłoka

Tolerancja i silnik:
Średnica tłoka : 49mm
I szlif : 49,25mm
II szlif : 49,50mm
III szlif : 49,75mm
IV szlif : 50,00mm

Układ napędowy:
Przełożenia seryjne : 51/15

Układ jezdny:
Długość : 2170mm
Szerokość 820mm
Wysokość : 1170mm
Wysokość siodła : 845mm
Wysokość kierownicy : 1360mm
Prześwit: 265mm
Masa w stanie suchym : 110kg
Dopuszczalna masa całkowita : 320kg
Pochylenie główki ramy : 62stopnie
Ogumienie przód : 2,75 - 21 - 4 PR
Ogumienie tył : 4,10 - 18 - 4 PR

Układ hamulcowy:
Przedni hamulec : tarczowy , wentylowany - 190mm
Tylny hamulec : bębnowy 130mm

Amortyzatory:
Przód : Widelec teleskopowy
Skok : 240mm - progresywny
Ilość oleju na lagę : 366cm3
Tył : Amortyzator „Monocross”
Skok: 210mm

Jazda próbna

Pierwsze wrażenie jakie poczułem to , że DT jest wysoka , ale później dowiedziałem się , że
mam pod tyłkiem wersję z podwyższonym tyłem . Odpalamy - jeden kop wystarczył , aby maszyna zapaliła to oznacza , że jest dobrze. 1 bieg motocykl 12 koników ładnie rwie się do przodu biorąc pod uwagę jego mase. Wjeżdżam w duże dziury - zawieszenie trochę za twarde i uderzenia przenoszą się na moje ręce , ale jest to do
przyjęcia. Duża waga motocykla nie pozwala na zbyt duże manewry pomiędzy drzewami itp. Hamulce dobrze się spisały w
czasie awaryjnego hamowania , kiedy miałem już być na drzewie. Nieraz przy podjazdach pod większe góry czułem brak
mocy i musiałem wbić niższy bieg. Yamaha ładnie ciągnie już od dołu , więc można jechać na 2tyś obr/min . Młodzi
adepci jazdy enduro , na pewno będą zadowoleni z tego motocykla . Przyciąga przede wszystkim atrakcyjny wygląd .
No ale jedzmy dalej - tylne zawieszenie pracuje ładnie , równomiernie , bez żadnych stuków. Posiadałem
odblokowaną wersję , więc motocykl „kręcił się” do 12tyś obr/min , ale taka jazda nie była przyjemnością , silnik
wył i prosił o zmianę biegu na wyższy. 6 biegowa skrzynią trzeba trochę wachlować , ponieważ motocyklowi w
ważnych momentach po prostu brakuje mocy. Filtr powierza jest umieszczony wysoko więc nie ma mowy o
dostaniu się wody do cylindra . Jednym słowem fajny motocykl dla początkujących zapaleńców jazdy enduro.

DT na początek? To dobry pomysł . Dla tych , którzy nie mieli styczności z motocyklem enduro Yamaha będzie
bardzo dobrym wyborem. Jedyne co odstrasza to waga tego motocykla (110kg) , poza tym wszystko jest
bardzo dobre. Polecałbym Yamahe DT na pierwszy motocykl typu enduro.

Dlaczego warto mieć Yamahe DT? Dlatego , że to dobrej firmy, bezawaryjny motocykl. Dostępność części jest
bezproblemowa. Dt nadaje się też do miasta , ponieważ motocykl bardzo mało pali i ciągnie już od dołu ,
czyli można jechać na 2tyś obr/min nie licząc tego że jest wysoki co ułatwia widoczność. Jest to tani w
utrzymaniu motocykl , prosta budowa , czyli łatwa naprawa. Ładny wygląd zewnętrzny. Jeżeli będzie się o nią dbać
to posłuży nam wiele km bez zaglądania w silnik.



Temat: Yamaha DT - Dane techniczne
Mam nadzieje że się przyda

Yamaha DT 80 to typowe "light enduro". Posiada zawieszenie olejowe o skoku : 240mm ,
przedni hamulec tarczowy , pełne oświetlenie i chłodzenie cieczą. Silnik o mocy 12km
nie do końca radzi sobie z ważącą 110kg maszyną. Yamaha maxymalnie �kręci się �
do 12 tyś obr/min , ale to już tylko wycie i zacieranie silnika , a nie jazda. DT można
wjeżdżać w lekki teren , choć nieraz poradzi sobie dobrze w trudnym . Zawieszenie
nie jest najlepsze , większe nierówności przenoszą się na ręce kierowcy. Jeśli chcemy
poskakać zwieszenie naszej DT-ki nie pozwoli nam na długie skakanie , po kilku
skokach się zniszczy , po prostu ten motocykl nie jest do jazdy hardcorowej. Jest to
motocykl praktycznie bez awaryjny , a jeżeli coś już się zepsuje to części są
wszędzie dostępne. Przykładowe ceny części: tłok : 70zł - 130zł , zestaw napędowy
150 zł , owiewka + lampa 100zł . W Polsce jest wielu posiadaczy Dt-tek , wiec można
wymieniać poglądy na temat tego motocykla jak i rozwiązywać problemy. Yamaha
DT było blokowana , zablokowana wersja miała ok. 8-9 km a blokady znajdowały
się w trzech miejscach : dyfuzor - króciec , który zwalniał przepływ spalin ,
końcówka tłumika - rurki i dekielki brutalnie hamują spaliny i jeszcze blokada na
CDI - mały niebieski kondensator , który opóźniał zapłon i nie pozwalał wkręcić się silnikowi na wyższe obroty. Na szczęście
wszystkie blokady można usunąć w domowym zaciszu i nie zajmie to zbyt dużo czasu. Hamulce dość dobrej jakości/klasy ,
dobrze się sprawują w awaryjnym hamowaniu . Ogólnie rzecz biorąc DT to motocykl do średniego terenu.

Dane:
Yamaha DT80 LCII (LC2)
Dane silnika:
Producent i typ: YamahaŽ , 53V(dla Niemiec ) , 53W (dla Francji)
Rodzaj silnika : dwusuw
Rodzaj chłodzenia : chłodzenie cieczą
Liczba cylindrów : 1
Średnica tłoka : 49mm
Skok tłoka : 42mm
Pojemność skokowa : 79ccm
Stopień Sprężania : 6,6:1
Moc: 7,4kw (12km) przy 6tys obr/min

Gaźnik:
Producent i typ : Mikuni VM 20 SS
Urządzenie startowe : gaźnik z przysłoną
Główna dysza : 110
Główna dysza powietrza : 2,5mm
Iglica : 4 M 2
Dysza biegu jałowego : 17,5
Dysza zimnego startu : 40 (regulowana)
Obroty silnika na postoju : 1300-1400obr/min

Układ paliwowy:
Pojemność zbiornika : 10litrów

Smarowanie:
Pompa olejowa : System Autolube
Min. Ilość oleju dostarczanego do tłoka : 0,2 do 0,3 cm3 na 200 skoków tłoka

Tolerancja i silnik:
Średnica tłoka : 49mm
I szlif : 49,25mm
II szlif : 49,50mm
III szlif : 49,75mm
IV szlif : 50,00mm

Układ napędowy:
Przełożenia seryjne : 51/15

Układ jezdny:
Długość : 2170mm
Szerokość 820mm
Wysokość : 1170mm
Wysokość siodła : 845mm
Wysokość kierownicy : 1360mm
Prześwit: 265mm
Masa w stanie suchym : 110kg
Dopuszczalna masa całkowita : 320kg
Pochylenie główki ramy : 62stopnie
Ogumienie przód : 2,75 - 21 - 4 PR
Ogumienie tył : 4,10 - 18 - 4 PR

Układ hamulcowy:
Przedni hamulec : tarczowy , wentylowany - 190mm
Tylny hamulec : bębnowy 130mm

Amortyzatory:
Przód : Widelec teleskopowy
Skok : 240mm - progresywny
Ilość oleju na lagę : 366cm3
Tył : Amortyzator �Monocross�
Skok: 210mm

Jazda próbna

Pierwsze wrażenie jakie poczułem to , że DT jest wysoka , ale później dowiedziałem się , że
mam pod tyłkiem wersję z podwyższonym tyłem . Odpalamy - jeden kop wystarczył , aby maszyna zapaliła to oznacza , że jest dobrze. 1 bieg motocykl 12 koników ładnie rwie się do przodu biorąc pod uwagę jego mase. Wjeżdżam w duże dziury - zawieszenie trochę za twarde i uderzenia przenoszą się na moje ręce , ale jest to do
przyjęcia. Duża waga motocykla nie pozwala na zbyt duże manewry pomiędzy drzewami itp. Hamulce dobrze się spisały w
czasie awaryjnego hamowania , kiedy miałem już być na drzewie. Nieraz przy podjazdach pod większe góry czułem brak
mocy i musiałem wbić niższy bieg. Yamaha ładnie ciągnie już od dołu , więc można jechać na 2tyś obr/min . Młodzi
adepci jazdy enduro , na pewno będą zadowoleni z tego motocykla . Przyciąga przede wszystkim atrakcyjny wygląd .
No ale jedzmy dalej - tylne zawieszenie pracuje ładnie , równomiernie , bez żadnych stuków. Posiadałem
odblokowaną wersję , więc motocykl �kręcił się� do 12tyś obr/min , ale taka jazda nie była przyjemnością , silnik
wył i prosił o zmianę biegu na wyższy. 6 biegowa skrzynią trzeba trochę wachlować , ponieważ motocyklowi w
ważnych momentach po prostu brakuje mocy. Filtr powierza jest umieszczony wysoko więc nie ma mowy o
dostaniu się wody do cylindra . Jednym słowem fajny motocykl dla początkujących zapaleńców jazdy enduro.

DT na początek? To dobry pomysł . Dla tych , którzy nie mieli styczności z motocyklem enduro Yamaha będzie
bardzo dobrym wyborem. Jedyne co odstrasza to waga tego motocykla (110kg) , poza tym wszystko jest
bardzo dobre. Polecałbym Yamahe DT na pierwszy motocykl typu enduro.

Dlaczego warto mieć Yamahe DT? Dlatego , że to dobrej firmy, bezawaryjny motocykl. Dostępność części jest
bezproblemowa. Dt nadaje się też do miasta , ponieważ motocykl bardzo mało pali i ciągnie już od dołu ,
czyli można jechać na 2tyś obr/min nie licząc tego że jest wysoki co ułatwia widoczność. Jest to tani w
utrzymaniu motocykl , prosta budowa , czyli łatwa naprawa. Ładny wygląd zewnętrzny. Jeżeli będzie się o nią dbać
to posłuży nam wiele km bez zaglądania w silnik.
Powered by WordPress